Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

DMT met honey bee extractor?

VerusDeus

Sale drogué·e
Inscrit
6 Avr 2006
Messages
914
Er is een nieuw product bij ******* om met behulp van butaangas hasjolie te maken, de honey bee extractor. Check even op de azaius site, een zeer handig dingetje.
Maar nou kwam de gedachte in mij op om het op een DMT-houdend plant materiaal te gebruiken, weet iemand toevallig of dat zou werken?
Het kan zijn dat dit een beetje domme vraag is, maar mijn kennis van scheikunde is niet echt denderend :p
Maar in principe zou het moeten kunnen, je slaat natuurlijk wel het verwijderen van vetten en andere ongewenste stoffen over, maar er zou een redelijk geconcentreerd DMT-sapje uit moeten komen, toch?
 

Lion

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Avr 2007
Messages
2 290
Miss kan je dit sapje dat je overhoudt nog uitkuisen op een bepaalde manier zodat je zuiver dmt over houd?
 

VerusDeus

Sale drogué·e
Inscrit
6 Avr 2006
Messages
914
Ja idd dat kan altijd nog. Alleen is de vraag of het een efficiente manier is om DMT te extraheren uit het bladmateriaal.
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
Bij wiet zit de THC voornamelijk aan de buitenkant van de plant, en is daarmee goed op te lossen met butaan.

DMT zit als zoutvorm en freebase door de hele plant/bast. Een extract zal dus lang duren, en bij rechtreekse extractie met butaan blijft het meeste zitten. Sowieso krijf je het DMT-zout er niet uit, dat lost niet op in apolaire oplosmiddelen zoals butaan of benzine ed.

Dat zal dus niet werken, bewaar je plantenmateriaal dus nog even :)

ps, die honey oil is erg trouwens lekker. Het geeft een wat meer heldere high, dus minder dat stoned/slome. Ik kan er iig lekker van uit mijn dak gaan op muziek.
Het roken ervan is wel een logistiek probleem; het is namelijk zo bizar plakkerig dat alleen een vaporizer enigzins goed werkt zonder veel verspilling.
Een 'blubje' op een gloeiend kooltje werkt ook leuk, met 3 mensen eromheen en zuigen maar ;)
 
Haut