Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Beginnende Filosoof-Psychonaut zoekt wijze raad..

G

Guest

Invité
Zat er in Kryptonite LSA??? Ok dat wist ik niet, ben wel lekker hard gegaan op die dingen, maar ben eigenlijk met alles gestopt. Ben al teveel naar de kloten gegaan en probeer nu een btje gebalanceerd te leven. Alleen nog psychedelica :D


Trouwens het aanraden om es te gaan blowen is idd niet zo'n strak plan. Als je nog nooit gerookt hebt is blowen echt kut. Je krijgt gelijk ontiegelijk sterke rook in je longen en dat is geen fijne belevenis. En iedereen is de eerste of 2e keer wel eens misselijk geweest van roken. Dus geen rielekst plan...

Maareh een tripsitter is altijd wel rielekst. Het moet wel iemand zijn die je volledig vertrouwd. Ok je neemd dan wel een kleine dosis, maar het is altijd rielekst om te weten dat er iemand voor je is. Dit is gewoon aan te raden, ik heb eigenlijk geen recht van spreken omdat ik nog nooit een tripsitter heb gehad. Ja wel een soort van, maar mensen die ook aan het trippen zijn. Alleen ik ben meestal zelf degene die zichzelf even uit een trip kan werken om iemand te helpen.

Anywayz, als je het niet onderschat ga je een fijne ervaring tegemoed ;)

Die Rose of Jericho klinkt ook wel interessant, lijkt me cool om op m'n kamer te hebben :P
 

Soko

Neurotransmetteur
Inscrit
28 Oct 2004
Messages
22
Space-is-the-Place a dit:
Zat er in Kryptonite LSA???

ja ckr

dit waren de ingredienten van kryptonite (ergens gevonden op internet):
sida acute- a common herb in India which is an astringent (draws together tissue), a antipyretic (reduces fever) and a antihelmintic (removes intestinal worms)

rivea corymbosa (aka morning glory)- Common plant in North American which contains a compound called LSA which is structurally similar to LSD. Its effects are also similar to LSD but much more mild.

maytenus ehrifolia- the common name to members of the Celastraceae (Khat). Common in Africa, it is chew to produce a mild stimulant effect.

phenylaline- a naturally occuring chemical in the brain, it is sold has a mood inhancer but how much effect it has is questionable. I do know however that there have been some correlations made between increased levels of phenylaline in the brain and bi-polar, depression and obsessive compulisive behavior. However even this is someone suspect considering phenylaline is also found in aspartme.

l-tyrosine- again a naturally occuring precursor to thyroxine, a thyroid hormone. L-tyrosine is sold has an anti-aging pill and also to speed up metabolism. When taken it produces a mild stimulating effect.

pyroglutamine- another precursor used as a fitness suppliment.
 
G

Guest

Invité
Haha kicken dan...
Vandaar dat ik op een gegeven moment allemaal dingen zag gebeuren.
Was op een feest en had geloof ik 3 kryptonite met nog wat vitamine en mineralen supplementen, dat was een leuke ervaring.
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
Lsa suplementen bevatten nog al eens een verschilende hoeveelheid LSA, daarom kun je soms 10 nemen en niets voelen en soms neem je er 3 en trip je em zwaar.
 

j-lazy

Glandeuse pinéale
Inscrit
16 Déc 2005
Messages
226
ik ben van plan binnenkort toch eens wat van die capsules te kopen uit nieuwschierigheid wat vinden jullie de beste?
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Naar wat ik gehoord heb zijn die Druids Fantasy toch wel het beste om te nemen om te trippen. Maar denk dat je voor een LSA ervaring toch gewoon beter wat zaden kan halen , je er wat in verdiepen om ze te bereiden. Denk dat je niet alleen meer waar voor je geld krijgt maar ook een betere ervaring hebt.
 
Haut