Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Alex Grey zegels

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Is overigens toch gewoon Albert himself? Maya's schijnen ook goede zegels te zijn. Shiva's zijn ook niet slecht. Hartjes zijn meer dan 400 mics.

Die maya's zijn idd niet slecht. Daar heb ik een redelijk fijne trip op gehad.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
mysticwarrior a dit:
Jij bent echt bizar ;) Ik sta hier al in huis te schijten als ik buiten een te hard geluid hoor, en jij hupselt effies langs de duane en de luchthaven.

Vertel mij nu is, wat is je geheim? ;)
Astrologie. :p Ik wist dat ik een gunstige Maan-Venus transit had. Een bad trip was uitgesloten, dat had ik een week van te voren berekend. Het was de laatste dag van het World Psychedelic Forum in Basel. Ik was zwaar euforisch, met 20 uur aan psychedelische lezingen op mijn videotapes, dus ik stoorde me aan weinig. Oh, en ik werd in Schiphol onverwachts opgevangen door eerder genoemde engel, met wie ik toen in Conscious Dreams Kokopelli ben gaan chillen.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
mysticwarrior a dit:
Ik sta hier al in huis te schijten als ik buiten een te hard geluid hoor

LOL

En? Schijt je dan alle kleuren van de regenboog?

Ik heb de neiging om binnen te blijven/alleen te zijn tijdens het trippen, maar heb totaal geen problemen om de buren te woord te staan als dat nodig moest blijken.

[e]behalve als ik natuurlijk zwaar aan het pieken ben op 10 gram droge paddo's, maar dan hoor ik de deurbel toch niet.
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Als ik weleens op straat liep met .life verwonderde ik me altijd over de nooit stil liggende verordeningen die .exe heimelijk onder de mens verstrooid.

Elke .life tijd in het heden zal nu alleen nog in de natuur worden geproeft, want die heeft z'n oorspronkelijke gezindheid onomkoopbaar gehandhaaft.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
En? Schijt je dan alle kleuren van de regenboog?

Nee, ik ben een mysticwarrior, geen rainbow warrior!

Dus het blijft bruin en stinkt er niet minder om. :p


Wat betreft mensen te woord staan, laatst toen ik best wel fout ging op acid, kwam er een collega van mijn vriendin aan de deur. Die wou even de auto laten zien...... Oej oej oej, ik heb alleen maar mooi en doei gezegt :p
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
hehe.

Ik wil zelf ook nog eens een keer echt goed schijten terwijl ik hard aan het trippen ben. Om een of andere reden komt het er nooit echt van, maar het lijkt me echt geweldig. 8)
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Je kunt natuurlijk ook veel koffie drinken en een bezoekjes aan de snackbar brengen alvorens je gaat trippen.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Brrrr. Breng me niet op ideeen.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Forkbender a dit:
Brrrr. Breng me niet op ideeen.

Dat is juist heel goed van hem! Jij moet je schamen, na al die trips en dan nog geen enkele keer......
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Sorry, het blijkt wel weer "Karma Strikes back". Poewwww, mijn maag en uh, laat ik maar geen details noemen.....
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
:twisted:
 
Haut