Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

melden ongewenst gedrag

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Waar of bij wie kan ik melding doen van users die, naar mijn bescheiden mening, ongewenst gedrag vertonen op het forum?
 

Brakkie

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Juil 2005
Messages
318
Denk dat je dat het beste bij een Admin kan aangeven... Rutger bezoekt vaak het forum en zal dus snel z'n pm lezen...

Rutger zou mijn voorkeur krijgen 8)
 

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
412
Hebben we het over onze vriend Goran? Tja... ik heb hem ge PM d dus we moeten even afwachten vrees ik.
 
G

Guest

Invité
Ja, btje vage dude is dat. Kreeg ook al een pm van em met de titel: Buy 22 year old peyote en vervolgens gaat het berichtje over wat ik van z'n site vind ofzo...
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
jep idd vage gast..
maarja hij heeft net een paar maanden internet dus het is een newb die nog caps gebruikt enzo :p
ik denk dat het nog wel goed gaat komen met hem, op zich vind ik hem wel interessant (als alles wat hij zegt klopt, over zn 10+ datura ervaringen).
maarja, zn posts slaan soms nergens op en zijn ook irritant (stomme peyote die die overal kwijt moet)
 

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
412
ik kreeg een pm met de mededeling dat ik zn meat soal was (hmm bedoelt ie soul mate??) :D :lol: en dat ik de mooiste blauwe ogen van de wereld heb... hoe weet hij dat nou weer? :wink:
 

Brakkie

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Juil 2005
Messages
318
Helderziend :lol:
Shroomlady heb je echt blauwe ogen dan? :lol: misschien stalkt hij je wel :shock: :lol:
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
hmmmmm een helderziende stalker..... die kunnen moeilijk af te schudden zijn, vanuit de gevangenis volgen ze je nog...

iedereen die van de hyves lid is kan weten dat deze dame blauwe ogen heeft.
 
G

Guest

Invité
OHW :shock:

Toch maar es lid worden van hyves dan :mrgreen:

(just kidding, maar kon de reply toch niet laten...)
 

Cyproxicus

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Jan 2006
Messages
322
Space-is-the-Place a dit:
Toch maar es lid worden van hyves dan :mrgreen:
(just kidding...

Ja vast. Wedden dat ie morgen lid wordt :D

Maareh, gewoon die zaad-posts van em verwijderen. Leert ie t snel genoeg af.
Zie dat soort mensen als fopwinkel-explointanten.. "Aanpakken die gasten."
 

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4 Oct 2005
Messages
604
Laat hem gewoon. Hij is boeiend, toch? Die vreemde magische familie die hij zou hebben, bijna doodservaringen en kelders vol met cactussen. Kom je hier op het forum zie je alleen onbegrijpbare reacties van hem in een rijtje :p Zie hem als een uitdaging, ja toch? Groeten
 

Cyproxicus

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Jan 2006
Messages
322
petfles a dit:
Die vreemde magische familie die hij zou hebben, bijna doodservaringen en kelders vol met cactussen.

Klinkt als een aflevering van LOST, haha.
(LOST ownt trouwens..)
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Shroomlady heeft hem een PM gestuurd met waarschuwing, heb daarna niets meer gehoord van hem. Hoop niet dat we hem afgeschrikt hebben, was nou ook weer niet de bedoeling.
 

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
412
Tja, ik vrees dat mn waarschuwing een einde heeft gemaakt aan onze goede vriendschap :( toch jammer.
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
ik zag vandaag nog een post van hem in zn lsd-synth anders..
 

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
412
oh gelukkig maar, ik wilde heb niet wegjagen. Maar je moet wel mensen er soms op wijzen dat dingen zoals hoofdletters en enorm vaag gebrabbel gewoon niet kunnen :p
 

Nitroman

Glandeuse pinéale
Inscrit
15 Déc 2005
Messages
160
ik vertrouw um niet :roll: ik weet niet waarom.. maar ik vertrouw um niet :roll:
 
Haut