Vous utilisez un navigateur non à jour ou ancien. Il ne peut pas afficher ce site ou d'autres sites correctement. Vous devez le mettre à jour ou utiliser un navigateur alternatif.
hallo, k hoor soms wel eens dat je van bepaalde soorten thee high kan worden, en iemand zegt dat ie japanse thee heeft gerookt en er high wan werd, wat weten jullie hier over..?
ik ken nen gast die da deed
alle soorten thee rookten hij op, hij dee da uit die zakskes en rookte da dan op
maja die gast rookte ook lavendel, bananenschillen en mais weetwel
weed was voor em wss te duur
Nou moet ik heel eerlijk bekennen dat ik het ook wel eens geprobeerd heb, omdat ik geen tabak meer kon betalen, maar je voeld er niets van en de smaak kan dus heel erg smerig zijn (in mijn geval dus)
Kheb eens ergens gehoord dat thee roken HEEL slecht is voor je longen. Dat er een soort van 'instant' gaten in je longen komen wanneer je het regelmatiger doet...
Weet niet of dat waar is, maar het lijkt me sowieso geen fris idee om thee te gaan roken.
ik heb vroeger in mijn expirementele fase vaak gedroogde lavendel bij mijn joints gegooid
meeste mensen wilden dan niet meeroken van mijn joints
maar ik vond het echt keilekker en het rook ook nog eens lekker
of ik er anders stoned van werd kan ik me niet echt herinneren
Kheb eens ergens gehoord dat thee roken HEEL slecht is voor je longen. Dat er een soort van 'instant' gaten in je longen komen wanneer je het regelmatiger doet...
Weet niet of dat waar is, maar het lijkt me sowieso geen fris idee om thee te gaan roken.