ik dacht ook meteen aan dat verhaal van washington
maar ik zit nog vast in de vraag:
die "andere wereld" die we soms voelen, zit die enkel in ons hoofd, worden er soms chemische stoffen aangemaakt die ons gewoon zo doen voelen,
of kunnen we door middel van drugs of speciaal denken/mediteren echt "een crack in reality" maken (zoals albert hoffman het kon zeggen)
als het in ons hoofd zit dan zal het ws een kick geven om met veel mensen te mediteren en kan dit een positieve invloed nalaten op ons leven, maar ik denk dat enkel als er ECHT een soort andere dimensie ofzo is, dat dan samen mediteren heel invloedrijk kan zijn...
stel je voor dat we dan een echte barst kunnen maken, die waar ook "normale" mensen kunnen in komen kijken...
het zou de wereld voor goed veranderen en george bush zou er zeker tegen zijn!
..het zou wel eens kunnen dat er echt iets anders is...hoe komt het anders dat verschillende mensen soortgelijke ervaringen voelen/meemaken...
is dit toeval...nee..
maar ik kan deze uitspraak meteen ontkrachten: als iemand een mes in m'n oog steekt zal ik AAAAAAAAa zeggen en pijn hebben, iemand anders zal bijna hetzelfde reageren (amerikanen zullen AUCH zeggen),
dus misschien als je twee # mensen dezelfde drug geeft, dan zien/voelen die automatisch iets soortgelijk... we weten allemaal hoe blauw of groen er uit ziet omdat we het geleerd hebben...
we noemen de andere wereld "de andere wereld" omdat die niet hetzelfde voelt als deze hier...
volgens mij is dit gewoon de fun aan psychedelica en die werelden,
het blijven zoeken, ik krijg er een kick van als ik erover nadenk,
als ik trip op lsd dan krijg ik telkens een IMMENS gevoel van genot als ik iemand vraag:
"zeg me eens iets dat ik niet kan begrijpen"
kunnen ze meestal zelfs niet op antwoorden, worden ze gek van, en als ze iets van wartaal uitspreken dan vind ik het zo tof
we gaan het nooit weten, hoe het allemaal in elkaar zit,
en een geluk, of we zouden er niet meer over praten,
we zouden gewoon zeggen; Google naar de manual !! ongezellig niet?
veel toffer om te zeggen: dit weekend komen we samen en we zoeken naar the meaning of life
:twisted: