Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

lowlands drugsbeleid

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
mja maar je zal ze wel gedroogd meenemen denk ik ?
vers en in die (hitte) die er meestal is voor lowlands dat is niet goed.
en het zal idd ook afhangen van de persoon die je fouilleert
zoals het voorbeeld van marc... die had geluk dat hij een chick kreeg die waarschijnlijk nieuw was en geen zin had in gezeik...
maar je kan ook een bulle kerel krijgen die zegt.. niks prive ... ik kijk erin..
maar als je ze droogt pfffff dan kun je ze toch makkelijk zat verstoppen
ik durf niet te zeggen of ze er moeilijk over doen..
het is wel gewoon een smartshop product en er is een smartshop op het terrein .... er worden weliswaar geen paddo's verkocht maar ik geloof wel anders lichtere tripmiddelen en die bewaker die kent vast niet de regel van vers of gedroogd :p(mocht hij ze vinden)
 

Cesco

Neurotransmetteur
Inscrit
6 Avr 2006
Messages
50
Ok bedankt voor jullie reactie.

Welke paddo's zouden jullie als het meest "prettig" ervaren voor een festival als lowlands? Ik zelf was meer aan het denken aan truffels omdat die in mijn ogen het meest sfeerverhogend werken en niet al té visueel zijn.
Ook krijg ik van deze soort altijd zeer goede inzichten en een realitische kijk op het leven.

Dus ik denk dat ik voor de truffels ga!!

Nog andere mensen die wel eens paddo's op festivals zoals Lowlands en/of Pinkpop hebben genuttigd? En is dit aan te raden denken jullie?
 

j-lazy

Glandeuse pinéale
Inscrit
16 Déc 2005
Messages
226
nog even als toevoeging op cesco een beetje een off topic vraag maar mischien toch wel intressant wat is jullie favoriete festival drug eigenlijk?.
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
leuke vraag voor een nieuwe poll lijkt me ;)
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
jah idd :) bombski
meestal pak ik elke dag gewoon herbals .. wiet.. alcohol... nicotine
kheb nog niet getripped ofzo dat lijkt me niet relaxed.. al die mensen enzo"
 

Cesco

Neurotransmetteur
Inscrit
6 Avr 2006
Messages
50
DOE MIJ TOCH MAAR BIER EIGENLIJK (ACHTERAF TOCH DE MEEST LEUKE FESTIVALDURG) JE KAN ER ALLE KANTEN MEE OP !! maar ook weer een van de meest geestvernauwende drugs (met Coke & Speed) ... misschien is dat wel t leuke ervan :) ik schrijf dit onder invloed dus.. heb net iemand keihard op zijn plaat zien gaan met zijn fiets, poeeeeh (morgen denk ik vast bij me zelf "Cesco; wat was t nut om dit berichtje te sturen!!")

Niet dat t op dit moment uitmaakt ofzo!!!
...... :shock:
 

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
412
Aangezien hier aardig wat Lowlanders rondlopen... is het misschien een leuk idee om af te spreken? Even een biertje drinken/ jointje roken in de higher ground?
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
lijkt me ook wel grappig shroomlady :)
maar hoe wil je dit regelen??
06 nummers uitwisselen in een pmetje ofzo ?
 

Bird

Glandeuse pinéale
Inscrit
9 Mai 2006
Messages
100
Hah! Of we spreken gewoon af dat we allemaal een bepaalde kleur armband dragen (gewoon lapje stof om je pols knopen) zodat je op die manier de psychonauten herkent. En dan spreken we af op een bepaalde plek op een bepaald tijdstip :D whahaha op die manier worden we een sekte! LOL!
 
G

Guest

Invité
Of je besteld natuurlijk een psychonauten t-shirt :roll:
Maarja das misschien voor sommige mensen natuurlijk lastig als je nog thuis woont

Back on-topic: Het ligt er idd wel een btje aan of je een rielekst iemand heb die je moet fouileren, want er is wel geschoolde bewaking en die zullen vast wel het een en ander geleerd hebben over drugs beleid enzo.

Trippen op een festival is echt cool, maar je moet het aankunnen.
En ach, als je voor het bier en blowen gaat, is natuurlijk ook gewoon rielekst toch?
 

Indiaan

Glandeuse pinéale
Inscrit
20 Fev 2006
Messages
220
ik vind dat trouwens wel een leuk idee... Ik zal in ieder geval met een lappie stof rond gassen op lowlands ;)

Welke kleur???
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
Helaas moet ik kiezen waar iik heen ga, dj shadow @ lowlands of op de fiets naar waldfrieden wonderland....... kut wil gewoon naar beide toe! wrom doen ze weer alles in het zelfde weekend!
 

Cesco

Neurotransmetteur
Inscrit
6 Avr 2006
Messages
50
Wie heeft hier inmiddels eigenlijk al kaarten voor Lowlands??

Ik gelukkig wel, ga met een goeie kameraad van me en ik heb er ZIN in!!! :D
 

Tetris

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
132
Ik nog niet, maar voglende week krijg ik eindelijk betaald :- )
kben net thuis van werken, nah, doe dan maar lowlands haha!
Misschien dat ik dit jaar eens ga trippen op LL, dat lijkt me wel geinig
de sfeer is er op zich toch altijd wel goed voor dusja :- )

groooooete
 

Indiaan

Glandeuse pinéale
Inscrit
20 Fev 2006
Messages
220
Is lowlands een keer uitverkocht :shock:

Tja dat is dan echt f*^#ed up
 

Cesco

Neurotransmetteur
Inscrit
6 Avr 2006
Messages
50
Pfffffff, hoop wel dat de weergoden het beste voorhebben met diegene die komend weekend gaan!

Wie gaat er eigenlijk nog allemaal behalve ik?
En wat zijn jullie zoal van plan om te gebruiken daaro?

De groeten,
Cesco
 

Tetris

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
132
de weergoden waren ons gunstig gezind!
en wat is er gebruikt..
pillen en mdma!
en my, my, wat was dat fijn! :- D :x
 

Indiaan

Glandeuse pinéale
Inscrit
20 Fev 2006
Messages
220
Dit jaar heb ik het rustig gehouden. Van de 50 herbals zijn er nog 35 over. Van mijn 10 gram wiet nog 2 gram. En pas-de-harddrugs pour moi. Wel over nagedacht, maar ik zag het toch niet zitten.

volgende week paddo's voor mij dus dat wordt wel weer spacen
 
Haut