Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

mn eerste keer

  • Auteur de la discussion toyking
  • Date de début
T

toyking

Invité
e mensen!! dit is de eerste keer dat ik ephedra ga gebruiken, maar heb geen zin in gezeik met mn ouders. En die komen straks thuis, als ik een capsule inneem ga je dan vet stresse de hele tijd of ben je gewoon wakker???
ik moet het eff weten anders krijg ik mad gezeik
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
ik kon altijd nog gewoon doen tegen mn ouders met ephedra op, nooit een probleem gehad, mn pa vond alleen dat ik grote pupillen had ;)

en als ze beginen te zeiken zeg je dat je te veel kofie of thee hebt gehad.
 

sjengsta

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2005
Messages
110
hahah dat werkt helaas niet bij mijn ouders. Parentmeetings kan je altijd beter uit de weg gaan is mijn ervaring. :iconhead:
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Mijn ervaring is dat je het beste kunt vertellen aan je ouders waar je mee bezig bent. Kunnen ze zelf meer info opzoeken op bijv. internet.

Maar ja, ik heb makkelijk lullen, woon al zo'n 10 jaar op mijn eigen. Maar toen ik nog thuis woonde wisten ze wel degelijk waar ik mee bezig was. Kom je ook niet voor verrassingen te staan.
 

Tjebbe

Neurotransmetteur
Inscrit
26 Déc 2004
Messages
60
yah, idd, je hebt gelijk, mn ouders wten dr ook nix van, al heb ik wel t vermoeden dat ze t nie uitsluiten. Bedoel, ze wten da k geblowd heb, wten dat k de planten van de buren wellus verzorg duz. Maar k kan makklk knettrhigh bij ze zittn, merken nix. mn maten ook nie btw. En ze denken wellus dat k geblowd heb terwijl k da nie gedaan heb.. .haha
maar eerlijkheid duurt t langst, (lieg dr ook nie over, k zwijg) en daar voel je je ook gelukkiger door als je nooit liegt :D
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
hahahaha dat heb ik nou ook, ik lieg niet maar vertel gewoon niets. mn ouders blowen zelf ook wel eens van tijd tot tijd, maar van andere dingen moeten ze niets hebben. t is meer onwetend heid denk ik.
 

Tjebbe

Neurotransmetteur
Inscrit
26 Déc 2004
Messages
60
Mensen worden snel bang van dingen wat ze niet kennen. Ik ook voorheen. Als k in een discotheek liep en iemand met grote doppen zag :toomuch: , d8 ik, djee weer zo'n leipo. Nu is da toch anders. T zelfde met mensen die stoned of high zijn, mn buurman vond k altijd n dorpsgek :wiggle: , k begrijp m nu, heb goeie gesprekken met m. Vind t jammer dat er zoveel mensen met vooroordelen rondlopen hierover. K vind deze mensen kortzichtig, net zoals ikzelf een aantal jaren terug.
Maar ik denk dat er steeds meer begrip voor komt, en dat er steeds meer mensen zijn die het gebruiken met verstand, das wel bter, want je moet weten wat je doet.. :lesson:
 
Haut