Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

lachgas(no2) psychoactief

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
jah da klinkt behoorlijk als mijn ervaringen ermee :)
ik heb ook 1 keer gedacht dattik vast zou blijven zitten in de loop... maar dat realiseerde ik pas echt toen ik eruit kwam :)
maar tegenwoordig heb ik dus niet eens in de gaten wat ik heb gebruikt..
en dat wat ik op dat moment ervaar .. abnormaal is
op dat moment is dat de realiteit .. dus heb ik geen angst meer om te blijven hangen want er is geen "blijven hangen" want er is niets aan de hand :) ik weet niet beter

jah het is heel intens :D ik heb tot nu toe nog geen intensere ervaringen gehad dan met nos
ik verwacht nog wel meer van dmt :p maar dat komt nog wel als ik me er goed voor voel
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
ProStoner a dit:
maar tegenwoordig heb ik dus niet eens in de gaten wat ik heb gebruikt..
en dat wat ik op dat moment ervaar .. abnormaal is
op dat moment is dat de realiteit .. dus heb ik geen angst meer om te blijven hangen want er is geen "blijven hangen" want er is niets aan de hand :) ik weet niet beter

Damn, klinkt heel vet! :) Ikzelf zat net op die rand. De eerste zoveel seconden merkte ik ook alleen maar 'dat' als de enige ware realiteit. Maar naarmate het verder ging, begon ik mij vaag te realiseren dat dit niet mijn wereld was...

Binnenkort wellicht weer een vervolg. :)

En de taktiek voor degenen die dit willen proberen:

- 3 patronen in 1 ballon
- longen leegblazen in de lucht
- 1x diep inademen en 10 seconden binnenhouden
- 4 - 8x kort en snel inhaleren en uitademen in de ballon

Enjoy the wicked ride 8)
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
je vind zowiezo vanzelf wel de manier die voor jezelf het fijnste is :)
hoe groter je longinhoud hoe beter haha
 

JosVU

Alpiniste Kundalini
Inscrit
26 Juin 2006
Messages
512
Jo hallo iedereen.

voor het beste resultaat: Rabel rabel (soulwax edit) David Bowie en die is van 2 many Dj's

Zorg ervoor dat je de juiste versie heb met dat gestoorde intro.

Op het moment dat je de ballon leeg zuigt knik je naar je DJ en als ie dan dit nummer op zit het je echt een toffe minuut..
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
jah het is heel intens Very Happy ik heb tot nu toe nog geen intensere ervaringen gehad dan met nos
ik verwacht nog wel meer van dmt Razz maar dat komt nog wel als ik me er goed voor voel

Raar eigenlijk. DMT is superveilig, aan N2O kleven toch wat minder goede aspecten. Maar voor DMT moet je je goed genoeg voelen, terwijl je N2O eigenlijk zo gebruikt.

Dit is geen commentaar ofzo, gewoon iets wat me opvalt, ook (misschien met name), bij mezelf :)
 

Stupide

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Avr 2006
Messages
114
HeartCore a dit:
Raar eigenlijk. DMT is superveilig, aan N2O kleven toch wat minder goede aspecten. Maar voor DMT moet je je goed genoeg voelen, terwijl je N2O eigenlijk zo gebruikt.
Ik heb het (nog) nooit gedaan, maar ik ben toch blij dat ik me er wat meer in verdiept heb voor ik ermee aan de slag ga.
(Uit dat andere topic: http://www.justsayn2o.com/nitrous.dangers.html)
 

HomoSapiensFantasio

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Mar 2007
Messages
146
Ik heb vorige week voor de eerste keer dit gas gedaan,
ik moet zeggen ik was aangenaam verrast,
eerst 1patroontje in een ballon gedaan,
voelde niet veel, enkel een soort rare tinteling in m'n lichaam,
direct daarna twee patroontjes in een ballon gedaan en geinhaleerd,
jezus!!had ik niet zien aankomen..
Eerst voelde ik dat ik langzaam begon weg te zakken uit de realiteit,
en voor ik het wist, wist ik niet meer waar ik was, dat ik drugs had genomen, enz.. tot ik een vriend van mij z'n hoofd herkende die lachend voor mij vloog rond te draaien.
Toen dacht ik ineens, 'wacht eens.., hier klopt iets niet, ik moet weer eens aan het trippen zijn' toen verschenen de andere personen die rond de tafel zaten er ook nog eens bij en ik dacht echt 'wtf hoe komen zij allemaal hier??' een paar seconden later was alles teruggekomen en was ik weer helemaal normaal.
Ik moet toch zeggen dit is de diepste trip die ik ooit heb gehad,
hiervoor nooit ervaren dat ik helemaal van niks meer wist,
alleen duurde het maar 20seconden, we zijn van plan volgende week ergens ons balonnen-avondje nog eens over te doen.
Ik las dat jullie het hier ook over DMT hebben, interesseerd me wel want ik ben van plan binnekort mijn eigen DMT te maken, is de trip vergelijkbaar dan?
 

Lion

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Avr 2007
Messages
2 290
Hoe ga je je eigen DMT maken?
Extracteren van een plant?
 

HomoSapiensFantasio

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Mar 2007
Messages
146
Lion a dit:
Hoe ga je je eigen DMT maken?
Extracteren van een plant?
Ja, het echt helemaal zelf maken zal natuurlijk moeilijk gaan,
extraheren van mimosa hostilis was het plan..
Maar voor dit onderwerp dienen andere delen van het forum.
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
de trip is niet echt vergelijkbaar met dmt maar er zijn wel dingen die overeenkomen zoals de snel opkomende rush die je hebt van lachgas
je kan vergeten dat je de drug hebt gebruikt .. en in een droomwereld raken zoals ik vaak heb ..
je moet maar eens wat lezen erover want het is nogal moeilijk om nu alle aspecten van lachgas en DMT te behandelen :p heb ik ook weinig zin in eerlijk gezegd haha
 

Monocerotis

Neurotransmetteur
Inscrit
19 Fev 2007
Messages
46
Om maar ff een ouwe koe uit de sloot te halen, ik heb laatst ook mijn eerste echte ervaring gehad met N2O. Ik had op de meeting van tijdje geleden al paar keer een patroontje uit ballon gehad maar niet echt extreme effecten gevoeld.

Er was echter paar weken geleden een feest op mijn oude studentenflat (zeg 150 man ofzo) en iemand had patronen meegenomen. We stonden dus lekker de gateway-drug provider uit te hangen en iedereen die eruit zag alsof ie interesse had ballonnetjes aan te bieden.

Ik had al een aantal keer staand 2 patronen gezogen (als ik goed uitadem kan ik in 1 keer 2 patronen binnen krijgen) zonder problemen, gewoon de algehele vaagheid die ik ervan verwachtte. Bij de 3e of 4e keer dat ik echter 2 patronen deed was ik weg, hoorde ik opeens iemand mijn naam roepen, waarna ik er weer uit kwam. Wat bleek nou, ik was gewoon omgevallen. Ben blijkbaar semi-out gegaan (niet echt out, want ik kan me herinneren dat ik ergens over aan het nadenken was, alleen kan ik me niet meer herinneren waarover ik dan aan het nadenken was :p), omgeflikkerd, en achter een koelkast beland (don't ask). Volgende dag buil op mijn voorhoofd, op mijn achterhoofd en op mijn arm, maar damn wat een humor was dat. Heb me direct daarna echt stevig doodgelachen en er waren mensen die dachten dat ik zat was en dat ik maar geen alcohol meer moest :). En dat terwijl ik misschien 5 biertjes op de hele avond heb gehad :p.

Had nog nooit iemand echt out zien gaan van de lachgas dus had er ook niet echt over nagedacht om erbij te gaan zitten maar bij alle volgende keren ga ik er wel ff bij zitten denk ik zo :).

Het is en blijft een grappige drug...
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Monocerotis a dit:
Wat bleek nou, ik was gewoon omgevallen. Ben blijkbaar semi-out gegaan (niet echt out, want ik kan me herinneren dat ik ergens over aan het nadenken was, alleen kan ik me niet meer herinneren waarover ik dan aan het nadenken was :p

Het is en blijft een grappige drug...

Heel herkenbaar ;), alleen ik deed het zittend... en toen dus liggend. :lol:
Erg vermakelijk :roll:
 

mibboks

Matrice périnatale
Inscrit
3 Juin 2007
Messages
6
alcohol versterkt ook het effect van lachgas, dus het kan hebben bijgedragen
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Het blijft natuurlijk wel een narcosemiddel.....

En tevens zit in de slagroompatronen gas voor de voedingsmiddellenindustrie, in medicinaal lachgas zit 50 % zuurstof en 50 % gas. Voor voeding is dat 100 % gas. Het beste is om met zuurstof in te nemen. Wat in een ballon blazen als die half leeg is. Zonder die zuurstof kiep je eerder om omdat het gas de zuurstof uit je hersenen verdrijfd.

Uiteraard lekker gaan zitten als je je ballonnetje leegsuckt en uitkijken met vuur (sigaret/joint) ! Anders.... VLAM !!

;)
 

BerryRight

Neurotransmetteur
Inscrit
24 Juil 2006
Messages
28
Vroeger gaven we altijd ilegale feestjes en dan hadden we nog wel eens een een grote fles staan en zo ook de dag ervoor bij iemand thuis en dan was het al ff een voorproefje nemen he. Op een gegeven moment stond er is een keer bij een maatje van me de politie voor de deur. Verschillende mensen hadden de politie gebeld voor overlast. Of het niet wat rustiger aan kon!! Leuk zo'n feestje, maar het geeft zo'n herrie he. 8)
 

BerryRight

Neurotransmetteur
Inscrit
24 Juil 2006
Messages
28
Vroeger gaven we altijd ilegale feestjes en dan hadden we nog wel eens een een grote fles staan en zo ook de dag ervoor bij iemand thuis en dan was het al ff een voorproefje nemen he. Op een gegeven moment stond er is een keer bij een maatje van me de politie voor de deur. Verschillende mensen hadden de politie gebeld voor overlast. Of het niet wat rustiger aan kon!! Leuk zo'n feestje, maar het geeft zo'n herrie he. 8)
 

oliboytje

Neurotransmetteur
Inscrit
23 Juil 2007
Messages
90
Ik heb VEEL ervaring met gas , 1 van de leukste dingen dat ik ooit gedaan heb :) Wat ik deed was wel butaan gas , is eigenlijk wel schadelijker maar je kan er veel langer aan zitten. ZAl die amount of trips en goeie momenten dat ik daramee beleefd heb zeg! TOT ik een beetje probelemen begon te krijgen , pijn in de borst en zulke :) ik weet nog altijd nu of het van dat komt maar nu doe ik het al een paar maand niet meer en ik heb het niet meer, dus opppassen voor gas! Ik deed het wel op (twee)dagelijkse momenten dus dat is wel meer . Ik ben er ook een tijdje zo ongeveer verslaafd aan geweest :oops: Dat ik echt zo een weekend zonder gas zat ik het gas uit bricet, deo te halen en dan op te snuiven , wat eigenlijk heel slecht is door dat er daar ook propane , isobutane in zit :)

Ik heb nadien VEEL rond gekeken en ook gezien dat lachgas namelijk redelijk onschadelijk was, maar het probleem is waar ik het moet halen :( Er is NOS voor RC autotje's enzo , er is lachgas in voedingsmiddelen (zoals slagroom) , en medisch. Toch heb ik geen idee hoe jullie aan die zo genaamde patronen geraken ?

P.S. Voor degene die dit nog niet wete : Als je lachgas zonder ballon doet kunnen je longen bevriezen ofzow : :? beter niet doen dus :wink:


Dus eigenlijk men punt is : Waar haal je die patronen vandaan? Ik ben nog geen 18 jaar dus het is moeilijk om naar de makro te gaan en daar te zoeken. En slagroom lijkt me te kostelijk om zo gas te halen . Of valt dat goed mee ?
 

Kaleidoscope

Neurotransmetteur
Inscrit
12 Mar 2007
Messages
52
vreempt, ik wist niet dat je 18 moet zijn om je eigen slagRoom te maken :)
 
Haut