Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Psychonaut meeting 12&13mei -->Info

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
ProStoner a dit:
bah wat klote zeg...
er wordt iedere dag meer regen voorspelt
maar het zal toch zeker niet de hele dag gaan regenen ??:S

ennuh een bar pakken .. het uitgaansleven is zeer slecht in Arnhem .. er is hier echt niets te doen

mja het backup plan zou een zeil zijn HC :) als je daar onder kan zitten is er in mijn ogen niets aan de hand :p

Hondeweer betekent ook dat je geen vuur kunt maken en dat het behoorlijk koud kan worden. Maar begrijp me niet verkeerd, ik wil echt wel dat het doorgaat. Entheobakta trouwens ook, die is hier twee weken en we zitten te brainstormen voor een alternatieve locatie die we zouden kunnen gebruiken als backup en waar we ook onze gang kunnen gaan.

Hoeveel komen er nu zeker Pro? heb je daar zicht op?
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
niet echt :p ik dacht een stuk of 10 misschien een paar man meer
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
nou stelletje ongelovigen, ff biddden op mooi weer, hehehe. Zal ff kijken of ik een zeil kan regelen. We gaan gewoon survivalen want heb genoeg kroegen gezien in mn leven, ik wil juist ff back to basic in nature. Als het echt te erg wordt moeten we het wel vanavond beslissen want dan moeten we een nieuwe datum prikken. Ik kan me voorstellen dat mensen geen zin hebben in de regen want als je je tent niet eens droog kan opzetten en alles modder is en nat is de lol er snel vanaf. verder neem ik mn schaakspelletje mee, is er nog iemand die een radio/cd-speler meeneemt.

Dus als we wel met de regen gaan, neem je regenpak mee en een extra paar droge sokken!!!

Spreek jullie vanavond nog, anders morgen,

damn heb de positieve energie al ingepakt ieder geval.
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
als we het zouden moeten verzetten zou dat ook niet alles zijn denk ik?
mensen die vrij hebben moeten vragen van hun werk bv, of andere dingen hebben afgezegd
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Een idee zou kunnen zijn om ergens een kroeg of een relaxte shop uit te kiezen en in ieder geval een meeting te organiseren?
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
HeartCore a dit:
Een idee zou kunnen zijn om ergens een kroeg of een relaxte shop uit te kiezen en in ieder geval een meeting te organiseren?

idd ..
maar dat zou wel erg kortdag zijn..

alleen het lijkt erop dat we echt veel regen gaan krijgen..
en het zal te koud zijn om buiten te zitten .. als we al niet constant in onze tenten moeten schuilen:p
verzetten naar een warmere tijd zou misschien toch een idee kunnen zijn
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Ja, dat lijkt mij wel een goeie optie, want in de huidig voorspelde regen is buiten overnachten (met alle handelingen van dien; tent opzetten, warm krijgen, voedsel fixxen) niet echt plezant. Ik hou wel van wat survival, maar dan zou het een survival-meeting moeten zijn :)

Ik zou graag mijn appartement als uitvalbasis willen openstellen, maar dit keer zijn mijn broer en zijn g/f er ook dus dat komt niet zo goed uit.

Verzetten .. ik ben vóór. Ik ga een mango eten.
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
owkej ... ik ben zelf trouwens ook wel voor .. maar wanneer het dan wel kan ... dat zou misschien wel ff kunnen duren denk ik
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Jammer...

Entheobakta is helemaal uit Ukraine gekomen deels voor deze meeting. Als er mensen zijn die het nog zien zitten om ergens af te spreken, Utrecht/Arnhem/Amsterdam/Nijmegen/Veenendaal (afhankelijk van hoeveel er komen zou het bij mij thuis kunnen), zou dat cool zijn. Maar goed, zo niet is het niet anders ;)
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
Phalaris belde net ff ... en die zou zo terug bellen... hij wil ook graag iets anders regelen als het kan

ik wil graag doorgaan met de meeting maar het 1ste plan zal wel afzien worden als we die doorzetten :)
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
Ik kan wel een mega groot zeil meenemen dat is geen probleem :mrgreen:. Regen zal me niet tegen houden, kben niet van suiker tenslotte :p.
Ik ga alvast inpakken vanavond, ik ga er gewoon nog van uit dat het doorgaat.

p.s. Het zonnetje schijnt hier, de regen is voorbij... Desnoods neem ik het zonnetje wel mee morgen

Tot snel allemaal!
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
hey

phalaris heeft zojuist gebeld, we zouden eventueel ook bij hem in enschede terecht kunnen... want hij heeft het rijk alleen dit weekend. dan zitten we iig wel droog en warm, en we kunnen altijd daar nog naar buiten gaan als het niet regent
en dan kunnen we het weekend in de bossen verzetten naar een ietwat drogere en warmere periode :)

je kunt me PMen voor zijn adres

ik hoop dat jullie zo snel mogelijk reageren :)
het zou misschien makkelijk zijn als ik telefoonnummers heb van andere mensen, dat communiceert een stuk sneller dan nu het geval is :)
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
yup, net ff gebeld met prostoner.

lijkt me tof als we toch een-soort-van meeting kunnen houden dit weekend, ook al is het maar ff wat auwehoeren in een kroeg.

en zoals prostoner ook al meldde, jullie zijn welkom bij me in enschede.

heartcore had het erover om het misschien bij hem thuis te doen bij niet te veel mensen; de lijst die ik te horen kreeg was ongeveer 10 mensen. tja, is dat te veel :) ?

bel prostoner ook ff als je de kans hebt, dat regelt wat sneller dan via het forum.

grt.
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
Ik ga nu naar enschede, dus lees het forum pas over een paar uur.

ltrs.
 

JosVU

Alpiniste Kundalini
Inscrit
26 Juin 2006
Messages
512
Jammer dat de weer goden de planten helpen na anderhalve maand :wink:

Ik waai met alle winden mee.
Maar kamperen is wel iets leuker als je niet in de modder staat.
Bij phalaris is in ieder geval warmer!
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
Lijkt me wel een goed alternatief om bij phalaris te gaan chille. Erg gastvrij van je :wink:.

Ik pm mn 06 wel ff door naar je ProStoner.
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
10 is aan de drukke kant bij mij thuis denk ik. 6/7 zou op zich geen probleem zijn.

Het ziet er buiten trouwens super uit nu..

Is het een idee om morgen af te wachten en dan te beslissen of we naar Enschede gaan, naar mij thuis of bij het eerste plan blijven?
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
ik heb de hele week de weersverwachtingen in de gaten gehouden.
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/ en zoals je kunt zien wordt morgen een van de regenachtigste dagen van afgelopen week

ik denk dat we toch wel zo snel mogelijk moeten beslissen .. dat lijkt me handiger voor iedereen
 
Haut