Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Tripknollen zijn de nieuwe paddo’s

JJJ

Alpiniste Kundalini
Inscrit
17 Avr 2004
Messages
552
Mycophile a dit:
Maar je moet wel reeel blijven. Met alle respect voor Caduceus, maar Caduceus is in deze geen partij
Noiuja, als hij een mooie brief maakt en die namens psychonaut.com stuurt, dan vertegenwoordigt hij de partij Gebruikers. En dat vind ik best een bestaande partij. Verder maakt het niet zo veel uit hoe groot je bent, als je goede ideeën hebt en ze overtuigend brengt dan kun je altijd iets veranderen.
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
Tripknollen???
Echt ik maar denken dat ik iets heb gemist,
bedoelen jullie gewoon truffels :lol: :lol:
 

adoma

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Oct 2007
Messages
146
Eh hoeveel verschillende soorten truffels hebben we ook alweer?

- "Philosopher stones"
- "Atlantean stones"
- "Mexicana A"

welke mis ik?
 

redhawk

Alpiniste Kundalini
Inscrit
18 Avr 2008
Messages
722
“De woordvoerster van minister Klink zegt dat producten aan de verboden lijst kunnen worden toegevoegd, áls daar aanleiding voor is. Ondernemers die elke maand een nieuwe, geestverruimende planten- of cactussoort ‘ontdekken’ om zo het verbod te ontduiken, worden volgens haar kritisch gevolgd.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Redhawk a dit:
Overigens waardeer ik je initiatieven CM, maar ben het wel met Mycophile eens.

Oke, ik ben het ook wel met Mycophile eens. Maar tegelijkertijd heb ik ook weer zoiets van, wie niet waagt wie niet wint? Ik bedoel als je we nu stil gaan zitten, moet je zeker niet verwachten dat er überhaupt iets gaat veranderen. Dus GO GO GO Caduceus!!
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
NU OP TV: Nederland 2!

Over Paddo's!

^ Het ging over Factcheck, een project van 4e jaarsstudenten, die van alle mediaberichten natrekken of ze juiste informatie verstrekken. En het eerste voorbeeld wat een van de studentes aandroeg waren de twee onjuiste verhalen over paddo's! :D
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Wat ik me ook eigenlijk afvroeg is waarom de smartshop zich niet meer focust op de middelen van Shulgin.

In de jaren 90 werden 2cb pilletjes aangeboden. Al die andere 2C klasse's zouden in principe gewoon 1 voor 1 in een nieuw jasje aangeboden kunnen worden toch? Gewoon telkens een lettertje achter de C opschuiven als de gevestigde orde om de hoek komt kijken met een verbod.

Des noods verwerkt in een slijmachtige vloeistof die je Rockit Gel noemt. :roll:

Deze middelen zijn niet verboden. En zolang de verkoop geen slachtoffers maakt en geen masale media aandacht krijgt kan het misschien nog een tijd goedgaan.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Brugmansia a dit:
Wat ik me ook eigenlijk afvroeg is waarom de smartshop zich niet meer focust op de middelen van Shulgin.

In de jaren 90 werden 2cb pilletjes aangeboden. Al die andere 2C klasse's zouden in principe gewoon 1 voor 1 in een nieuw jasje aangeboden kunnen worden toch? Gewoon telkens een lettertje achter de C opschuiven als de gevestigde orde om de hoek komt kijken met een verbod.

Des noods verwerkt in een slijmachtige vloeistof die je Rockit Gel noemt. :roll:

Deze middelen zijn niet verboden. En zolang de verkoop geen slachtoffers maakt en geen masale media aandacht krijgt kan het misschien nog een tijd goedgaan.

Ik vraag mij af, of zoiets juridisch haalbaar is.... Maar inderdaad, ik heb daar ook al wel is aan gedacht.
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Zouden ze nou echt zo dom zijn of weten ze dat er ook in truffels psilocybine zit?
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Bezorgde moeders en vaders gaat het om paddo's, niet om psilosie...

Tripknol zullen ze nog wel veel enger vinden Klinken, omdat het een beetje lijkt op toverknol ("lelijke oude heks"). Toch hebben we www.tripknol.net dus geregistreerd, en zoals je op de afbeelding kunt zien ben ik samen met een Thaise programmeur bezig aan het opzetten van een informatiewebsite.
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Anders noem je het gewoon 'de klinkende Jesus Christus knol', schrikt de kerk misschien ook eens wakker uit hun verstokte zetel.
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Ben ik voor! Even lekker pesten. :D
Wat zullen ze in rep en roer zijn!
 

Ed

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Août 2008
Messages
148
prachtig gevonden, 'de klinkende Jesus Christus knol', hij Klinkt echt goed deze uitdrukking. Ben benieuwd hoe deze benaming door de christelijke partijen in de media gehanteerd zou gaan worden...
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Vond 'Steen der Wijzen' beter klinken.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Ja heelahola, ik kan niet al die namen registreren. Ik betaal nu al voor www.tripknol.net.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Moet je je impulsen maar wat beter controleren. :lol:
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Gewoon op die site: "Ook wel bekend als 'Klinkende Jezus Christus Knol'" :p
 

redhawk

Alpiniste Kundalini
Inscrit
18 Avr 2008
Messages
722
CaduceusMercurius :thumbsup: :thumbsup:

Omdat je ook de daad bij het woord voegt! Zouden wij (incl. mijzelf) meer moeten doen. Niet alleen het creëren van vage plannen, maar het ook daadwerkelijk in de praktijk brengen.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
redhawk a dit:
Niet alleen het creëren van vage plannen, maar het ook daadwerkelijk in de praktijk brengen.
Maar altijd with a little help of my friends.
 
Haut