Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Test paddestoeltjes

Sansky

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Jan 2002
Messages
334
Speciaal voor onze Nederlandse bezoekers: gratis testpaddestoeltjes. Verse cubensis om precies te zijn. Er moet even getest worden hoe sterk ze zijn en hoe lang ze houdbaar zijn. Wil je een portie ontvangen? Mail mij dan op [email:3e4mjyd7]sanne@*******.net[/email:3e4mjyd7]
 

Anand

Glandeuse pinéale
Inscrit
15 Jan 2003
Messages
190
hoe moeten we de houdbaarheid testen? en sterkte met andere vergelijken?
 

Sansky

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Jan 2002
Messages
334
Zo, ik ga ze vandaag op de post doen. Als je nog niet gemaild hebt is het dus helaas pindakaas! Ze zijn niet meer supervers want ik heb ze al een weekje hier. Ze zouden 2,5 week goed moeten blijven. Het zijn cubensis mexicana, als het goed is erg sterk. Wij hebben ze nog niet geprobeerd en dat kan nu ook niet meer want ik heb ze allemaal al opgestuurd naar jullie;-) Dus eet ze lekker op en laat hier even weten wat je ervan vindt!
 

Anand

Glandeuse pinéale
Inscrit
15 Jan 2003
Messages
190
ze zijn aangekomen bij buren maar mijn naam stond er ook op dus denk dat het wel klopt. bakje was aardig geplet maar zal wel en neem aan dat de groene plekjes op de hoed horen bij dit soort verder veel bruine plekjes op de steel
testsetje2.jpg

is het transportschade?
 
G

Gabber_piet

Invité
gatver dat zie er niet fris uit.
weet iemand nog een andere online shop die verstuurt maar dan beter dan dit?????????????????????????
 

Sansky

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Jan 2002
Messages
334
Dit zijn paddestoeltjes die minder vocht bevatten, daardoor lijken ze een beetje verkreukeld. Bovendien kan je de 'orginele' verse paddestoelen maar 2 tot 3 dagen bewaren en deze zouden 2-3 weken goed moeten blijven. We verkopen deze paddestoelen (nog) niet, we willen eerst eens weten wat de klanten (jullie dus) ervan vinden. Het gaat natuurlijk vooral om de werking en niet om hoe ze eruit zien!
 

MeneerCactus

Alpiniste Kundalini
Inscrit
24 Jan 2002
Messages
642
High Sanne,

Als je het leuk vind zal ik jullie ook wat verse paddo's opsturen.
Zou je kunnen kijken hoe dat aankomt. Alles voor een betere ******* http://www.*******.net/ubbthreads/images/icons/laugh.gif


Ik vind het nog meevallen hoe ze eruit zien, ik weet hoe de kpn met de post omgaat. Immers van al dat gebots verkleuren de stoeltjes heftig.

Anand, veel plezier http://www.*******.net/ubbthreads/images/icons/laugh.gif
 

Anand

Glandeuse pinéale
Inscrit
15 Jan 2003
Messages
190
ik denk dat een doosje ofzo beter is dan een bakje in een luchtkussen envelop. mijn ouders verkochten vroeger een soort kaartspellen daar kwamen er ook wel eens wat terug omdat ze geplet waren (een 4 cm dik kaart spel kwam terug als 2 cm) nadat ze er breekbaar en het teken van een glas op hebben gezet is het nooit meer gebeurd
 
G

Guest

Invité
beetje late reactie misschien...
De paddestoeljes zagen er toen ik ze kreeg nog redelijk uit. In de koelkast bewaard begonnen ze na een paar dagen al schimmelplekjes te vertonen, maar denk dat dit mycelium was.
langer dan een week zou ik ze niet bewaren, want ze gaan er steeds slechter uitzien.
Als je ze meteen gaat opeten werkt deze methode prima, alhoewel ze beter iets eerder verstuurd hadden kunnen worden.

peace
 
Haut