Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

lachgas(no2) psychoactief

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Je zou natuurlijk eens kunnen googlen ! Dan zoek je op

slagroompatronen
 

ZOF

Glandeuse pinéale
Inscrit
22 Juin 2007
Messages
244
Dit spul is werkelijk waar prachtig! Ik heb een bandpompje gekocht (te koop bij de halfords) en blokker patronen. Keiduur die van de blokker, maar binnenkort even bij de makro ofzo zo'n cylinder of 200 patronen halen.

Man o man, ik doe het niet vaker dan eens per dag, maar het is zoo apart. Ik denk vreselijk snel na, telkens over een soort pyramide van bewustzijn, dus dat ik me realiseer dat ik denk, dan realiseer ik me dat ik me realiseer dat ik denk en dat gaat razendsnel tot een hoogtepunt waarin ik euphorie voel omdat ik het 'opperbewustzijn' zie. Ik moest lachen omdat ik toen als opperbewustzijn uitkeek over alle verschillende niveaus van bewustzijn die allemaal 'dachten' het te snappen, vervolgens door elkaar heenliepen en zo hun best deeden. Verder herinner ik mij vaak weinig van wat ik precies denk, maar ik weet wel dat het te gek is en ongelovelijk apart!!

Ben ik de enige die zo raar denkt XD?
Aanrader, niet ongezond, en niet echt duur!
wel apart trouwens, ben nu al meerdere malen bij dezelfde
blokker geweest voor een doosje patronen :')
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
ZOF a dit:
Dit spul is werkelijk waar prachtig! Ik heb een bandpompje gekocht (te koop bij de halfords) en blokker patronen.
Wat is precies de naam en de prijs van dat pompje? Zijn die patronen op dat pompje aan te sluiten of zo? Wat heb je verder nodig? Gewone feestballonnen?
 
G

Guest

Invité
het is best wel ongezond hoor als je het te vaak doet...maar tis wel leuk ja :twisted:
 

ZOF

Glandeuse pinéale
Inscrit
22 Juin 2007
Messages
244
CO2 Pomp ofzoiets, maar ik moet de blokker patronen omwikkelen met wcpapier om ze te laten passen.
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
Uiteraard lekker gaan zitten als je je ballonnetje leegsuckt en uitkijken met vuur (sigaret/joint) ! Anders.... VLAM !!

Heb je dit eens meegemaakt ?

trivia intermezzo:

N2O zelf kan niet branden. Het is wel brandbevorderend, dus als je het gas over/door bijv een trui laat stromen kan deze wel een stuk sneller in de fik vliegen. Maar het is de trui die brandt, niet het lachgas.
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
phalaris a dit:
Heb je dit eens meegemaakt ?

Uiteraard niet, ben altijd voorzichtig ;)

Maar het is inderdaad niet brandbaar maar brandbevorderend, maar ga het toch niet proberen als je het niet erg vindt....
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
die snelle gedachtes ken ik wel en dat "opperbewustzijn"
ik heb hier dus extreem vivid open en closed eye hallucinaties mee
vooral de closed eye zijn het vetste
dat ik eens in dat circus van Fear and Loating terecht kwam
echt te bizar maar ik lachte me kapot en hard
en als ik er dan uit kom hoor ik dat ik niet eens aan het lachen was
maar in die droomwereld wel, het is bij mij ook echt gewoon precies als een droom, mijn hersens schakelen gewoon ff over naar droomstand ofzo
soort van powernappen in 20-30 seconden :D
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
ProStoner a dit:
ik ben 20 seconden me niet bewust dat ik een drug heb genomen .. en ik ben me niet bewust van mijn omgeving en mezelf..

ProStoner a dit:
en dan 20 seconden later WOOOOOW en dan realiseer ik me weer dattik lachgas heb gebruikt en zie ik mijn omgeving weer


Dit heb ik ook wel eens gehad, deze 2 effecten die je hier beschrijft. Alles leek in slow-motion te gaan met minder frames per seconde. Maar dat was 5 of 6 patronen in combinatie met 250 mg mdma en 400 ug LSD. Ik waarschuw mensen voor deze combinatie want je gaat gegarandeerd uit je plaat en je bent echt eventjes ergens anders. :mrgreen: Lachgas in combinatie met psychedelics moet je niet onderschatten :wink:
 

ZOF

Glandeuse pinéale
Inscrit
22 Juin 2007
Messages
244
niet bewust zijn van gebruik had ik met salvia 20x... pure mindfuck dat... echt, wham, en ik zag twee dikke surinaamse vrouwen aan beide kanten van me, die wachtte tot ik klaar was en dan moesten zijn weer.. (ja, ik weet ook niet hoe dat naar boven kwam?) gewoon geen besef van dat ik het genomen had.
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
Uiteraard niet, ben altijd voorzichtig

Maar het is inderdaad niet brandbaar maar brandbevorderend, maar ga het toch niet proberen als je het niet erg vindt....

Gisteren met een paar vrienden uitgetest:

Een kleine stroom N2O vanuit een slagroom spuit naar een kaars. De kaars ging er een stuk feller door branden, maar daar bleef het bij. Geen ontploffing of grote steekvlam.

Een ander onderwerp kwam naar voren: de geur van N2O.
Persoonlijk ruik ik niets van N2O, maar bij het inademen proeft het wel enigzins zoet.

Kunnen jullie N2O ruiken ?
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Volgens Wiki heeft het een licht-zoete smaak & geur

Die smaak heb ik ook wel vaker geproefd, maar geroken heb ik het nog niet echt.

Zal de volgende x eens ruiken ....
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
jah die smaak vind ik altijd zoooo relaxed joh :D
geur heb ik ook nog niet echt op gelet hehe

Entheonaut
Dit heb ik ook wel eens gehad, deze 2 effecten die je hier beschrijft. Alles leek in slow-motion te gaan met minder frames per seconde. Maar dat was 5 of 6 patronen in combinatie met 250 mg mdma en 400 ug LSD. Ik waarschuw mensen voor deze combinatie want je gaat gegarandeerd uit je plaat en je bent echt eventjes ergens anders. Lachgas in combinatie met psychedelics moet je niet onderschatten


kun je nagaan he :P stel dat ik 250mg mdma en 400mics Acid zou pakken
ik zou de rest van me leven blijven hangen volgens mij hahaha
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
Eerste ballon smaakt de zoetigheid wel lekker... maar na een paar ballonnen begin ik er toch echt misselijk van te worden. :vom:

Enne Prostoner... ik zou het er maar niet op wagen haha :lol: :wink:
 

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4 Oct 2005
Messages
604
Elke keer dat ik genoeg lachgas neem lijk ik terug te gaan naar een begin punt. Steeds weer een moment ergens in een andere realiteit, en dan val ik terug.
Het is zo'n terugkerende visie. Je valt maar kunt ieder moment tot een oneindigheid uitrekken. Zodra je je gedachten verliest, dat begrijp ik zelf ook niet helemaal, ga je verder.
In ieder geval kom ik zo in compleet andere werelden terecht, waar ik soms pauze kan houden, door te blijven observeren als in meditatie.
En soms flits er vanalles voorbij als in die Unox reclame.

Het draait bij mij letterlijk om zoveel mogelijk indrukken, en die les neem ik ook steeds mee. Iemand anders bekend met dat spiraalachtige realiteitsbesef onder n2o? Tijd als draaiend om een as die steeds onderbroken wordt.
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Als je echt lyrisch bent over lachgas is ketamine ook een aanrader. 8)
 

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4 Oct 2005
Messages
604
Staat ook zeker in de planning. Nu nog een goeie bron. Dierenartsen genoeg hier in Utrecht natuurlijk ;) Anderen van wie ik het kan krijgen zijn overdreven terughoudend met het verspreiden ervan.

Vandaag las ik het boek Siddharta van Herman Hesse. Daar praten ze ook over de 'Eternity of every instant', en over het leven als een rivier die overal tegelijkertijd bestaat.. Denk dat ik dat mezelf probeerde duidelijk te maken de laatste keer, toen ik dit hierboven schreef.
 

Indiaan

Glandeuse pinéale
Inscrit
20 Fev 2006
Messages
220
ZOF a dit:
niet bewust zijn van gebruik had ik met salvia 20x... pure mindfuck dat... echt, wham, en ik zag twee dikke surinaamse vrouwen aan beide kanten van me, die wachtte tot ik klaar was en dan moesten zijn weer.. (ja, ik weet ook niet hoe dat naar boven kwam?) gewoon geen besef van dat ik het genomen had.

met salvia heb ik ook mijn enige trip gehad, waarin ik niet wist dat ik aan het trippen was.

lachgas is niet mijn ding. (Ook al heb ik nog 40 partonen liggen :S) Ik kan zoiets echt maar 1 of 2 keer op de avond doen of ik word para. En dan moet ik er ook niet bij smoken, want dat beinvloed mijn lachgaservaring ook hard. Maar ja, ik ben ook meer van de psychedelica dan van de hardgaan-goedjes.
 

ZOF

Glandeuse pinéale
Inscrit
22 Juin 2007
Messages
244
Man o man,

Lachgas is echt ongelovelijk! Ik ben echt erg blij met deze stof... Bij matig gebruik gewoon geeneens schadelijk, en de ervaring is echt kosmisch! Inzichten, bewustzijnsveranderingen, geen tijd en ruimte meer, egodeath... Allemaal al meegemaakt, jammer dat het maar een dikke 30 seconde kan duren.

Soms lijkt het net alsof je opnieuw geboren wordt. Eerst allemaal zuisen, stilte en weinig licht... Daartna als je weer terugkomt tintelt alles alsof je het voor het eerst gebruikt. Echt super.. Weet iemand of er vergelijkbare middelen zijn zonder dat ik ze in hoef te spuiten (want dat lijkt me echt helemaal niks, ketamine moet je inspuiten toch?).
 
Haut