Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Xplosion verboden

Sansky

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Jan 2002
Messages
334
Hoi,
Ik lees vanmorgen in de krant dat je straks als verkoper 6 jaar (ik herhaal 6 !! jaar) in de bak mag gaan zitten als je Xplosion verkoopt. Pffff... ben ik blij dat wij er nooit aan zijn begonnen.

Ik moet zowieso zeggen dat ik het raar spul vind hoor. Het zal vast goed werken maar het is toch raar dat je helemaal geen goede gebruiksinfo erbij krijgt? Wat vinden jullie?
 

solid

Glandeuse pinéale
Inscrit
18 Mar 2005
Messages
112
Wat is explosion eigenlijk? Zou het nog de moeite waard zijn als ik vlug wat bestel van een of andere site?
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394

solid

Glandeuse pinéale
Inscrit
18 Mar 2005
Messages
112
Hmm, het schijnt dat er een nieuwe variant van dit spul op de markt is. Het noemt blutz en zou 200mg ipv 280mg methylone bevatten. Can someone verify this?
 

Sansky

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Jan 2002
Messages
334
Klopt en er is ook nog iets wat Duftol heet en dan heb je ook nog Gamma X. Maar ik denk niet dat je het nog ergens vandaan kunt halen. De websites die het verkochten zijn er mee gestopt. Ik denk dat je het meeste kans maar in een smartshopje die nog wat onder de toonbank heeft liggen ;-)

Maar ik blijf bij mijn standpunt dat ik het echt heeft slecht vind om drugs (want dat is het uiteindelijk toch...) te verkopen als luchtverfrisser, zonder behoorlijke info!
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Helemaal mee eens !

Jammer genoeg kun je dit niet voorkomen zo lang dit soort drugs niet gelegaliseerd wordt. Mensen willen het toch gebruiken, en dan wordt het illegaal verkocht via allerlei (handige) omwegen.

Hierna zal het wel verdwijnen in het illegale circuit, en vragen ze 25 € per buisje....

Remember de E-Expresse ?
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
jezus, het kwam dus doordat die loser van een Giel Beelen 't tijdens zijn radioprogramma gebruikte? Wat een eikel. :iconhead:
 

Napoleon

Matrice périnatale
Inscrit
30 Mar 2005
Messages
18
Ach ja, het was toch relatief duur spul. Als je voor een euro een pilletje kunt krijgen koop ik toch niet zo snel een buisje explosion.
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
Xplosion had alleen bij mij een sterker efect dan MDMA hellaas. k schijn redelijk ongevoelig te zijn voor MDMA, 150 mg in 1 dossis is voor mij ongeveer een normaal efect. en ik weeg maar 60 kilo. terwijl ik met een half buisje xplosion een heftiger efect had. helaas is het nu niet meer te krijgen.

staat het nu eigenlijk in de opium lijst of is het door de waren wet af gekeurd?
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
150 mg in 1 dossis is voor mij ongeveer een normaal efect. en ik weeg maar 60 kilo.

De dosis MDMA voor een gem. persoon is 125 - 175 mgram. Een half buisje explosion staat gelijk aan zo'n 90 mgram MDMA. Methylone is bijna gelijk aan MDMA, er is alleen een extra zuurstofatoom toegevoegd.

Misschien net iets te weinig genomen ?


Explosion is verboden omdat het Methylone bevat, dit is geclassificeerd als geneesmiddel en dit mag niet door de smartshop verkocht worden.
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
onzin! de gemiddelde dosis ligt voor vrouwen op 1mg. per kilogram lichaamsgewicht, die voor mannen op ongeveer anderhalf. dit verschilt natuurlijk per persoon maar 125 mg. als benedengrens is echt veel te veel. check erowid maar... http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_dose.shtml

en iedereen heeft weer een eigen tolerantie en gevoeligheid, afhankelijk van de genomen stof. kijk maar uit! ;]
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Erowid :

Oral MDMA Dosages
Threshold 30 mg
Common for small or sensitive people 50 - 75 mg
Common for most people 75 - 125 mg
Common for large or unsensitive people 125 - 175 mg
Required by few (side effects increase) 200 + mg

Hij was toch behoorlijk ongevoelig voor MDMA ? Dan kan hij rustig 125 - 175 mg aanhouden.

Ik (75 Kg) en mijn vriendin (55 Kg) pakken meestal 200 mg, en dat werkt altijd perfect. Ik heb mijn broertje zelfs eens een hele gram zien wegwerken op een avond, zonder slecht te gaan. Dit is natuurlijk niet aan te raden.

De gem. pillen slikker met een beetje opgebouwde tolerantie heeft echt wel meer als 125 mg nodig ! Als je hooguit 2 x per jaar gebruikt zal je het best met minder kunnen doen, ik vond 150 - 200 mg toch wel een noodzakelijke dosis. De meeste pilletjes van tegenwoordig hebben al > 120 mg.
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
ja oke. mijn tolerantie is best laag in elk geval. niet dat het spul zo duur is ;]
maar een gram? dat gaat wel erg ver. pure mdma? daaaaamn dude. ach, heb t sowieso wel beetje gehad met mdma. eerst nieuwe dingen proberen! :dancing:
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Nogmaals, een gram is echt niet aan te raden, en iedereen verklaarde hem voor gek, maar als je hem verteld dat hij te ver gaat, dan gaat hij juist nog ietsje verder. Hij ziet er over het algemeen dan ook uit als een lopend lijk. Hoe hij dit volhoudt is mij dan ook een raadsel, hij gebruikt al jarenlang speed, pillen en mdma maar is nog nooit ziek geweest. Denk dat dat komt als hij ermee stopt...

Hij roept zelf dan ook altijd dat hij nooit ouder zal worden als 30, nou, volgend jaar is het zover, ben eens benieuwd als hij ouder wordt of hij dan ook verstandiger wordt...
 

wapser

Neurotransmetteur
Inscrit
23 Avr 2005
Messages
32
methylone is zeker nog wel goed verkrijgbaar, ik was met de makers van (X) bezig maar dan moet je gelijk per 300 bestellen

dat word me te duur als het om te proberen is
 
Haut