Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

CPP?

solid

Glandeuse pinéale
Inscrit
18 Mar 2005
Messages
112
Ik las ergens in de krant dat er in Ninove pillen met CPP in beslag zijn genomen. Kan iemand daar wat meer over vertellen? Ik heb nog nooit van CPP gehoord. Schijnt dat het nogal giftig enzo maar dat zeggen ze over alle drugs dus kweetniet. Weet iemand wat meer?
 

cody

Glandeuse pinéale
Inscrit
21 Juil 2005
Messages
114
is het niet PCP ?
van CPP heb ik ook nog nooit gehoord
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Hoorde ook iemand vertellen over cpp, en dacht ook dat het pcp moest zijn.

Nu lijkt het er toch op dat het cpp is.

Ik heb er in ieder geval nog niks over gehoord....
 

DrDreez

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Juin 2005
Messages
200
PCP ken ik, dat is een heel zware upper waardoor ge dus echt blijft doorgaan. Was er niet eens zo'n een schandaal bij het Amerikaans leger die troepen PCP gaven voor ze de strijd in gingen? Die manne kregen drie kogels en bleven nog doorgaan. CPP lijkt mij eerder iets van insecticide ofzo? Ik ga het eens opzoeken.
 

DrDreez

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Juin 2005
Messages
200
De stof heet 1-(3-chlorophenyl)piperazine (mCPP). Het is een designer drug, behorend bij de amphetamines. In experimenten uitgevoerd in de universiteit van noord Texas Zijn met de stof waanzinsaanvallen bij ratten uitgelokt. Het is een redelijk sterk goedje want ze kregen de ratten nog niet eens kalm met diazepam (een verdovingsmiddel, dacht dat het generische valium was maar kan fout zijn). Een kameraad van mij is eens daal gegaan op diazepam, en die is wel wat gewoon dus die ratten moesten wel heel wild zijn geweest :grin:. Er zijn wel risico's: het overbekende serotonine-syndroom (door te veel gebruik 'vergeten' de hersenen van serotonine te produceren, de stof waar je blij van wordt, de 'natural high'; zeer kut dus),hepatotox, neurotox en ge kunt er nog psychopatisch van worden ook!
Groeten!
 

DrDreez

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Juin 2005
Messages
200
In de humo gelezen :Op Werchter is er een jongen opgenomen in het ziekenhuis met cpp in zijn bloed. Het zal wel niet direct van de cpp zijn geweest dat ie is daal gegaan want ze vonden ook nog sporen van cocaïne, XTC, ghb (vloeibare) en cannabis. Experimenteren maar op de zomerfestivals! :grin:
 
Haut