Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Trip jij alleen of in het bijzijn van anderen?

G

Guest

Invité
Ach de eerste paar keer is het best cool hoor met mensen (daarna ook nog wel)
maar dosis en solo moet je natuurlijk opbouwen (alhoewel sommigen juist meer moeite met andere mensen hebben dan alleen).

Vind het allebij erg fijn, want met 1 of 2 mensen is het super gezellig, veel lol en als je geluk hebt van die telepathische momenten of hitchhiken (dat de ene hetzelfde ziet als de ander)
Maar in je eentje diep naar de kern is ook zeer machtig.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Ik heb 2 maal met anderen in mijn aanwezigheid getript en beide keren ging het niet echt lekker. Maar omdat ik heldervoelend ben(emoties van anderen oppik, zonder dat ik daarbij trip :D ) vind ik het erg vermoeiend. De emoties die ik dan voel zijn net als je eigen emoties veeeel intenser. Daarnaast heb ik èèn keer in m`n eentje getript, en dat was wel heerlijk moet ik zeggen. Het is nu allemaal 5 jaar geleden ofzo, dus deze maand ga ik maar is een keertje weer onderzeil. Lekker in m`n èèntje :D
 
G

Guest

Invité
Ja dan zal het zeker een stuk moeilijker zijn, om de gevoelens uit de trip van anderen bovenop je eigen ding te ervaren.

Zo dat lijkt me echt bizar.
Ik heb altijd al genoeg aan m'n eigen ervaring :mrgreen:
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Jep, In het dagelijkse leven is het soms al erg heel erg lastig. Ik moet de hele tijd m`n eigen emoties en die van een ander onderscheiden. Op zich is dat heel goed te doen, maar met paddo's gieren de emoties zobiezo al door je lichaam en word het wel heeel heftig. Het was alsof ik me de hele tijd ergens aan vast moest houden om te voorkomen dat ik niet door de storm van emoties werd weg gevaagd. Ik ga deze maand is een keertje een salvia tripje proberen, maar ik denk dat ik er voor zorg dat er iemand bij is die een beetje in balans is :)
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Trip vaak alleen of alleen met m'n vriendin. Morgen weer eens met twee anderen. Het hangt voor mij ook van de stof af. Als ik weinig ervaring ergens mee heb, heb ik liever iemand in de buurt, maar als ik iets door en door ken (paddo's, wiet/hasj) dan doe ik het liever alleen, om mij beter te kunnen concentreren.
 

luke1984

Matrice périnatale
Inscrit
12 Mai 2007
Messages
16
Ik heb mijn vorige paddotrip ook bijna helemaal alleen gedaan. Alleen het eerste uur was er een vriend van me bij, maar die moest naar huis dus heb ik de rest van m'n trip alleen afgemaakt.

ik vond het echt super! Ik ga veel dieper in m'n geest op die manier. De volgende keer dat ik het doe, doe ik het zeker alleen!
 

Lenny

Matrice périnatale
Inscrit
19 Sept 2007
Messages
10
met mensen om je heen is fijn maar dan doe ik het juist met de mensen die ook willen trippen niet om de kleurtjes maar juist voor de psychologische trip.

wel heb ik eens in grote groepen getript maar das kut...
je moet het doen met mensen die je heeeeel goed kent
of ander alleen
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Ik heb laatst mijn eerste ayahuasca ceremonie meegemaakt. Het was een groep van ongeveer twintig mensen waarvan ik er geen een kon. In het begin was ik erg zenuwachtig omdat ik alleen was en deze mensen vreemde waren. Achteraf gezien was het een heel fijne trip.

Ik houd ervan om te wachten tot mijn vriendin naar bed gaat en dan paddenstoelen te eten, zodat ik in alle rust van de trip kan genieten. (mijn vriendin houdt niet van al dat psychedelische gedoe)
Ik heb ook vaak met vrienden getript. Mijn probleem als ik met vrienden trip is dat ik te veel ga praten. Over twee dagen ga ik met mijn vaste trip buddy paddenstoelen eten. Ik heb mezelf voorgenomen om niet te gaan praten.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Voor mensen die voor het eerst alleen willen trippen, maar angstig zijn, zijn er wel een aantal tips. (Als jullie meer weten, vul maar aan).

- Bereid je goed voor
- Weet wat je neemt
- Bedenk dat jij degene bent die al die shit die je tegenkomt maakt
- Bedenk dat jij degene bent die al die schoonheid maakt
- Respecteer datgene wat naar bovenkomt, omarm het
- Je hoeft niet bang te zijn voor jezelf als je liefdevol omgaat met wat je tegenkomt
 

mullis

Neurotransmetteur
Inscrit
10 Nov 2007
Messages
92
Voor mij is trippen toch min of meer een sociaal gebeuren en trip dus liever met 1 of 2 anderen.
 
Haut