Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Boek: Doors of perception & Heaven and hell

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Kent iemand dit boek, en zo ja wat vond je ervan? Leest het makkelijk weg; is het zoiets als een tripreport, of is het meer een chemische approach tot het psychedelische tripfenomeen?

Dit wil ik eigenlijk graag weten omdat ik i.v.m. een vertraagde bestelling... dit boek heb besteld bij ******* i.p.v. een portie paddo's. En ik ben wel erg benieuwd waar het uberhaupt over gaat! ;)

:lol:
 

Jakobien

Alpiniste Kundalini
Inscrit
28 Oct 2005
Messages
658
Meer een tripreport, waarbij wat kunst/cultuursociologische achtergronden worden betrokken.
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Kwarkfanaat a dit:
Kent iemand dit boek, en zo ja wat vond je ervan? Leest het makkelijk weg; is het zoiets als een tripreport, of is het meer een chemische approach tot het psychedelische tripfenomeen?

Dit wil ik eigenlijk graag weten omdat ik i.v.m. een vertraagde bestelling... dit boek heb besteld bij ******* i.p.v. een portie paddo's. En ik ben wel erg benieuwd waar het uberhaupt over gaat! ;)

:lol:

Doors of perception zou je kunnen zien als het eerste echte tripreport. In die zin, is het gespeend van culturele invloeden.
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Hij is binnen en ik ben nu op pag. 25 van het eerste deel. Moet zeggen; boeiend verhaal! Het engelse taalgebruik is ook niet mis trouwens. 8)

Tot zover zeker een aanrader! :)
 
Haut