Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur.ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

African Dream Herb

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion SORCERER
  • Date de début Date de début

SORCERER

Neurotransmetteur
Inscrit
23/4/07
Hey hello iedereen

is er soms iemand van jullie die weet hoe je'n zaad van african dream herb van bij azarius moet gebruiken :?:
volgens mij is er opnieuw iets verkeerd mee.
De eerste keer was't zaad bedorven, waarna er mij volkomen gratis'n nieuw werd toegestuurd.
Nu ik't nieuwe heb merk ik dat de binnenkant mooi wit-geel ziet maar wel sprekend op porselein lijkt, net zo hard en breekbaar.
Wat't onmogelijk maakt om tabak van te maken.
Is dit normaal :?:

nou ik weet niet of de zaden kiemkrachtig zijn.
De eerste alvast niet, en de 2de ben ik niet zeker.
Maar een ding is zeker, heb mijn buik vol van zaken die ze verkopen zoals de african dream herb zaden die helemaal niet aan de verwachtingen voldoen.
Jammer dat Azarius misleidend artikels publiceert.
Dat zaad kan je dus niet roken :!: :!: :!: Of toch dat niet wat me opnieuw toegestuurd werd.
Niets meer van bij Azarius :!: Ander en beter :!:

ik heb nooit problemen gehad met azarius maar daar gaat dit topic ook niet echt over, wat verwachte je eigenlijk van de african dream herb/root sorcer?

Op zijn minst dat ik tabak kan maken van de binnenkant van't zaad dat intense dromen opwekt, zoals ze schrijven.
Maar geen inhoud heeft zo hard als steen.
Wat onmogelijk is om tabak van te maken.
Met de andere zaken van bij Azarius had ik nooit eerder problemen, maar nadat iets 2 maal niet voldoet, hou ik't voor bekeken.

tja hoe je daar tabac achtigs iets van moet maken zou ik ook wel willen weten, maar zou je het niet kunnen poppen net als met yopo en dan in een pijpje roken?

Ik heb geprobeerd 't te roken nadat ik't in'n vijzel heb fijn gemalen, maar blijkbaar heeft't geen baat gehad. en de eerste keer was't zacht aan de binnenkant maar donker bruin inplaats van wit-geel, en zat er'n geurtje aan.
Vandaar dat ze me'n nieuw stuurden. Blijkbaar ook niet het goede spul. Jammer genoeg't vertrouwen kwijt in Azarius.
Als ze daar zelf niet weten in welke staat hun spullen zijn, hoe kunnen ze dan goede informatie geven. En dat goed is belangrijk niet :?:
Gezien dat die producten alle kanten opkunnen.

Hmmm das wel erg typisch , ik heb er namelijk meerdere kapot geslagen met een hamer om te zien of de inhoud nog goed was. Toen heb ik je een nieuw zaad gestuurd omdat ik je niet zo'n hoopje gruis wou sturen. Ik denk dat je gewoon net geen geluk hebt gehad.

95 % van die zaden hebben gewoon goede inhoud maar op een of ander manier heb je net 2 keer een verkeerde gekregen. Ik zou zeggen stuur me nog een mail dan sla ik er nog een voor je kapot en die stuur ik je dan "netjes" op. Verder zou ik het anders ook niet weten, sorry.

Oh die zaden zijn overigens niet kiemkrachtig voor zo ver ik weet. De meeste klanten maken er een ketting of gebruiken het meer als sierobject omdat het zo'n apart items is. Je kan de inhoud wel roken maar dit kan nogal bewerkelijk zijn omdat die inhoud nog hard kan worden na enige tijd.

Als je niet tevreden bent met producten dan moet je gewoon mailen naar ons. Ik kan niet voorstellen dat we er niet uit kunnen komen, er is vast wel een ander product waar we je wel blij mee kunnen maken, daar doen we echt niet moeilijk over. We willen je echt niet met een naar gevoel onze winkel laten "lopen".

Huray voor azarius!!! :prayer:

Okey, zal straks nogmaals persoonlijk mailtje sturen naar Azarius.
Ben er anders tevreden over, maar hou er niet van 2 maal iets in minder goede staat te ontvangen.
En ik heb dan al niet veel nodig om me ontevreden te voelen.
Ik heb trouwens allebij de zaden hier bij mij, en zal deze ook eens terug sturen zodat ze deze persoonlijk kunnen bekijken.
Hopelijk heb ik dan bij't nieuwe meer geluk.

Retour