Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

melden ongewenst gedrag

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
hmm, iemand de nieuwe user "Planewalker" opgevallen?
lijkt toch wel verdacht veel op een kloon van goran, of ligt het aan mij? posts van hem in cacti-forum
 

Cyproxicus

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Jan 2006
Messages
322
/me haalt de shotgun vast uit de gangkast.

Bah. Kan er geen ip-ban op ofzo?
 
G

Guest

Invité
Binnen een paar posts weten we het.
Die post bij het cactus forum klinkt al een btje naar 'em, maar tis nog niet het vage gebrabbel wattie normaal heeft, deze zinnen kloppen "redelijk"
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Had hij het niet eerder al over zijn 29 jarige Peyote's , ga ff IP's vergelijken en het even regelen. Geen reden om ons met 2 account lastig te vallen lijkt me zo.
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
idd, na al zijn posts te hebben gelezen weet ik eigenlijk wel zeker dat het dezelfde persoon is. dezelfde stijl, geen spaties achter punten/kommas.. veel gebruik van-streepjes en kleuren. en natuurlijk de onmisbare goran smiley 8)
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
tsja..
ik zou hem een PM sturen met daarin het (ip) bewijs dat hij 2 accounts heeft. dit met de mededling dat dit niet op prijs wordt gesteld.
Ook duidelijk maken dat het niet de 1e keer is dat er problemen zijn met hem..
ik vind dat hij nog wel mag blijven, ondanks dat het half te begrijpen is, hij heeft wel veel (interessants) te melden. Ook heeftie leuke peyotes ^^
Warning 2 of 3..?
 

Lotte

Glandeuse pinéale
Inscrit
24 Déc 2003
Messages
124
Ontvang je zo'n jongen hartelijk... Krijg je zoiets.... :cry:

Tis verdrietig...
 

j-lazy

Glandeuse pinéale
Inscrit
16 Déc 2005
Messages
226
ons geliedte forum wordt gewoon geterroriseert :lol:
 
G

Guest

Invité
Nee joh, maar die gozer snapt het niet helemaal.
Best een rielekste gast verder en soms heeftie ook best wel info die klopt.
En dattie nou niet zo goed is in Engels kan ie denk ook niet veel aan doen.
Tlijkt wel dat incomplete russische engels, waardoor je eigenlijk nooit echt een heel interessant gesprek kan voeren omdat je constant bezig bent met uitvinden wat ze nou eigenlijk bedoelen. Al is het meeste wat hij tikt nog wel redelijk te begrijpen.

En besides, ieder forum heeft toch een forum gek/excentriekeling nodig :mrgreen:


*edit: Whahaha, hij heeft wel op een eigen berichtje gereageerd lmao :mrgreen:
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
one day buddha walked on the street and a man came by. the man began insulting buddha and called him names. so buddha asked the man: ''If you give me a present and I don't except it, then what happens to the present?''
so the man awnserd: ''Then I'm stuck with it''.
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
hmm ik had dit topic nog niet gezien
ik heb ook een tijdje mijn vraagtekens gehad bij deze gast
ik kan amper lezen wat er in zijn posts staan omdat hij zo'n onlogische zinnen maakt dattik er niks meer van snap :P
en hij komt af en toe wel een beetje agressief over
en al die verhalen van em... als het allemaal waar is ... mjaa maar ik vind ook dattie gewoon mag posten hier
maar dattie een 2e account maakt en vervolgens op zichzelf antwoord is wel vreem hehe :P
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
is er ondertussen een pbtje gestuurd over deze 2 accounts?
hij post nog steeds met allebei, en reageert vooral op zn eigen threads :p
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
goran14jr.jpg

goran26wj.jpg

:roll:

he has a dynamic IP so he never has more than 5 posts or something from the same IP
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
mja khad ook al zown vermoeden dat planewalker er ook bij zat :P
goran laganablabal was wel erg obvious
misschien is die gozer wel zwaar schizofrenisch :P
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Sorry, we mogen wel nederlands praten in dit topic hoor. Ik heb de situatie al bekeken, het is geen dynamic address maar zijn provider geeft hem elke sessie een net even iets ander IP address. Ik kan hem dus wel blocken, maar block daarbij wel alle andere Kroaten die dezelfde provider hebben.

Ik ga hem een waarschuwing sturen, je hebt gelijk dit kan niet , 2 identiteiten aanmaken dat is tot daar aan toe, maar op je zelf reageren, dat is gewoon treurig, om maar niet te spreken in medische termen.
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
jah idd
kijk maar of je misschien ook de redenen kan krijgen waarom ie dit doet ??
ik ben opzich wel nieuwsgierig wat iemand drijft om dit te doen
 
Haut