Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

lowlands drugsbeleid

Cesco

Neurotransmetteur
Inscrit
6 Avr 2006
Messages
50
Lowlands was super!!!!

Voor mij part volgend jaar weer :)
En ik heb ook alleen MDMA gehad + een heel klein beetje speed.
Verder hadden we nog wat wiet en hasj.

LOWLANDS ROCKS :!: :lol: :shock:
 

skrudge

Alpiniste Kundalini
Inscrit
10 Déc 2005
Messages
694
ik was er toch:D
ik heb alleen maar mdma gedaan, was wel erg chill.
af en toe zitten blowen, en nog relaxte mensen ontmoet. En we lieten mensen verplicht limbodansen :D
 

Tetris

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
132
Was dat op camping 3 die limbo?
want dan heb ik daar ook nog mijn rugje voor gebogen :- D
 
N

Narayana

Invité
Ik zat twee dagen aan de paddestoelen en kreeg veel aanspraak van mensen die dachten dat ik pillen ophad.
Ik ben allebei de avonden veelvuldig aangesproken door mensen die pillen van me wilden kopen. Erg grappig.

Ook nog lsd geprobeerd, maar aangezien ik al veel paddestoelen had genomen was ik er enigzins tolerant voor geworden. Voelde alleen fysiek iets soepeler en lichter, maar geen echte psychedelische werking gemerkt vooralsnog.

Eerst maar eens een tijdje bijkomen van deze lowlands voordat ik weer aan de slag ga met paddestoelen of lsd.
 

Indiaan

Glandeuse pinéale
Inscrit
20 Fev 2006
Messages
220
als jullie die limbo-ers op camping 3 waren dan heb ik nog staan touwtje springen want daar had ik wel zin in ;)
 

skrudge

Alpiniste Kundalini
Inscrit
10 Déc 2005
Messages
694
hahaha vet :D:D
ja dat waren wij dus :D
ik was die gast met t waterpistool. Van de beveiliging mocht ik niemand nat spuiten, maar er was een man van 40 ofzo die gewoon doorliep, ja sorry hoor maar dat kan niet. Hij keek me wel een beetje geschrokken en boos aan toen ik m zeiknat spoot, maar dan had hij maar gewoon mee moeten doen.

wel jammer dat ik mn kaartje zo laat had, pas 1 dag van tevoren. Anders hadden we ff wat kunnen afspreken om te meeten. Maar ach, een eerste passieve ontmoeting is toch ook iets :p

en touwtjespringen met een tent gaat nog best goed he?:p
 

Pazusu

Elfe Mécanique
Inscrit
4 Août 2006
Messages
378
Een paar Britten op Lowlands (een beetje fluisterend) horen vragen aan een Nederlander:

"Do you have any pills?"

De Nederlander, wijzend naar de biertent:

"Joah, doar! Plenty of pils!"
:D
 
Haut