Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Ayahuasca

Indiaan

Glandeuse pinéale
Inscrit
20 Fev 2006
Messages
220
Na wat uurtjes koken ga ik dadelijk ayahuasca doen voor de eerste keer. Zijn er nog wat snelle tips die mensen hebben. Ik heb de hele dag niets gegeten op 4 droge boterhammen na.
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Laat het op je af komen, sta ervoor open en vooral: geniet van de intense ervaring. :)

Ben benieuwd!
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Laat het op je afkomen, het is een geweldig ervaring!

Zorg dat je iets bij de hand hebt voor het geval je misselijk wordt.

Goede reis!!
 

Indiaan

Glandeuse pinéale
Inscrit
20 Fev 2006
Messages
220
Voel licht iets, maar niks echt visueel anders. Als ik mijn ogen sluit kan ik wel veel helderder mijn gedachtes zien. Had soms het gevoel dat mijn ogen open waren terwijl ze nog dicht waren. Verder heb ik alleen honger, weinig concentratie en ben ik loom, ben ik moe, weet ik niet wat ik wil en ga zo maar door.

Had iets anders verwacht, maar heb ook maar een lichte dosis Ayahuasca genomen. (30 gram Veridis en 60 gram Caapi)
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
eigenlijk dus maar een beetje vervelend :p zown lage dosis ?
oh trouwens.. hoe was de smaak ?? misselijkheid enzo ?
 

joscovich

Neurotransmetteur
Inscrit
18 Jan 2005
Messages
34
He gast,

Heb je een echte ayahuasca gemaakt door beide ingredienten gelijk te mixen?
Heb ik de eerste keer ook gedaan. Als je deze in 1 keer opdrinkt dan is alle DMT ongeveer al afgebroken voordat de Mao remmer zijn werk kan doen.
Drink je het in twee delen dat merk je al meer. Maar je krijgt een halve dosis van de DMT maarwerkzaam binnen.
Mocht je het nog een keer proberen. Drink eerst de caapi en minstens een kwartier daarna de virdis. Waarschijnlijk heb je nu meer effect.
Overigens gebruik ik altijd Syrian rue en Mimosa Hostilis. De zelfde stofjes voor minder dan de helft van de prijs. Met de boven geschreven methode. 5 gram een lichte trip, 10 gram een sterke maar niet overweldigende trip. Meer dan 15 gram zeer sterke trip, althans bij mij.

Als je het nog een keer gaat proberen, succes!
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
joscovich a dit:
He gast,

Heb je een echte ayahuasca gemaakt door beide ingredienten gelijk te mixen?
Heb ik de eerste keer ook gedaan. Als je deze in 1 keer opdrinkt dan is alle DMT ongeveer al afgebroken voordat de Mao remmer zijn werk kan doen.
Drink je het in twee delen dat merk je al meer. Maar je krijgt een halve dosis van de DMT maarwerkzaam binnen.
Mocht je het nog een keer proberen. Drink eerst de caapi en minstens een kwartier daarna de virdis. Waarschijnlijk heb je nu meer effect.
Overigens gebruik ik altijd Syrian rue en Mimosa Hostilis. De zelfde stofjes voor minder dan de helft van de prijs. Met de boven geschreven methode. 5 gram een lichte trip, 10 gram een sterke maar niet overweldigende trip. Meer dan 15 gram zeer sterke trip, althans bij mij.

Als je het nog een keer gaat proberen, succes!

Goede tip :)

De meningen zijn overigens verdeeld over of Jurema (rue/hostilis) wel echte aya is. Volgens mij wel ;)
 

Indiaan

Glandeuse pinéale
Inscrit
20 Fev 2006
Messages
220
Ik hoop het nieuwe pakket snel binnen te krijgen.
 

JosVU

Alpiniste Kundalini
Inscrit
26 Juin 2006
Messages
512
Hey

hebben jullie niet het gevoel dat je dit middel het best met een sjamaan kan gebruiken??
 

Osho'sDream

Matrice périnatale
Inscrit
24 Mar 2007
Messages
14
joscovich a dit:
He gast,

Heb je een echte ayahuasca gemaakt door beide ingredienten gelijk te mixen?
Heb ik de eerste keer ook gedaan. Als je deze in 1 keer opdrinkt dan is alle DMT ongeveer al afgebroken voordat de Mao remmer zijn werk kan doen.
Drink je het in twee delen dat merk je al meer. Maar je krijgt een halve dosis van de DMT maarwerkzaam binnen.
Mocht je het nog een keer proberen. Drink eerst de caapi en minstens een kwartier daarna de virdis. Waarschijnlijk heb je nu meer effect.
Overigens gebruik ik altijd Syrian rue en Mimosa Hostilis. De zelfde stofjes voor minder dan de helft van de prijs. Met de boven geschreven methode. 5 gram een lichte trip, 10 gram een sterke maar niet overweldigende trip. Meer dan 15 gram zeer sterke trip, althans bij mij.

Als je het nog een keer gaat proberen, succes!

Mooi dat ik dit hier nu eens zie staan, want enkele dagen geleden ging ik naar de SantoDaime site om over aya te lezen en toen dacht ik al dat hun methode zo'n beetje het meeste van de dmt verloren doet gaan.
Het lijkt me nogal wat om een mao remmer te nemen voor zo weining resultaat. Ik moet er niet aan denken.
 
Haut