Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

lachgas(no2) psychoactief

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
ZOF a dit:
Weet iemand of er vergelijkbare middelen zijn zonder dat ik ze in hoef te spuiten (want dat lijkt me echt helemaal niks, ketamine moet je inspuiten toch?).

Persoonlijk vind ik poppers een heel eind in de richting komen
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
ZOF a dit:
Man o man,
...
Soms lijkt het net alsof je opnieuw geboren wordt. Eerst allemaal zuisen, stilte en weinig licht... Daartna als je weer terugkomt tintelt alles alsof je het voor het eerst gebruikt. Echt super.. Weet iemand of er vergelijkbare middelen zijn zonder dat ik ze in hoef te spuiten (want dat lijkt me echt helemaal niks, ketamine moet je inspuiten toch?).

Mooie ervaringen man :). Zelf heb ik dit ook een aantal malen mogen ervaren. Echter rest me nog de vraag; is dit niet gewoon een soort K.O. gaan door zuurstof gebrek in je hersenen?

Grtz!
 

ZOF

Glandeuse pinéale
Inscrit
22 Juin 2007
Messages
244
Hey kwarkfanaat,

Bij mij zeker niet, ik neem ook zuurstof mee naar binnen en adem tussendoor als ik het gas terugblaas in de ballon. Met een patroon ben ik heel soms 'weg'. Maar met 2 zekers... toevallig had ik het laatst opgenomen, toen ik het terugzag bleek dat ik echt in een 'denkhouding' zat met mijn ogen dicht. Op de top, +- 1 minuut zag ik echt een uitdrukking van pure euphorie en blijdschap zoals ik geeneens wist dat ik hem kon doen met mijn gezicht :)

en bijna geen hoofdpijn naderhand... En als dat er wel is, helpt bij mij (waarom weet ik niet) een glas melk of energydrankje *ik denk om de vitamine b12* goed na een paar uurtjes...
 

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
marc a dit:
ZOF a dit:
Weet iemand of er vergelijkbare middelen zijn zonder dat ik ze in hoef te spuiten (want dat lijkt me echt helemaal niks, ketamine moet je inspuiten toch?).

Persoonlijk vind ik poppers een heel eind in de richting komen

Dat vind ik niet. Poppers geven je het gevoel dat al je bloed naar je hoofd woord gezogen en je wordt er een beetje lacherig en ongecoördineerd van.

Lachgas geeft een veel heviger effect, geluiden vervormen etc.
 

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4 Oct 2005
Messages
604
Weet iemand of er vergelijkbare middelen zijn zonder dat ik ze in hoef te spuiten

Op een bepaalde manier komt een flinke stoot nicotine in de buurt.
Alleen is de ervaring anders uiteindelijk.

Verder is mijn ervaring dat lachgas lijkt op alles tegelijkertijd in een notedop, als het goed werkt. :)

Iets soortgelijks kun je vinden in zuurstoftekort (niet hetzelfde) en meditatie etc. En door te trippen.
 

ZOF

Glandeuse pinéale
Inscrit
22 Juin 2007
Messages
244
een flinke hoeveelheid nicotine?

Op wat voor manier krijg je een grote hoeveelheid nicotine binnen? Ik bedoel, in sigaretten zin max 1 mg. En shag 1,2/1,4 mg. ?

Inderdaad, van alles in een notendop! Zuurstoftekort ook eens geprobeerd, geen aanrader, hoofdpijn en ik voelde de hersencellen sterven :p

Gr,
ZOF
 

Lion

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Avr 2007
Messages
2 290
met nicotinepleisters..
plak heel je lichaam maar eens vol. Pas op want je kan sterven..
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
Brugmansia a dit:
Als je echt lyrisch bent over lachgas is ketamine ook een aanrader. 8)


hmm ik heb hier nog een gram goeie kwaliteit keta liggen :p
al heel erg lang eigenlijk, maar nog niet echt aangedurft en zin in gehad..
maaruh ik ben echt een totale lachgas freak :D
en ik wil wel van je aannemen dat ik ketamine ook relaxed vind dan haha
tis ook een narcotica dusja :p die bevallen me wel :)
 

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
Lion a dit:
met nicotinepleisters..
plak heel je lichaam maar eens vol. Pas op want je kan sterven..

Rook maar eens een paar sigaretten of shaggies achter elkaar weg.
Niet echt plezant.
 

ZOF

Glandeuse pinéale
Inscrit
22 Juin 2007
Messages
244
Lion a dit:
met nicotinepleisters..
plak heel je lichaam maar eens vol. Pas op want je kan sterven..


Haha, te droog :lol:

Nee, ketamine is misschien een zomervakantieprobeerdrug... Eerst maar eens kijken of ik het uberhaupt kan bemachtigen
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
Lion a dit:
met nicotinepleisters..
plak heel je lichaam maar eens vol. Pas op want je kan sterven..

hmm dat had ik laatst ook in een film gezien... hoe heette die nou?
ging over sigaretten promoten enzo
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
petfles a dit:
Op een bepaalde manier komt een flinke stoot nicotine in de buurt.
Alleen is de ervaring anders uiteindelijk.

+1

Ik ben een keer out gegaan na een paar flinke hijsen van een joint (rook verder nooit en er zat een beetje te zware tabak in). Kwam zeker in de buurt van lachgas, lichaam valt weg, alles is energie, maar toch helderbewust, alleen niet vast aan de omgeving waar je bent. Alles is even op een afstandje.

Zou het alleen niet opzoeken met tabak. Wat dat betreft is lachgas effectiever.
 
Haut