Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

2cb capsules

thedragonexperience

Neurotransmetteur
Inscrit
1 Fev 2009
Messages
22
Hallo allemaal,

Ik ga deze week 2cb capsules kopen a 50mg. Ik betaal hiervoor 5euro per capsule. Nu is mijn vraag....betaal ik teveel of is het de normale prijs? Niet dat het mijn koop beinvloed maar ben gewoon benieuwd!

Uiteraard zal ik na mijn eerste 2cb ervaring een uitgebreid verslag van posten!

Hartgroet,,,,,,
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
50 mg 2cb is een flinke overdosis. Vraag nog even goed hoeveel het precies is.
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Is een vrij normale prijs.

50 mg is niet zozeer een overdosis, wel sterk. Het zal geestelijk te controleren zijn. 2CB is veel minder drukkend en verwarrender dan LSD of Paddo's, maar tevens veel minder direct dan MDMA of wiet.

Alleen zal de bodyload misschien best sterk voelbaar aanwezig zijn en waarschijnlijk een grotere rol spelen dan het geestelijke effect als je al vaker zwaar getript heb. En juist dat lichamelijke gevoel vinden velen, en ik ook, soms storend. Vanaf 30 mg begint dit zich duidelijk in te mengen in je trip.

Poeder vind ik zelf een tikkeltje heftiger dan tabletten, waarschijnlijk omdat poeder beter wordt opgenomen ofzo. Tabletten gingen een tikkeltje minder snel naar de piek.

Eerste keer zou ik niet meer dan 30 mg nemen. Dosissen daarboven kunnen extreem kleurrijk zijn (Paars, roze, rood, blauw), op een nog meer verwonderende manier dan paddo's of LSD, met name omdat je relatief vrij helder blijft kun je de visuals goed waarnemern. Psychologisch kun je met 2CB om je kern heen. Het mooie is ook dat je architect kunt zijn van je CEV's. Doe je dat met paddo's of LSD, dan zul je bij het loslaten een flinke bounce om je oren krijgen.

hart14.jpg
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Oke, en nu ben ik jaloers, ik zou dat spul best graag x uitproberen. Have a nice trip, en wees idd voorzichtig met die dosis.
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
mysticwarrior a dit:
Oke, en nu ben ik jaloers, ik zou dat spul best graag x uitproberen. Have a nice trip, en wees idd voorzichtig met die dosis.
+1000
 

thedragonexperience

Neurotransmetteur
Inscrit
1 Fev 2009
Messages
22
Nou bedankt voor de info. Moet zeggen dat ik al veel heb gelezen over 2CB waaronder in het boek PIHKAL en heb daar ook gelezen dat 50mg geen overdosis is. Het natuurlijk altijd interessant om meningen en ervaringen van anderen te lezen! Dus als er nog mensen zijn met 2CB ervaringen of opmerkingen dan lees ik het graag!

Groetjes! 8)
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Overdosis is inderdaad relatief. Ik zou er in ieder geval niet mee beginnen, zeker omdat voor sommigen 20 mg al heel veel kan zijn. Meer nemen kan altijd nog.

Voor zover ik weet zijn de meeste pillen 8 tot 12 mg, waar de meeste gebruikers er dan 1 a 2 van nemen.
 

JJJ

Alpiniste Kundalini
Inscrit
17 Avr 2004
Messages
552
Dat lijkt me een hele voordelige prijs, maar ik zou idd controleren of het geen 5mg ipv 50mg is ofzo... In elk geval kun je voor een eerste keer beter de helft of nog minder nemen. Ik vond 14mg prima voor mijn eerste keer, de tweede keer moet nog komen en wordt 21mg, wat mij al vrij sterk lijkt.

Bij 2cb schijnen hoge doses voor veel mensen ook niet echt prettig te zijn, voor een echt sterke psychedelische ervaring zijn bv paddo's of LSD misschien eerder geschikt.
 

Jeniger

Sale drogué·e
Inscrit
20 Oct 2008
Messages
950
Cool, toevallig komt t net op me pad, ben erg benieuwd naar 2 cb, de prijs was rond de 3,50
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Tunnelvision a dit:
Brugmansia a dit:
Doe je dat met paddo's of LSD, dan zul je bij het loslaten een flinke bounce om je oren krijgen.
Wat bedoel je hier precies mee?

Probeer op een (sterke) trip maar eens je zicht/gedachtenstroom te buigen/ontwerpen (open of gesloten ogen, maakt niet uit) zoals JIJ het wil, in plaats van wat Psilo of LSD bewerkstelligt door de flow wanneer je jezelf overgeeft en het laat gaan. Zal zeker als je weer loslaat of stopt met proberen, een kortstondige stevige fase opleveren.

Met 2CB kunt je met je zelf als instrument een design geven aan de visuals, en het effect zelfs bijna uitzetten of intensiviseren zonder dat er 'druk' op je komt te staan.

Komt ook nog eens bij dat 2CB echt een wonderschoon erotiserend effect heeft. Het is liefde èn lust op hetzelfde moment in een formule. Het kan mannen echt helpen om de vrouwelijke gevoelens wezenlijker te begrijpen.
 

byt3z

Matrice périnatale
Inscrit
20 Avr 2009
Messages
8
prijs is dik OK :wink:

maar zoals eerder vermeld, is 50mg iets teveel van het goede voor een eerste keer
Ik heb 20mg genomen voor een eerste keer en dit was ideaal, bodyload minimaal en toch leuk trippen.
Een tijdje geleden heb ik 40mg geprobeerd, om meer hallucinaties te krijgen, maar dit viel tegen. De bodyload was zeer zwaar: stramme en stijve spieren, zweten en toch koud hebben, etc...
 

mullis

Neurotransmetteur
Inscrit
10 Nov 2007
Messages
92
Als het zuiver spul is dan is 50 mg een hele sterke dosis, voor de eerste keer zou ik niet meer dan 15-20mg nemen. Als je al ervaring heb met tripmiddelen kan je wel met 25mg beginnen. Heb zelf nooit meer dan 40mg in een keer op, en dat is al echt heel heftig. 5 euro per dosis is vrij normaal voor 2cb, 100 mg gaat meestal voor zo'n 20-25 euro
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Zuiver poeder snuiven kickt overigens vrij rap en ongemakkelijk in. Alsof je aderen prompt uitzetten. Bovendien doet dit echt zeer en het gevoel trekt door tot aan je neusbotje en ogen. Ik doe het niet meer en raad het sterk af maar het is wel jammer dat het zo'n pijn doet want door te snuiven spaar je best wat materiaal uit.

byt3z a dit:
Een tijdje geleden heb ik 40mg geprobeerd, om meer hallucinaties te krijgen, maar dit viel tegen. De bodyload was zeer zwaar: stramme en stijve spieren, zweten en toch koud hebben, etc...

Men beweerd weleens dat 2CB een cross over is tussen MDMA en LSD. Maar in werkelijkheid is het geestelijk meer te vergelijken met een kleine dosis mescaline.

De bodyload van een flinke doses San Pedro is nog flink heftiger maar tegerlijkertijd heel natuurlijk waardoor je je net een kussen voelt of michellin mannetje. Dit draagt onder andere bij aan het 'vliegende' gevoel wat je krijgt als je echt diep in de mescaline wereld zit, lopen is dan net alsof je 'zweeft' omdat de zwaartekracht minimaal is. Bovendien voelt je machine-amfetamine achtig krachtig en vitaal op lichamelijk gebied zodra je begint te bewegen.

Bij 2CB voel je je juist ongemakkelijk 'opgezet' met een merkbare chemische inleg.

Mijn ervaring is dat het echt ophogen van de 2CB dosering niet intens bijdraagt aan een ècht psychedelisch effect, alleen de bodyload wordt zwaar ongemakkelijk en dat is het niet waard omdat het geestelijk ver verwijderd zal blijven van waar 'echte' psychedelica je zouden kunnen brengen.

2CB is erg nice in de 20-35 mg (oraal) zone voor een 'tussendoor' trip waarbij je niet te ver off wilt gaan maar toch trails wilt proeven. 12-24 kan een wonderlijke afrodisiaca zijn. De daad duurt niet alleen heel lang, maar is ook heel liefdevol en eindigt in een super-orgasme.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Zou je op willen houden met mij proberen te verleiden? :D:D Het word voor mij denk ik, nu ook echt tijd voor een mescaline ervaring. ;)
 

byt3z

Matrice périnatale
Inscrit
20 Avr 2009
Messages
8
Brugmansia a dit:
Zuiver poeder snuiven kickt overigens vrij rap en ongemakkelijk in. Alsof je aderen prompt uitzetten. Bovendien doet dit echt zeer en het gevoel trekt door tot aan je neusbotje en ogen. Ik doe het niet meer en raad het sterk af maar het is wel jammer dat het zo'n pijn doet want door te snuiven spaar je best wat materiaal uit.

ik heb ook vernomen dat snuiven ongelofelijk pijn doet, heb zelf nog nooit de guts gehad om het te proberen :p
 
S

Stuiterbal19

Invité
dames en heren,,

2cb is een leuke drug, die (als je stemming goed is ) erg goed te combineren valt met een feestje ..

[Fork]: Lees nogmaals de regels.
 
Haut