magickmumu
Holofractale de l'hypervérité
- Inscrit
- 3/11/07
Heeft er iemand ervaring met het snuiven van yopo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HappyMind a dit:Nee. Wel met het eten ervan, maar dat werkte niet.
Defineer kut?ikkepiep a dit:jezus dit klinkt echt als een kutdrug![]()
Yopo is op dit moment in het nieuws: http://www.azarius.nl/news/249/Proof_of_ancient_drug_use/Je hebt zeker Spuiten en slikken gekeken?
Je hoeft geen MAO remmers erbij te nemen, zonder mao-remmers heb je ook wel effect, maar met MAO remmers is het gewoon dan echt de moeite meer waard om het te nemen. (word dan een soort van anahuasca)mrvn a dit:Ik heb gisteren wat gemaakt dat nu aan het drogen is. Mijn vraag, moet je echt MAO-i erbij nemen voor een beetje effect?? Ik heb 12 zaden bereid dat dus 3 lijnen gaan worden. Het lijkt helemaal niet zo veel, denk niet dat het hele dikke lijnen gaan worden maar dat kan ook aan mij liggen![]()
adoma a dit:Het is nogal zwak ten opzichte van de irritatie in je neus.
De 1e keer voor mij was het echt hel, maar toen had ik het te snel en slordig klaargmaakt waardoor er volgens mij een hoge PH-waarde aan vast zat.
Als ik het neem ervaar ik eerst een dikke druk op me hoofd, lichte brand in me neus, snotterigheid en soms misselijkeheid.
met Peganum harmala voel je sowieso misselijkheid.
Dan krijg ik een rare effect net als paddos , dan zie ik alles scherper, maar wat buitenaards, ten minste mensen zien er wat buitenaardser uit.
dan begin ik meestal lichtjes te zien en als ik maar boven dan kijk, bijv. naar een lamp, dan gaan ze ook nog om de lamp heen draaien.
Als ik me ogen dan dicht doe, zie ik plaatjes van mensen en plaatsen voorbij flitsen.
Als ik peganum harmala heb gehad, begint het als een ernistige voedselvergiftiging aan te voelen en ga ik kotsen