Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Trip muziek

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
http://mangoa.goa-trance.hu/

heerlijke chillout muziek, je kunt gratis mixen downen. spiritual travelling 2 samengesteld door mangoa is echt een aanrader :wink:

maar nooit luisteren terwijl je nuchter bent :p
 

BooYa

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
192
nooit nuchter Space-is-the-Place?
swel spijtig want zonder de harde realiteit kunde nie zien hoe pr8tig dromen zijn:)
 
G

Guest

Invité
Hehehehe, nee je weet toch als mensen nuchter zijn, dat ze te nuchter zijn om iets te geloven :D
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Ik raadt iedereen het lijstje van Space-is-the-Place aan en wil er daar een paar aan toevoegen als Autechre (IDM) en Celtic Cross (psyChill). Daarnaast luister ik voor goeie full-on goa naar Chromanova.de internet radio.

PS: Kent iemand een set van XTC crew Isreal, die heb ik een stukje gehoord online en nergens meer kunnen vinden ..
 

JosVU

Alpiniste Kundalini
Inscrit
26 Juin 2006
Messages
512
Lee "scratch" Perry
uitvinder van dub..
geniale man, heeft het vroegere werk van bob marley geproduceert, hij is veel beter dan bob :D

Heeel spacy maar dat is niet zo gek die man rookt al 60 jaar wiet ofzo
 
G

Guest

Invité
En Helios, vooral het nieuwe album: Eingya is echt heeeeeel mooi...

Autechre is voor de gevorderde luisteraars sinds het nogal abstract is, maar juist erg cool tijdens het trippen omdat je dan zoveel meer hoord, echt bizar.
Ik denk dat de meeste mensen tijdens het trippen ook helemaal panisch zouden worden van Venetian Snares 8)
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Hehe, ja .. dat wel .. ook niet direct aan te raden tijdens sh00ms, maar met je stonede hoofd kan je dit vast apprecieren. Ja, Vsnares hoort ook in dat rijtje ..

Beste muziek indien stoned .. zelf maken!
 

Bird

Glandeuse pinéale
Inscrit
9 Mai 2006
Messages
100
Ga es een x naar 1 of andere synthesizer-site (keyboards) en dan samples downloaden :twisted:
Weet echt niet wat je meemaakt je ziet gewoon de aliens en ruimteschepen op je afkomen :twisted: :twisted:
Ik moet echt om de 30 seconden ff de koptelefoon afzetten anders verlies ik het seriously! :twisted: :twisted: :twisted:
 
G

Guest

Invité
Hahaha, ja dat zijn vaak van die "oldschool" synth samples :mrgreen:

Maar naar die XTC crew Israel ben ik wel benieuwd....
 
P

prinsbernard

Invité
Jiggy a dit:
Ik heb een weblog gevonden waar deel 1 t/m 5 staan geplaatst van de Mushroom Jazz series.
http://musicadobem.blogspot.com/2006/06 ... l-1-5.html
als je op die site bent moet je de link kopieeren en plakken in je adres balk want anders doet hij het niet:S
als je het bestandje binnen hebt moet je er .rar achtervoegen en dan kun je ze uitpakken :wink:


Die truuk werkt hier niet (meer?) :(
Doet ie het bij jou wel?
 

MindAstronaut

Sale drogué·e
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
968
eeyy die Worteldrie is egt chill vooral die Jazz versie

lekker simpel + lijpe samples die je kan gebruiken :D
 

Dennis.

Neurotransmetteur
Inscrit
17 Juil 2006
Messages
22
Voor wiet (hoewel ik gestopt ben): Doe Maar, Gorillaz, Bob Dylan, Jimi Hendrix, Bob Marley
Voor Paddo's/Mescaline/LSD/LSA/Muscimol/DMT: Led Zeppelin, Sweet Smoke, Panama Limited, Pan & Regilaz, Pink Floyd, The 13th Floor Elevators, Jefferson Airplane, The Doors, The Beatles, The Beach Boys en bijna alle LSD-geïnspireerde muziek van de jaren '60/'70
Voor MDMA/Cocaïne/Speed/Ephedra: De lompere muziek van je eigen keuze (hardcore, metal)
Voor Salvia: Ambientmuziek, sfeergeluiden zoals de natuur e.d., spirituele muziek.
 
G

Guest

Invité
Dennis. a dit:
Voor wiet (hoewel ik gestopt ben): Doe Maar, Gorillaz, Bob Dylan, Jimi Hendrix, Bob Marley
Voor Paddo's/Mescaline/LSD/LSA/Muscimol/DMT: Led Zeppelin, Sweet Smoke, Panama Limited, Pan & Regilaz, Pink Floyd, The 13th Floor Elevators, Jefferson Airplane, The Doors, The Beatles, The Beach Boys en bijna alle LSD-geïnspireerde muziek van de jaren '60/'70
Voor MDMA/Cocaïne/Speed/Ephedra: De lompere muziek van je eigen keuze (hardcore, metal)
Voor Salvia: Ambientmuziek, sfeergeluiden zoals de natuur e.d., spirituele muziek.

Tis toch echt toffer om rielekste muziek te luisteren onder mdma dan je zo genoemde "lompe muziek" maar that's just my thing :roll:

Kheb trouwens vant weekend voort eerst ECHT younger brother - a flock of bleeps gehoord en shpongle's nothing lasts but nothing is lost... GENIAAL!
En onder ECHT gehoord bedoel ik onder lsd (nieuw soort prototype liquid spul, maar heeeeeel erg schoon, echt volledig kleurloze transparante shit, echt veeeeeeet) en we zaten in de natuur dus twas een mooi weekend....

Maar net als met amon tobin's out from out where lijken die 2 albums ook gemaakt om op te trippen...
 
G

Guest

Invité
Dubstep is ook vet om te luisteren als je aant trippen bent.
Vooral door de hele diepe bassen en vaak minimale mystieke ritme's
Tis op zich nog een vrij nieuwe stijl, soort subgenre van grime, wat weer een tot leven gewekte versie is van Uk Garage.
Dizzy Rascal en M.I.A. is goede voorbeelden van grime en ookal vind ik dat dan weer niet zo, is dubstep echt rielekste shit, al moet ik wel zeggen dat ik er wel de dingen uitpik die ik vet vind, want niet alle dubstep is even boeiend.

Als je ze kan vinden zijn qua dubstep deze artiesten rielekst:

Burial - hele album is chill while tripping :thumbsup:
DJ Distance (vooral tracks Empire en Traffic)
en DJ Pinch (Qawwali is echt geniaal)
Ook is the Knowledge van Toasty chill, maar die is iets breakier (zeg maar met gesamplede -knipte en gereangeerde beats ipv minimale drumcomputer ritmes)

Tis wel een vrij duistere stijl, maar echt chill als je een mystieke trip wilt meemaken (of al aant meemaken bent...)

Ik heb even wat preview's geknipt en geupload voor de geinteresseerden:

burial - distant lights
pinch - qawwali
toasty - the knowledge
distance - traffic
distance - empire
 
Haut