Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Psychonaut meeting 12&13mei -->Info

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
duss.. wie komt er nou precies?
komt er iemand met de trein?
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
Ja idd, tijd, toch wel handig dat we dat ding met z'n allen hebben afgesproken, dat geeft wel een handig referentie punt in deze dimensie

Hoe laat gaan we er naartoe?

ik stel voor dat we verzamelen om 12:00 bij de bushalte.

Later of eerder is ook best, maar het gaat erom dat we iig de eerste 4 dimensies al in fase laten lopen. De andere dimensies volgen later.
 
G

Guest

Invité
phalaris a dit:
Ja idd, tijd, toch wel handig dat we dat ding met z'n allen hebben afgesproken, dat geeft wel een handig referentie punt in deze dimensie

Hoe laat gaan we er naartoe?

ik stel voor dat we verzamelen om 12:00 bij de bushalte.

Later of eerder is ook best, maar het gaat erom dat we iig de eerste 4 dimensies al in fase laten lopen. De andere dimensies volgen later.


De bushalte?
Wat/waar is DE bushalte? :mrgreen: :roll:

Misschien ben ik al een stuk wat hier genoemd was vergeten, maargoed ik kom ook maar half bezopen thuis ja!?! :p
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
:)

je weet wel, De bushalte .. net zoals die muur op het station in de boeken/films van Harry Potter. Het is een Portaal naar een andere dimensie.



maarre, ik bedoel de bushalte die prostoner in zijn PM's heeft vermeld. Dat ga ik niet op het forum zetten.


grts, en goedemorgen.
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
Space-is-the-Place a dit:
phalaris a dit:
Ja idd, tijd, toch wel handig dat we dat ding met z'n allen hebben afgesproken, dat geeft wel een handig referentie punt in deze dimensie

Hoe laat gaan we er naartoe?

ik stel voor dat we verzamelen om 12:00 bij de bushalte.

Later of eerder is ook best, maar het gaat erom dat we iig de eerste 4 dimensies al in fase laten lopen. De andere dimensies volgen later.


De bushalte?
Wat/waar is DE bushalte? :mrgreen: :roll:

Misschien ben ik al een stuk wat hier genoemd was vergeten, maargoed ik kom ook maar half bezopen thuis ja!?! :p

juist space :) ik heb meerdere malen verzocht dat als je wil weten hoe en wat ... je een pm moet sturen want ik ga die informatie niet rechtstreeks op het forum posten .. locatie moet wel enigszins geheim blijven als het ff kan :)
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
he PROSTONER heb twee keer pm gestuurd weet niet of dat goed is gegaan maar heb niets ontvangen??
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
hey,

Je moet zelf ff een pmetje sturen als je de routebeschrijving wilt hebben
want ik weet zo al niet meer precies wie er nou wel of niet alsnog kwamen of niet meer kwamen enzo
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
HeartCore a dit:
ol zat alleen maar te stangen omdat Jahvisions twee keer had gevraagd maar niets had gekregen :p

I know :) het was ook meer gericht naar de rest. .
want ik heb nog maar van weinig mensen de vraag voor de routebeschrijving gehad
en zaterdag is dichtbij aan het komen:)
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
agh :(

ik heb te horen gekregen dat ik over 2 weken mijn (antikraak) huis uit moet, ook heb ik geen internet meer thuis..

dit betekend voor mij een behoorlijke grote verandering en ik kan helaas niet komen dit weekend..

vind het erg jammer, zou er zeker graag bijgeweest zijn.. misschien volgende keer weer :s

sorry en hf
 

MindAstronaut

Sale drogué·e
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
968
Ahh bummer man!

Veel geluk met het vinden van een nieuwe huisvesting

peace..
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
Succes Ilian,

heb toch besloten om een andere tent mee te nemen aangezien die bungelow te zwaar is dus onhandig om mee te nemen. Heb nu een tent voor twee personen en heb dus nog een plaats beschikbaar.
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
hey jammer man bombski

er komt vast en zeker weer een nieuwe meeting :) daar zorg ik wel voor

succes ermee man
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Jammer, maar er wordt geen goed weer voorspeld :(
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
ik had van de week ook al gekeken toen leek het nog mee te vallen maar nu is het nog erger voorspeld
misschien is het een idee om een groot zijl mee te nemen wat we opkunnen zetten waar we onder zouden kunnen zitten en wat me stokken of touwen tussen bomen vastzetten

als iemand zo'n zijl zou hebben zou dat echt te gek zijn
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Er is geen backup plan voor als het echt slecht weer is neem ik aan.

Ik ga overslaan als het echt hondeweer is, ja ik ben een watje sorry ;)
 

MindAstronaut

Sale drogué·e
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
968
Zaterdag is word wel slecht weer voorspelt, maar die zondag is het redelijk oke' weer volgens mij.

En trouwens is maar een voorstel, maar als het zaterdag zo'n crapy weer is kunnen we misschien niet een barretje pakken in Arnhem?
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
bah wat klote zeg...
er wordt iedere dag meer regen voorspelt
maar het zal toch zeker niet de hele dag gaan regenen ??:S

ennuh een bar pakken .. het uitgaansleven is zeer slecht in Arnhem .. er is hier echt niets te doen

mja het backup plan zou een zeil zijn HC :) als je daar onder kan zitten is er in mijn ogen niets aan de hand :p
 
Haut