Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

vliegenzwam?

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Amanita kan een zeer sterk delirium veroorzaken.

Dan moet je wel het lef hebben om een goede dosis te nemen.
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
DevXavier a dit:
Amanita kan een zeer sterk delirium veroorzaken.

Dan moet je wel het lef hebben om een goede dosis te nemen.

Ik sla over :roll: ... op die hoge dosis dan. ;)
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Ik ben de laatste tijd erg aan de gang gegaan met de amanita.

Al meerdere keren gerookt. Amanita moet je leren kennen, hoe vaker je het doet, hoe meer je de effecten kan gaan waarderen. In combinatie met ganja geeft de amanita een diepe high. Als de ganja high aan het eindigen is, neem ik vaak nog een paar grote bowls met amanita en dan daal ik af in een droomachtige staat, die de eerste keren niet heel prettig was. De laatste keren werd het echter steeds prettiger en leerde ik de effecte van de amanita op het lichaam en geest kennen. De interne discussie die ik voer tijdens deze periode van "lucide dromen", wordt ook steeds duidelijker.

Ik heb nog maar 1 poging gedaan met oraal. 5 gram poeder grade-A+ uit Siberie. Veel sterker dan ik had verwacht. Eerst werd ik moe en wilde ik het liefste gaan slapen. Daarna een soort toestand van delirium, maar nog veel te weinig amanita om het echt vervelend te vinden. Veel zelf-reflectie.
Het idee dat ik 2 hersenen had. Een voor de "realiteit" de andere voor de amanita. Veel zweet, veel speeksel. Het leek een beetje erop alsof ik koorts-achtig aan het ijlen was. Toen ik wakker werd na ongeveer 8 uur slaap, dus na de ervaring, nog steeds het idee dat er iets off-base was.

Roken van amanita is prettig. Amanita eten is iets waar ik de volgende keer iets beter op ga voorbereiden. :)

PS: Roken van amanita is slechts een fractie van het eten ervan. Roken kan daarom ook naar mijn idee zonder risico gedaan worden.
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
DevXavier a dit:
PS: Roken van amanita is slechts een fractie van het eten ervan. Roken kan daarom ook naar mijn idee zonder risico gedaan worden.

Goede tip, dan wordt dat ook mijn eerste ervaring met m'n zelf geplukte. Ik heb nog een bakkie vol die binnenkort mee gaat. ;)
 

HomoSapiensFantasio

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Mar 2007
Messages
146
Ik heb gelezen dat je om een echte volledige amanita trip te hebben,
je je eigen urine een paar keer moet consumeren,
ik heb het er persoonlijk wel voor over, ja bleeft er een soort herboorte door,
en als je goed zorgt dat je de amanitas neemt op een lege maag en na het innemen goed veel water drinkt, is je urine toch bijna geurloos en smaakloos.

[urlhttp://www.jamesarthur.net/recipe.html]

Iemand toevallig ook ervaring met psilocybe en Amanita tegelijk?[/url]
 

MotjeWhat

Matrice périnatale
Inscrit
4 Oct 2013
Messages
4
heb in begin september nog een mooie trip gehad op amanita., Ik was in oostenrijk in de bergen aan t spelen ben zodoende ook de wolfskers tegen gekomen.

Van de wolfskers heb ik weinig gemerkt. Heb er 5 gegeten. lichte trip., merkte dat ik sindsdien veel vast beradender was om mijn ideeen uit te voeren., (atropine, atropos = het onafwendbare).,
Die nacht was een vriend van me nog onderkoeld geraakt, de dood kwam heb bezoeken in zijn droom, de dood zei dat hij hem op kwam halen maar ook nog iemand die de wolfskers had gegeten.., we hebben niet naar hm geluisterd ;)

3 dagen later kwam ik sochtends vroeg een paar vliegenzwammen tegen., heb 1 kleine bol opgegeten van 5 cm op een lege maag., daarnaast nog een stuk van ongeveer 20 cm2 van een hele grote vliegenzwam.,
een half uur na het eten ervan had ik een redelijk onprettig gevoel in mn maag en heb dan ook maar wat van de chili en een banaan gegeten., ben even gaan liggen om het gevoel te laten dalen.,
Daarna voelde ik me zeer sterk., vooral in mijn vertrouwen in mijn kunnen., heb de gehele dag niet echt gehallucineerd., Wat ik wel sterk opmerkte is dat de manier hoe ik door mijn dag heen ging gelijk stond aan hoe ik mijn leven heb geleefd vanaf mijn geboorte af aan., t moment dat ik dan eigenlijk op in t NU moment zou moeten komen., voelde ik zeer sterk de aandrang om tabak te roken., Dit heb ik niet gedaan., toen leek t wel alsof ik verder kwam in de tijd., dat ik te zien kreeg wie ik zou zijn als ik ouder werd en op hetzelfde tempo met mijn leven door zou gaan., uiteindelijk heb ik nog een beetje tabaks rook binnen gekregen., dit bracht mij terug in het denken., dit denken had me misschien wel mijn ondergang kunnen betekenen.,
Ik ben uiteindelijk nog laat op de dag een berg gaan beklimmen in mn eentje., ik weet dat dit allicht heel erg dom is., maar ik was aan t luisteren naar mn gedachten., terwijl ik voor het roken van de tabak puur luisterde naar mn intuitie., of bezig was met mijn vrije wil te onderzoeken., wetend dat ik ook optijd terug moest zijn voor de schemering leek t wel alsof ik sinds die tabak alleen maar domme dingen wilde doen., en bij de point of no return ben ik door gegaan., waardoor ik ook in t donker terug zou moeten.,
Top van de berg bereikt., kijkend naar de ondergaande zon., een klim van zown 700 meter., een groot houten kruis naast me., t gevoel dat ik mijn onderbroek erom heen moest hangen., om te spotten met met de dood., maar daar die twijfel., ik heb toch respect voor de dood., ook al lach ik om hem., vreemd die 2 strijd., geen weg meer terug., door reizen via een andere route naar benenden., snel zijn maar toch voorzichtig., t is uiteindelijk een afdaling geweest waar ik pakweg 9 uur over heb gedaan.,
Midden in de nacht kwamen dan toch echt duidelijke hallucinaties naar voren toe., dit ook vanwege vermoeidheid waarschijnlijk., De dood stond naast me, echt een rete serieuse dude., (had ik toch mn onderbroek moeten achterlaten)., hij zei dat ie me kwam halen voor de 2e keer deze week., tsjah., ik was t natuurlijk niet met hem eens., daarnaast had hij me een aanbod gedaan voor nieuwe ogen., ogen die in t donker konden zien., t leek me heel aanlokkelijk, maar niet op zijn voorwaarden en ben naar rechts gewandeld., een grote boom des levens stond daar op mijn pad., daar op aflopend realiseerde ik me dat ik op de helling waar ik naar beneden aan t klimmen was eigenlijk helemaal niet normaal kon lopen., heb ik een stuk door de lucht gewandeld? moeilijk wanneer je niets kan zien.,

Ik ben uiteindelijk om half 7 sochtends terug op de camping aangekomen., om alle vuiligheid van me af te spoelen ben ik het meer ingedoken., daar kijk ik naar de lucht., deze was blauw en ik zag wolken vanachter alle omringende bergen komen., draaiend richting het midden lieten deze slechts een kleine plek over waar de lucht openscheurde naar een andere realiteit., een realiteit waar draken, elfen, nimfen en pheonixen via dit raam een kijkje kwamen nemen in deze., er werd me verteld dat ik nog weinig had om hier aan deel te nemen., Niet gelukt helaas.,
 

youris

Matrice périnatale
Inscrit
22 Déc 2013
Messages
4
Mooi verslag hierboven.... ben nu toch ook wel geinteresserd geraakt... eens zien wat komende herfst voor mij gaat bieden!
Intussen lees ik graag nog hints en tips!
 
Haut