Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Anti-histamines

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4 Oct 2005
Messages
604
Ff een beetje een gekke vraag maar in hoeverre zijn hooikoorts pillen ed psychoactief? Ik kwam wel wat tegen op internet over misbruik door bepaalde verslaafde groepen maar verder weinig. Ik werd laatst zo suf van die dingen, enorm wazig tijdens het blowen (een soort roze bril) en drank maakt me helemaal duf. Ik ken de effecten van dxm en zag dat een overdosis van deze shit ook hallicunaties geeft ed. Het geeft me gewoon te denken dat het zo wijd verspreid is, zelfs mijn pa neemt ze, terwijl het wel degelijk met je geest speelt. Dit terwijl op internet wordt beweerd dat de stof nooit je hersens bereikt. Iemand bekend of dit wel eens recreatief wordt gebruikt? (btw. ik heb de nieuwe generatie, minder versuffend..)
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Heb vroeger wel een tijdje aan die sterkere hooikoorts middelen gezeten. Weet wel dat als je daar een blowtje bij rookte je echt bijna out ging , dat was overigens niet zo heel relaxed. Maar ja tel daar nog eens een graadje of 30 bij op en zwaar lichamelijk (hoveniers) werk. Misschien was de combo iets te veel.
 

Cyproxicus

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Jan 2006
Messages
322
Zou dat niet gewoon op de bijsluiter moeten staan ?!
Neem aan dat ze zoiets wel zouden vermelden...

..of vermeldden ze het bij de hoestdrankjes ook niet soms?
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
jawel, bij de dxm wel. dan staat er zoiets van:

bij overdosering last van .... en ..... en .... en hallucinaties.
 

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4 Oct 2005
Messages
604
Datzelfde staat ook hier in de bijsluiter (waar niet trouwens? :) ), vergrote pupillen + dronkemanschap + slaperigheid + sterk verhoogde temperatuur etc. etc.
Prescription antihistamines such as Zyrtec, Atarax, Pyribenzamine or Semprex should be avoided since they are all sedating and mood altering
--> http://www.usaprn.org/A Article 11.htm
Het is geen prettig middel om te combineren iig, alcohol wordt versterkt, mdma is ook niet gezond. Ik hou het voorlopig bij flinke noodgevallen :wink:
 

scamie

Alpiniste Kundalini
Inscrit
23 Mai 2006
Messages
624
Phenergan,, is een anti histamine. Dez heeft een sederend effect als "bijwerking", zodoende word het ook als een rustgever/ kalmerend middel gegeven binnen instellingen
 
G

Guest

Invité
petfles a dit:
Dit terwijl op internet wordt beweerd dat de stof nooit je hersens bereikt.

Er is volgens mij wel een verschil tussen halucineren omdat een stof in je hersenen aan het werk is of halucineren omdat je lichaam zo probeerd te vechten om die stof uit je lichaam te krijgen dat je ervan gaat halucineren.
(dus eigenlijk verschil tussen echt trippen of dood gaan)
 

scamie

Alpiniste Kundalini
Inscrit
23 Mai 2006
Messages
624
antihistamine zegt het eigenlijk al... remt de aanmaak van een hormoon histamine welke een overgevoelige reactie veroorzaakt... dus ist gee vechten... maar remmen. Maar trippen ga je er overigens niet echt van.. lekker slapen wel!!
 
Haut