Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

aWe.. DMT tripreport

MindAstronaut

Sale drogué·e
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
968
Na een week te hebben uitgekeken, naar dit moment was het gisteren eindelijk zover, ik wou dit keer een goeie flinke dosis DMT tot me nemen,
en ik kan wel zeggen dat het een geslaagde actie was.

Rond 10 uur s'avonds schepte ik me pijpje vol en ging zitten in het donker,
Met de rustgevende muziek van Loscil op de achter grond.
Na 2 hijsen te hebben genomen zag ik me kamer al helemaal in een vel rode gloed veranderen, en bij de derde hijs voelde mijn hele mond gehemelte tot aan mijn tong verbrand antans zo voelde het, besloot er verder geen aandacht te geven en me te concenteren op de trip.

Ik voelde mijn stoffelijk lichaam door de grond heen zakken terwijl mijn geestelijk lichaam ophoog werd getrokken in een soort van grote ruimte, van vel rood en oranje gekleurde lijnen en geometrische patronen.

In de zelfde ruimte bevonden zich ook 2 (wezens, energieen)
iedergeval 1 daarvan begon contact met me te zoeken,
ongeveer op dit moment werd ik in twee personen gesplitst, een daarvan was overduidelijk mijn ego, mijn logische zelf die totaal in paniek raakte.
De andere was voor mijn gevoel mijn ziel/geestelijke bewustzijn die volkomen rustig bleef tot in tegenoverstelling van mijn ego.

Deze energie comuniceerde als volgt tegen mij van : " Jij moet het Doen"
mijn ego raakte hierbij helemaal in de war en was bijna niet te stopen, en begon met vragen te schreewen "wat moet ik doen!! vertel jij dan wat ik moet doen!!" hierbij trok mijn ego ook bijna mijn geestelijke zelf ook in de terror sfeer van paniek en onwetendheid.

Ik begon als de geestelijke zelf als een gek te zoeken naar een oplossing,
doodsbang dat ik vooraltijd gek zou worden, zocht ik naar de vraag.
Eeneens kwam er vanuit het moment van terror een moment van helderheid en ruststelling (het voelde als een goddelijke bliss)
dat van binnenuit mij hart kwam.
En de gedachte dat de hele bliss veroorzaakte was: luister naar je gevoel luister naar je emoties.

De energie die me eigenlijk probeerde te vertellen dat het gene wat ik zocht of moest doen al eigenlijk allemaal al in mezelf zat. gevoel zou mij hierbij helpen het te vinden.

Ik begrijp nu dat emoties eigenlijk hele waardevolle instrumenten zijn om jezelf te vinden en te begrijpen. ik vond het vroeger altijd al moeilijk om keuzes te maken, nu weet ik dat ik mijn keuzes moet maken met mijn gevoelens/emoties in harmonie met mijn logische zelf.

Deze ervaring heeft veel goeds in me wakker gemaakt ondanks dat niet de meest prettigste evaring was, was het wel de meest indrukwekkenste ervaring op DMT, en daarvoor wil ik de DMT goden bedanken..

Thank You..
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Mooi.
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Mooi!

Btw 'de geweide Reis' van Lars Faber gaat diep in op emoties en genezingsprocessen. Erg de moeite waard.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
^Heb ik laatst ook gelezen. Mooi boek, al is het soms een beetje te wollig (maar misschien voor de mensen die er onbekend mee zijn niet).
 

MindAstronaut

Sale drogué·e
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
968
'de geweide Reis' van Lars Faber gaat diep in op emoties en genezingsprocessen. Erg de moeite waard.

Oke bedankt voor de tip, ben nu ook erg aan het zoeken naar dat soort informatie.
 

MindAstronaut

Sale drogué·e
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
968
Space-is-the-Place a dit:
Met Loscil ook echt :heart:

Daar moet ik jouw in speciaal nog ff voor bedanken :wink:
Die man maakt echt ongelofelijke ambient pffff...

Vooral dat nr van het album submers - gymnote
 
G

Guest

Invité
Jaaaaaaaa, Submers vind ik een van hun fijnste platen.
Naast Gymnote vind ik Le Plongeur ook heel fijn.

Maar cool dat je het tof vind :thumbsup:
Altijd leuk om mensen te verblijden met muziek :D
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
^Heb ik laatst ook gelezen. Mooi boek, al is het soms een beetje te wollig (maar misschien voor de mensen die er onbekend mee zijn niet).

Wollig...kan ik niet zoveel mee eerlijk gezegd. Er waren dingen die ik anders zou doen en die me minder aanspreken maar wollig wil ik het niet noemen.
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Mooi tripreport.

Net even wat Loscil gedownload, super ambient.
 

thadivine

Alpiniste Kundalini
Inscrit
22 Mai 2007
Messages
670
wow, toch wel heftig...mooi report :)

ik kijk uit naar mijn eerste DMT ervaring, ookal zal deze nog wel even op zich laten wachten...

misschien zou ik wat voor mijn 18e verjaardag kunnen regelen, dat ik het neem als een initiatiproces tot het echt volwassen worden :)

Net zoals ik de dag voordat ik 16 werd mijn eerste jointje rookte, alleen dan heel anders :p:p
 
G

Guest

Invité
Hmm, in 2 jaar van joint naar DMT... :roll:
Ik zou wel even wachten en eerst ens wat hele intense trips op grote hoeveelheden paddestoelen doen en daarna pas gaan denken over DMT als ik jou was.
 

thadivine

Alpiniste Kundalini
Inscrit
22 Mai 2007
Messages
670
Space-is-the-Place a dit:
Hmm, in 2 jaar van joint naar DMT... :roll:
Ik zou wel even wachten en eerst ens wat hele intense trips op grote hoeveelheden paddestoelen doen en daarna pas gaan denken over DMT als ik jou was.

Jah, het was ook niet zo'n hele serieuze gedachte :lol:

Ookal heb ik toch al flink heftige ervaringen met hogere dosis paddestoelen..enne paddohuasca :p.

1,5 dosis + MOAI was genoeg om mijn twee metgezellen tijdens de trip bad te laten gaan...mij gelukkig totaaaal niet
Voor mij was dit een hele heftige en heerlijke ervaring (maar toch voelde het nog alsof ik makkelijk een stuk verder kon gaan) en ik heb echt het gevoel aan iets heftigers toe te zijn. Of iniedergeval een hogere dosis paddestoelen weer.

awh ik heb toen zo genoten zonder lichaam me te verliezen in de muziek in de oneindigheid die ophield. een puur orgasme van geluk gedurende een uur...

Sindsdien besef ik ook hoe bizar dit leven eigenlijk is. Dit hele gebeuren dat wij zo noemen. De materie, het feit dat er iets bestaat enzovoort...
Fuck man wat ik altijd voor logisch aan heb genomen bestaat niet meer :)

Voor mij was deze ervaring iig heel mooi en toch vrij heftig en flink mystiek. Maar ik weet niet natuurlijk niet hoeveel heftiger het kan...

Men zegt dat niks je echt op DMT voor kan bereiden..daarom lijkt het mij het beste het te nemen als je voelt dat je er klaar voor bent. Op dit moment is dát nog niet echt zo.

grttz
 
G

Guest

Invité
Hahaha, :mrgreen::thumbsup:
Ja met GOD weet je tenminste zeker dattie je zit te fucken, door zijn overkill benk er toch weer iets minder gevoelig voor geworden :D
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
HeartCore a dit:
Wollig...kan ik niet zoveel mee eerlijk gezegd. Er waren dingen die ik anders zou doen en die me minder aanspreken maar wollig wil ik het niet noemen.

Wollig als in een dikke wintertrui. :wink:

Wat ik bedoel is dat hij steeds hetzelfde punt (in een iets andere vorm) blijft herhalen, het boek had wat mij betreft ook half zo dik kunnen zijn. Maar voor iemand die nog helemaal geen ervaring met psychedelica heeft is het misschien een heel ander verhaal.
 

lol*fan

Elfe Mécanique
Inscrit
7 Juil 2007
Messages
378
Wow, interessante ervaring MindAstronaut!
 
Haut