Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Calamus (Sweet Flag)

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Tijdje geleden dit goedje maar eens besteld. Als aanvulling om de 25 euro bestellimiet te halen. :)

http://www.*******.net/product1_2_6_cal ... _flag.html

Eerste keer (2 maanden geleden), paar theelepels gekauwd. De smaak in m'n mond heeft me de hele dag geirriteerd en ik voelde niets. Jointje erbij, maar geen rare affecten op mijn joint.

Tweede keer 30 gram half uurtje laten koken, toen gezeefd, iets laten inkoken tot het 1 mok thee was. VEEL honing erin gedaan en gedronken. Effect was of placebo of enorm mild. Niets om over naar huis te schrijven. Joint gaf me wat diepere inzichten dan normaal, ik vond vooral de bomen uit het raam echt prettig.

Derde keer 50 gram eerst in koud water laten weken, toen kort gekookt. Gezeefd. Meegenomen in een thermosfles en naar het Amsterdamse Bos gegaan. Het was ongeveer een halve liter thee. Op een lege maag gedronken binnen 20 minuutjes. Effect begon binnen enkele minuten. Ik had het idee dat mijn lichaam enkele milimeters te klein was voor mijn huid. Geel/zwarte CEV's en ik heb mooie inzichten gehad over de celstructuur van bladeren. Een paddo trip neemt je overal mee naartoe en de invloed die je erop kan uitoefenen is niet altijd even groot. Ik kon met calamus alle kanten op. Binnen een half uur was het afgelopen, toen een pijpje met wat hash erin gerookt. Ik was anders stoned dan normaal. Heel vaak het idee dat ik even helemaal van de wereld afwas en dat ik ineens weer werd teruggeschoten als ik een puzzel had opgelost.

Grappig goedje dus, effecten zijn heel mild en je moet er erg voor openstaan. Binnen calamus nemen is zonde, de natuur is dan iets schitterend voor je. Volgende keer neem ik 100 gram en zal ik eens kijken hoe het effect dan is, met een beetje geluk zit ik dan in de duinen op Terschelling. :) Wat ik achteraf wel zie, is dat ik de eerste keer ook al effecten had, maar je leert de effecten pas als je het vaker hebt gedaan.

Pas er wel mee op, Calamus stimuleert je maag en als je maag dat niet nodig heeft, word je misselijk en ga je kotsen.
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
ze blijven interesant die esentiele amphetamines onder de etherische olien. even opzoeken welke er ook alweer in calmoes zitten.
 

j-lazy

Glandeuse pinéale
Inscrit
16 Déc 2005
Messages
226
ik heb ook eens calamus gekocht om die 25 euro limiet te halen. na een hap te eten moest ik het weg leggen heb nog nooit zo'n smerig ranzig goedje gegeten als dat. heb die avond nog morning glory en wiet gehad had wel het gevoel dat het de trip sterk veranderde maar kan een placebo zijn. mijn mening is dat er leukere middelen op de markt zijn dan calamus
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Lijkt me een placebo. Zeker omdat je maar een hap hebt genomen. Dan heb je de treshold niet eens gehaald volgens mij. :)

Hoe weet je precies dat er leukere middelen zijn als je er nog nooit iets van hebt gevoeld eigenlijk? :p
 
G

Guest

Invité
K, misschien wel een keer grappig om te doen...
Maareh hoe doen jullie dat?
Ik moet altijd zorgen dat ik niet teveel bestel, want ben meestal binnen notime over de 25 euro heen :roll:
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Ik bestel alleen via *******, als ik het niet via mijn vaste smartshop kan halen.

Ik betaal liever wat meer en dat ik even met de gast van de shop kan lullen over wat ik koop en wat hij voor tips heeft, dan dat je een anoniem pakketje binnenkrijg.

De keren dat ik bij ******* bestelde, was wel altijd topkwaliteit.
 

j-lazy

Glandeuse pinéale
Inscrit
16 Déc 2005
Messages
226
DevXavier a dit:
Hoe weet je precies dat er leukere middelen zijn als je er nog nooit iets van hebt gevoeld eigenlijk? :p

tsja goeie vraag maar alleen al door die walgelijke smaak weet ik dat er leuke dingen zijn :lol:
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
DevXavier a dit:
TMA-2 is te extraheren uit Calamus.

http://www.erowid.org/archive/rhodium/c ... /tma2.html

Je hebt er wel het een en ander voor nodig. 10KG Calamus geeft volgens dat artikel 36.5g TMA-2 Hydrochloride

Lijkt me toch nog een redelijk moeilijke synthese om te doen als je geen schijkunde achtergrond hebt. en je moet alle aperatuur en chemicalien kunnen vinden natuurlijk.
 

BooYa

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
192
******* is best goeie site voor iets te bestellen; wel spijtig da de paddos snel uitverkocht zijn maja wa wilde met zo goedkoper prijzen...ben aant afdwalen srry
calamus kan je toch gwn bij de tuinwinkel ook kopen
alé ik weet toch ier nen winkel zijn waarge da kunt kopen en als het in belgie te koop is dan in nederland zeker
 

MuschBusch

Glandeuse pinéale
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
138
DevXavier a dit:
Derde keer 50 gram eerst in koud water laten weken, toen kort gekookt. Gezeefd. Meegenomen in een thermosfles en naar het Amsterdamse Bos gegaan. Het was ongeveer een halve liter thee. Op een lege maag gedronken binnen 20 minuutjes. Effect begon binnen enkele minuten. Ik had het idee dat mijn lichaam enkele milimeters te klein was voor mijn huid. Geel/zwarte CEV's en ik heb mooie inzichten gehad over de celstructuur van bladeren. Een paddo trip neemt je overal mee naartoe en de invloed die je erop kan uitoefenen is niet altijd even groot. Ik kon met calamus alle kanten op. Binnen een half uur was het afgelopen, toen een pijpje met wat hash erin gerookt. Ik was anders stoned dan normaal. Heel vaak het idee dat ik even helemaal van de wereld afwas en dat ik ineens weer werd teruggeschoten als ik een puzzel had opgelost.

Ik had een tijd terug ook Calamus gekocht bij *******.. Kon het simpelweg niet door mn keelkrijgen, hoeveel honing ik er ook bij gooide...
Maar best interessant, jouw ervaring! Binnenkort nog maar een 2e kans gunnen.
 

MuschBusch

Glandeuse pinéale
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
138
BooYa a dit:
alé ik weet toch ier nen winkel zijn waarge da kunt kopen en als het in belgie te koop is dan in nederland zeker
Alé!!
Mooi taaltje is het toch :mrgreen:
 

BooYa

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
192
ja srry voor mijn dialect:p
kprobeer weinig dialect te typen ma tis nie simpel want kdoe op msn nie anders
voor degene die er zich aan storen excuses:p
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
Er schijnen verschillen te zijn tussen de plaats waar de kalmoes gegroeid is, sommige bevatten veel leuke stoffen en somige weinig, even opzoeken waar ook alweer de goede weg komt.
 

Eleni

Matrice périnatale
Inscrit
18 Mai 2006
Messages
18
BooYa a dit:
ja srry voor mijn dialect:p
kprobeer weinig dialect te typen ma tis nie simpel want kdoe op msn nie anders
voor degene die er zich aan storen excuses:p

haha belgium reprezent :p

btw: GO HOLLAND TONIGHT @wk!!
 
Haut