Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Alex Grey zegels

thedragonexperience

Neurotransmetteur
Inscrit
1 Fev 2009
Messages
22
Hoi Allemaal!

Na Jaren wachten toch uiteindelijk aan LSD kunnen komen,met een Alex Grey afbeelding erop. Ken iemand hier deze zegels of heeft er ervaring mee?

Groeten,Pascal.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Ruim een jaar geleden gehad. Waren prima blotters, geloof getest tussen de 140-170 ug (gehoord van diverse anderen). Maar het hangt natuurlijk allemaal af van hoe oud de blotters zijn, hoe ze bewaard zijn, of het dezelfde batch is, etc.
 

thedragonexperience

Neurotransmetteur
Inscrit
1 Fev 2009
Messages
22
Forkbender a dit:
Ruim een jaar geleden gehad. Waren prima blotters, geloof getest tussen de 140-170 ug (gehoord van diverse anderen). Maar het hangt natuurlijk allemaal af van hoe oud de blotters zijn, hoe ze bewaard zijn, of het dezelfde batch is, etc.

Okeej....klinkt goed! Zou het een goed idee zijn om eerst met een halve zegel te beginnen? Heb wel ervaringen met diverse paddo's,truffels,2cb,2c-t-2
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
beter helemaal trippen dan half trippen.

tenzij je ook maar halve porties paddo's/2c's neemt.
 

thedragonexperience

Neurotransmetteur
Inscrit
1 Fev 2009
Messages
22
thedragonexperience a dit:
Hoi Allemaal!

Na Jaren wachten toch uiteindelijk aan LSD kunnen komen,met een Alex Grey afbeelding erop. Ken iemand hier deze zegels of heeft er ervaring mee?

Groeten,Pascal.

Heb de afbeelding gevonden voor alle duidelijkheid
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
thedragonexperience a dit:
Na Jaren wachten toch uiteindelijk aan LSD kunnen komen,met een Alex Grey afbeelding erop. Ken iemand hier deze zegels of heeft er ervaring mee?
Welke afbeelding van Alex Grey? Zijn kunst staat op diverse blotters. Ik had een tijdje terug blotters met daarop Saint Albert and the LSD Revalation Revolution, and was told they contained 100 mcg.

edit: Ja, die! Die waren volgens iemand die ze heeft laten testen 100 mcg.
 

thedragonexperience

Neurotransmetteur
Inscrit
1 Fev 2009
Messages
22
CaduceusMercurius a dit:
thedragonexperience a dit:
Na Jaren wachten toch uiteindelijk aan LSD kunnen komen,met een Alex Grey afbeelding erop. Ken iemand hier deze zegels of heeft er ervaring mee?
Welke afbeelding van Alex Grey? Zijn kunst staat op diverse blotters. Ik had een tijdje terug blotters met daarop Saint Albert and the LSD Revalation Revolution, and was told they contained 100 mcg.

edit: Ja, die! Die waren volgens iemand die ze heeft laten testen 100 mcg.

En 100mcg is? gemiddeld? matig? veel?
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
De meeste zegeltjes bevatten tussen de 60 en 100 mcg geloof ik. Of het veel is of weinig hangt af van waar je het gebruikt. Set & setting!
In de meeste gevallen is 100 mcg echter een prima dosis.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Dat zijn dus precies diegene die ik bedoelde en die getest waren op 140-170 mics. Blijkt maar weer hoeveel variatie er is. :roll:
 

redhawk

Alpiniste Kundalini
Inscrit
18 Avr 2008
Messages
722
Forkbender a dit:
Maar het hangt natuurlijk allemaal af van hoe oud de blotters zijn, hoe ze bewaard zijn, of het dezelfde batch is, etc.

Meer kun je er niet over zeggen...

Je kunt ze natuurlijk wel eventueel laten testen.

EDIT:
Hier kun je ze laten testen.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Ik kan ze ook wel voor je testen.
 

redhawk

Alpiniste Kundalini
Inscrit
18 Avr 2008
Messages
722

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Jou stuur ik wel wat ++karma op via hyperspace.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Forkbender a dit:
Dat zijn dus precies diegene die ik bedoelde en die getest waren op 140-170 mics. Blijkt maar weer hoeveel variatie er is. :roll:
Oepsie, ik ben in de war met de trip die ik op mijn verjaardag had ingenomen, dat was bovenstaande blotter. De geteste trip die ik later dit jaar heb genomen was een Shiva, en die was 100 mcg. Overigens was die trip tijdens mijn verjaardag wel stevig, maar ik ben er wel koelbloedig mee door luchthaven en douanecontroles gewandeld zonder dat mijn medereizigers in de gaten hadden dat ik aan het trippen was. Die Shiva ervaarde ik overigens als veel sterker, maar dat kan komen omdat de set & settting veel beter was (lekker thuis in het gezelschap van een engel).
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
CaduceusMercurius a dit:
Forkbender a dit:
Dat zijn dus precies diegene die ik bedoelde en die getest waren op 140-170 mics. Blijkt maar weer hoeveel variatie er is. :roll:
Oepsie, ik ben in de war met de trip die ik op mijn verjaardag had ingenomen, dat was bovenstaande blotter. De geteste trip die ik later dit jaar heb genomen was een Shiva, en die was 100 mcg. Overigens was die trip tijdens mijn verjaardag wel stevig, maar ik ben er wel koelbloedig mee door luchthaven en douanecontroles gewandeld zonder dat mijn medereizigers in de gaten hadden dat ik aan het trippen was. Die Shiva ervaarde ik overigens als veel sterker, maar dat kan komen omdat de set & settting veel beter was (lekker thuis in het gezelschap van een engel).

Jij bent echt bizar ;) Ik sta hier al in huis te schijten als ik buiten een te hard geluid hoor, en jij hupselt effies langs de duane en de luchthaven.

Vertel mij nu is, wat is je geheim? ;)
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Die oranje op de vorige pagina schat ik gevoelsmatig op 150 mics. (Die serie kwam op de markt in 2006) Is overigens toch gewoon Albert himself? Maya's schijnen ook goede zegels te zijn. Shiva's zijn ook niet slecht. Hartjes zijn meer dan 400 mics.

Tegenwoordig ben ik een likker en geen zuiger meer. Maar dat gissen had altijd wel wat, vooral als je geen idee had en de trap v/d intensiteit maar bleef toenemen was best een spanningsgevoel zoals ik die als kind in de rij van een achtbaan ook weleens had.
 
Haut