Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor planten jullie allemaal kweken, ikzelf heb een sinichuiche plant van ongeveer 40 cm hoog die weer begint te bloeien, heb er net weer een paar stekjes van af gehaald waar een paar het redelijk doen, ik vind het een moeilijke plant om te stekken dus mischien moet ik gewoon eens proberen of het zaad wat de plant produceert ook ontkiemen wil. verder heb ik een stuk of wat cactussen, peyote, trichocereus peruvianus en pachanoi, een aantal aricarpussen en een psychoactieve mammilaria. en ik heb in de tuin nog een aantal meters poppy zaad uitgestrooid dat omhoog begint te komen, beetje laat maar het zou niet een groot probleem moeten zijn om er nog goede zaad dozen van te moeten krijgen. en uiteraard heb ik af en toe ook een paddestoel projectje. ik ben van plan om binnen kort nog een aantal planten te bestellen, waaronder kannasnuff, kratom, calea en salvia. maar dit zal waarschijnlijk pas volgend jaar zijn omdat ik nu eerst de gehele zomer naar terschelling verhuis en mijn vriendin het niet wil aandoen om al mijn planten te moeten verzorgen