Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Ephedra enquete

wapser

Neurotransmetteur
Inscrit
23 Avr 2005
Messages
32
just did it, late we de ephi weer trug in de winkel helpen....
het enige wat ze met het verbod geregeld hebben is dat t in de zwartehandel zit en dat mensen vervangende middellen gebruiken die vaak veel slechter zijn
 

dehollander

Matrice périnatale
Inscrit
29 Mar 2005
Messages
14
ook juist ingevuld hopellijk word het vlug weer legaal en dan party :dancing:
 

Napoleon

Matrice périnatale
Inscrit
30 Mar 2005
Messages
18
Heb het ingevuld hoewel de beschikbaarheid ervan mij niet bijzonder veel kan boeien. Het spul is nogal saai en doet me weinig.
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
Net ingevuld. Misschien helpt het wat. Vind efedra ook niet veel bijzonders, maar kan me wel boos maken over een bemoeizuchtige overheid die graag "voor je eigen bestwil" regeltjes maakt waar niemand om gevraagd heeft. Baas in eigen buik, uuh, maag :D !
 

lukelaan

Neurotransmetteur
Inscrit
12 Mai 2004
Messages
20
Ik ken mensen die hard sporten en eerst weleens efhedra gebruikten om af te vallen. Maar sinds ephedra verboden is geworden is het steeds moeilijker(illegaal) te verkrijgen, en daarom gaan die mensen over op middelen zoals Clenbuterol om af te vallen, wat een stuk slechter voor je is. Het feit dat het illegaal is geworden lost dus niet veel op op dat gebied...
 
Haut