Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

P@ddo extract ken dat?

$p@cebuGGs

Neurotransmetteur
Inscrit
8 Jan 2006
Messages
86
Wie weet of je van paddo's ook een extract kunt maken .
Kun je in plaats van natuurlijke alcohol ook vodka[ofzo] gebriuken?
:?:
 

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
412
Nou, ik heb er nog nooit van gehoord in ieder geval. En waarvoor heb je precies die natuurlijke alcohol nodig dan?
 

$p@cebuGGs

Neurotransmetteur
Inscrit
8 Jan 2006
Messages
86
Voor zover ik weet moet j als j een bepaalde stof wil concentreren terwijl deze min of meer is gebonden is aan een andere vaste stof.
Dat j de hele kolere zooi ff op moet lossen in een vlugtige stof.
Zodat j na het filterren deze stof geheel of gedeeltelijk kan laten verdampen om zo een geconcentreerde substantie over te houden/ :lol:
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Je bedoelt waarschijnlijk met gebonden worden waarschijnlijk gewoon opgelost. Bepaalde stoffen lossen goed in water achtige (polaire) stoffen op en sommige (apolaire) stoffen op. Het verschil zit in de structuur en de bepaalde aantrekkings of afstotings krachten die er tussen de verschillende moleculen aanwezig zijn.

Psylocibine lost in water op en ook in (ethyl)alcohol , vraag me alleen af wat zo'n extract zou toevoegen. Als het om het bewaren gaat kun je het beste de paddestoelen gewoon goed drogen , vervolgens nogmaals drogen met wat droogmiddelen (korrels silica), dan kun je ze lucht dicht verpakken en droog en koel bewaren zeker voor een jaar of anderhalf, hierna beginnen ze potentie te verliezen.

Denk dat zo'n extract niet erg veel zal helpen voor de lengte van het bewaren , stoffen in oplossing zijn vaak minder lang te bewaren dan droge stoffen. Maar ik raak weer offtrack, eten met die stoeltjes zou ik zeggen.
 

$p@cebuGGs

Neurotransmetteur
Inscrit
8 Jan 2006
Messages
86
Nou ja ik dacht eigelijk dat het de inname en dosering zou vergemakkelijken :idea:
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Inname waarschijnlijk wel , denk dat de dosering alleen wat moeilijker wordt. Er is maar zo weining nodig voor een paddo trip.

Als de smaak je tegen staat kun je het best thee zetten, dit geeft nog wel veel geur af maar minder smaak. Evt met de neus dicht opdrinken (90 % van je smaak gaat via de neus) maar de smaak van paddo thee ga je vanzelf lekker vinden, het is een typerende geur /smaak die je meestal mee neemt in de trip zelf.
 

$p@cebuGGs

Neurotransmetteur
Inscrit
8 Jan 2006
Messages
86
Dat had ik allemaal lang geleden al uit gevonden maar je heb wel gelijk thee is gewoon het beste maar ik geef er dan meestal wel wat meer geld aan uit.
Bijv:Normaal gesproken zou ik aan 15 gram verse paddo's een toch wel een redelijk heftige trip beleven.Gangbaar is dat verse paddo's op een nuchtere maag gegeten worden.[buGG$ haat lege maag] :oops:
Das dus nix vin ik :cry:
Daarom eet ik gewoon lekker zodat ik me goed voel en gooi ik gewoon 30-35 gram verse paddo''s in de steel pan soms gooi ik hier nog wat gekneuste lsa zaden aan toe maar das meer voor het avontuurlijke gevoel ofzo :lol:
Dan halve liter bron water {neem ik altijd want dan kan je later dat flesje weer gebriuken om de thee in te doen}en dan lekker laten borrellen zon 60 min ofzo.Als het uit geborreld is mooi aflaten koelen dan zeven klaar .
Meestal heb ik niet meer dan 75% van de verkregen vloeistof nodig om toch in een behoorlijke trip te belanden.Vaste remedie is echter wel dat ik altijd mix met sappen van citrus vruchten :idea: :idea:
En dan wordt $p@cebuGGs vanzelf $up@buGG :lol:
 

$p@cebuGGs

Neurotransmetteur
Inscrit
8 Jan 2006
Messages
86
Nou het smaakt in ieder geval een stuk beter :lol:
En ik meen ook nog ergens gelezen te hebben dat er zoiets bestaat als citrus aciden[ofzo] die moesten er voor zorgen dat psylocibine van ene vorm in blijkbaar betere andere vorm omgezet zouden worden waardoor een sterkere werking verkregen zou worden.
Bij deze methode werd een versterkingsfactor 2x aangegeven
De zelfde methode in combinatie met bepaalde mao remmers zelfs 10x.
Al met al een leuk verhaal al ging het maar om de suggestie.
:shock:
 
Haut