Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Demonstratie tegen Racistische Standpunten

Indiaan

Glandeuse pinéale
Inscrit
20 Fev 2006
Messages
220
Op 22 maart is er een demonstratie op de dam tegen racistische standpunten van oa de PVV. Ik ga hier naartoe. Zijn er andere psychonauten die deze (naar mijn mening) goede zaak gaan steunen met hun aanwezigheid?
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Zodra mensen gaan demonstreren voor gelijkheid, vrede of liefde ben ik erbij.

Ergens tegen demonstreren, vooral als datgene waar je tegen demonstreert ook weer ideeen propageert tegen anderen, houdt de boel alleen maar in stand.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Forkbender a dit:
Zodra mensen gaan demonstreren voor gelijkheid, vrede of liefde ben ik erbij.

Ergens tegen demonstreren, vooral als datgene waar je tegen demonstreert ook weer ideeen propageert tegen anderen, houdt de boel alleen maar in stand.

I agree completely ;)
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Wilders is een xenofoob. Voor meningen of toegestroomde luidruchtigheid is hij immuum.

Ik zou graag tegenover z'n fractie willen plaatsnemen en de grondvesten van de gedragingen binnen de PVV fractie, die niet meer zijn dan een toeggepaste sloophamer, onder de voeten willen weg trekken in een debat.

Via deze form: http://www.pvv.nl/index.php?option=com_ ... Itemid=111

Kun je tevens correspondentie voeren met Geert, hij doet vaker dan eens aangifte van bedreigingen, dus dat is in ieder geval een vaststelling dat hij ze wel leest. Zeker wanneer ze kort, simpel en kernrakend zijn op gevoelige PVV plekken.
 

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
Forkbender a dit:
Ergens tegen demonstreren, vooral als datgene waar je tegen demonstreert ook weer ideeen propageert tegen anderen, houdt de boel alleen maar in stand.

Ik volg je niet helemaal, is het niet zo dat de juiste ideeën uiteindelijk over zullen blijven?
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
HappyMind a dit:
Forkbender a dit:
Ergens tegen demonstreren, vooral als datgene waar je tegen demonstreert ook weer ideeen propageert tegen anderen, houdt de boel alleen maar in stand.

Ik volg je niet helemaal, is het niet zo dat de juiste ideeën uiteindelijk over zullen blijven?

Wat zijn de juiste ideeen dan?
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Forkbender a dit:
HappyMind a dit:
Forkbender a dit:
Ergens tegen demonstreren, vooral als datgene waar je tegen demonstreert ook weer ideeen propageert tegen anderen, houdt de boel alleen maar in stand.

Ik volg je niet helemaal, is het niet zo dat de juiste ideeën uiteindelijk over zullen blijven?

Wat zijn de juiste ideeen dan?

Waarschijnlijk bedoelt hij de ideeen die het sterkst uit de bus komen, maar ja dat suggereert natuurlijk nog niet dat dit ook de juiste ideeen zijn.

groetjes,
mysticwarrior.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Wat is juist?
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
^inderdaad

Het sterkste argument dat een idee waar is, is dat je er zelf in gelooft... en dan is de juistheid ervan nog verder te betwijfelen.
 

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
Oke, verkeerde bewoording :p
Wat is juist? Geen idee.
Maar je hebt het over partij A en partij B, de sterkste zal overwinnen lijkt me.

Ik begreep je zin niet helemaal "dat houdt de boel alleen maar in stand", maar nu ik het nogmaals lees begrijp ik het (denk ik?), met 'de boel' bedoel je dus haat / strijd tegen anders denkenden?

Was misschien nog niet helemaal goed wakker :p
 
Haut