Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Trip jij alleen of in het bijzijn van anderen?

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
En dat geldt voor inname van andere psychoactieven. Wil het weleens horen wat iedereen z'n voorkeur hier is...
 

gammagoblin

Elfe Mécanique
Inscrit
2 Mai 2007
Messages
420
Ik trip het liefst alleen, maar dat komt omdat mijn vrienden vooral psychedelics nemen voor de mooie kleurtjes die je ziet. Als ik mensen zou kennen die er serieuzer tegenover staan zou ik denk het liefst met hen trippen.
 

Northawke

Neurotransmetteur
Inscrit
4 Juil 2007
Messages
44
Ik heb tot nu toe altijd alleen getript. In het begin omdat m'n vrienden puur recreatieve gebruikers waren en dan ook liever niet van tripmiddelen (vinden ze 'te eng') en tegenwoordig omdat ik het gewend ben en er vertrouwd mee ben.

Ik wil wel graag met m'n vriend trippen of met z'n zus, maar dat is er nog niet van gekomen.
 
G

Guest

Invité
Van allebij heb ik best wel wat trips gehad, met anderen zelfs tot met 30 anderen samen.

Maar dan moeten het wel mensen zijn waarvan ik weet dat ze het al vaker hebben gedaan, want ik was altijd de tripsitter, voelde me altijd zo verantwoordelijk voor anderen dat ik mezelf niet kon laten gaan.
Zo heb ik anderen wel goed kunnen helpen en uit moeilijke fases heen kunnen trekken, maar zo kom ik zelf niet aan m'n trip doen.

Solo vind ik eigenlijk wel erg fijn, dan kan je lekker diep gaan.
Of met 2 of 3 mensen die heel erg dicht bij je staan.
Dat werkt beter dan met grotere groepen (in mijn ervaring).

Grote dosissen paddestoelen vind ik in m'n eentje erg fijn.
 

MindAstronaut

Sale drogué·e
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
968
Ja een kleine groep mensen die je goed kent, en die qua trippen op het zelfde niveau zitten is zeker erg fijn.

Je deelt die gezammelijke band, en niks is zo chill dan de understanding van je mede trippers.
Maar uiteindelijk krijg je toch de behoefte om in je zelf te keren, en je innerlijke wegen te bewandelen.

met andere zelfs tot met 30 anderen samen.

Dat lijkt mij zo vet om met zo'n grote groep te trippen.
maar aan de andere kant wel een ontzettende chaos vooral op hoge doseringen :p
 
G

Guest

Invité
Hahaha, ja chaos todat je de patronen ziet ;)

Maar was wel een hele toffe ervaring.
Echt meeliften op mekaars trips en soms gesprekken voeren zonder ook maar een audio signaal te hebben afgegeven.

Zelfs een keer met 7 man getript, 1 iemand bleef nuchter om weer met de auto terug te gaan en diegene ging zich geestelijk afstemmen op onze trips.
Dat werd em zo heftig dattie out is gegaan en een uur heeft liggen spacen.
Met z'n 7en hadden we een "25 drop consciousness" :mrgreen:

Maargoed, in je eentje kan vaak zo veel meer diepgaand zijn.
Alhoewel ik wel eens met 5 man dmt heb gerookt, 1 voor 1 in een bijna geheel donkere kamer en todat degene die aan het reizen was weer begon te praten was iedereen muis en muis stil.
Dat schepte ook een hele sterke band, zo'n friendship-for-life-mocht-ik-je-pas-over-20-jaar-tegenkomen-zit-het-nog-steeds-goed-band

Dus ja, ik vind eigenlijk allebij heel mooi.

Het heeft allebij zo z'n charmes en prachtige ervaringen.
 

Pinealjerker

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Avr 2007
Messages
456
Bijna altijd alleen.

Ik heb keer met twee vrienden getript (lage dosis) en dat was de hele avond schateren van het lachen om allerlei taalgrappen. Ik weet nog dat ik tijdens al die lol toch steeds bleef denken aan "silent darkness" (McKenna) en dat toen ik op een gegeven moment naar de plee moest, ik in de wolken was dat ik me even in het donker kon afzonderen. Meteen ook heavy visuals, dus ik juichte het uit.

Ook eens in iemands aanwezigheid getript op Ayahuasca. Ik ging toen erg diep/ ver/ hoog, maar was me helemaal niet meer bewust van wat die persoon tegen me zei.

En ja, af en toe babysitten hoort er bij. :)
 

Indiaan

Glandeuse pinéale
Inscrit
20 Fev 2006
Messages
220
Ik trip het liefst niet alleen. Al is het maar dat er iemand ergens in het huis is. Het is voor mij een soort zekerheid achter in mijn hoofd.

Ik heb trouwens wel alleen getript op paddo's. Ben toen naar de bioscoop gegaan. Spngebob was echt trippen.
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Liefst alleen, eigenlijk al vanaf mijn eerste lsd trip. 'Vroeger kon ik best een relaxte (understatement) avond hebben met vrienden samen trippen maar tegenwoordig niet meer. Het liefst heb ik ook dat er verder niemand in huis is, dat werkt voor mij alleen maar storend.
 

Snow_White

Neurotransmetteur
Inscrit
10 Mai 2007
Messages
68
Ik heb tot nu toe altijd samen met mijn vriend getript. Is een paar keer ook erg heftig geweest. Ik wil het wel nog eens een keertje alleen doen. Het lijkt me erg intens en het lijkt me ook fijn om eens te trippen en even met niemand rekening te hoeven houden. Want als je met meer bent dan ga je je toch op elkaar afstemmen en dan houd ik bijvoorbeeld ook niet uren lang mijn ogen dicht om mijn visuals te bestuderen. Maar het lijkt me wel erg gaaf om eens een keer helemaal in die innerlijke wereld op te gaan.
 

Pinealjerker

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Avr 2007
Messages
456
Ik heb trouwens wel alleen getript op paddo's. Ben toen naar de bioscoop gegaan. Spngebob was echt trippen.
Noem je dat alleen trippen?
 

Indiaan

Glandeuse pinéale
Inscrit
20 Fev 2006
Messages
220
Ik had niemand die me kenden die er bij was ;)

dat vind ik alleen :)
 

ZOF

Glandeuse pinéale
Inscrit
22 Juin 2007
Messages
244
Tot nu altijd lekker alleen gedaan. Misschien doe ik het nog wel eens in het bijzijn van anderen, maar alleen bevalt me prima :D
 

lol*fan

Elfe Mécanique
Inscrit
7 Juil 2007
Messages
378
Ik heb altijd alleen getript, ik ben een echte egotripper :wink:
Wil het nog wel een keer meemaken met anderen erbij, lijkt me weer een heel andere ervaring.
 

The-Pupil

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
100
Ik kan het nog niet zeggen. Heb tot nu toe alleen nog maar met m'n vrienden gespaced.
Dit was meteen erg vertrouwd en alles was fijn en goed altijd. Dus daarom heb ik nog nooit alleen getript. Maar khoop volgende week of zo alleen of met een ander.

Vind het wel jammer dat (erg logisch) wanneer je met anderen ben je niet altijd 'je ding' kunt doen.

PS ff offtoppic: is er een online smartshop waar je paddo's kunt krijgen, met niet zo'n (moet meer als 25 euro bestellen), verzendkosten zijn?
daarmee bedoel ik gewoon normaal 5 euro of zoiets?
 

The-Pupil

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
100
Lion a dit:
www.*******.nl

Dat was degene die ik bedoelde haha.
Bij ******* moet je voor minimaal 25 euro bestellen wil je het thuiskrijgen. En heb geen zin om materiaal in huis te halen waar ik geen behoefte aan heb.

Gebruik alleen wat je nodig hebt en geef de zelfde waarde terug.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
The-Pupil a dit:
Bij ******* moet je voor minimaal 25 euro bestellen wil je het thuiskrijgen.
Geldt dat niet alleen voor de Express Service?
http://www.*******.nl/order/

(Ik weet het niet hoor, ik bestel altijd als winkel, niet als individu, en inderdaad zijn ze in vergelijking met mijn andere leveranciers erg duur wat verzending betreft.)
 

DonVader

Neurotransmetteur
Inscrit
29 Mar 2007
Messages
22
Ik heb tot nu toe enkel met vrienden trips gedeelt. Ik kwam er achter dat als je het met twee man doet de trip meer tot zijn recht komt. Het lijk me ergens beangstigend om alleen te trippen, vooral omdat ik aan het eind van sommige trips een bepaalde paranoia over mij heen krijg dat ik niet meer "normaal" word. Op zo'n moment is het dan wel fijn dat iemand je ergens gerust stelt.
 

glesse

Neurotransmetteur
Inscrit
20 Juil 2007
Messages
56
Leuk om te lezen dat zoveel mensen alleen trippen. Dit is iets wat ik ook graag eens wil, maar het moment is nog niet daar geweest. Ik ben denk ik nog te 'angstig' voor wat te doen als ik het niet goed kan sturen. Maar de intensiteit, en serieusheid ervan, van wat het je kan opleveren en dergelijke, daar ben ik zeker in geïnteresseerd.
Tot nog toe (keer of 4 :p ) altijd in gezelschap van 2 zeer, zeer goeie vrienden getript. Heb me hierin wel een paar keer afgezonderd voor korte tijd, iets wat dan een soort van oase van rust is....
Volgende week ga ik voor het eerst sinds lange tijd weer eens trippen met die maten, waarschijnlijk stones. Ik ga dan eens verkennen hoe en of ik mijn trip richting kan geven, en hoezeer ik op mezelf kan vertrouwen hierin... Wie weet daarna.....
 
Haut