Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Kopen of zelf kweken?

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Mijn vader heeft daarna zelf ook een trip gedaan en heeft samen met mij het groeien van mijn paddestoelen vol enthousiasme in de gaten gehouden. Ze liggen nu te drogen op de zolder, op de werktafel van mijn ma!

Ik heb ooit hier iets over gelezen op het forum, maar was jij er zelf ook bij toen jou vader de paddo's tot zich nam? Wel super hoor, ik denk dat heel wat ouders van mensen op dit forum, hier van zouden kunnen leren ;)
 

Mara

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Avr 2008
Messages
398
Ja, ik besef me heel goed dat ik mezelf erg gelukkig mag noemen op dit gebied.

Ik was er niet bij toen mijn vader de trip maakte. Ik woonde toendertijd al bij Ivar, en was toevallig op vakantie. Mijn moeder was in India, en mijn broertje bij vrienden dus mijn vader had het rijk voor zich alleen, precies wat hij wilde. Hij belde me wel op zo een half uurtje nadat de trip (volgens hem) afgelopen was. Ik was op dat moment op een parkeerplaats in Zwitserland op weg naar Italië. Hij vertelde me enorm diepe inzichten en ik voelde dat er echt veel gebeurd was. Hij was heel dankbaar voor de ervaring. Later hoorde ik van em dat de trip eigenlijk nog niet voorbij bleek te zijn, hij had even een kleine golf van helderheid om mij op te bellen, het ging daarna nog een uurtje door :)

Hij is zich nu aan het voorbereiden op de volgende trip. Hij zegt zelf de muziek beter te willen regelen de volgende keer, aangezien hij de vorige keer de hele tijd aan het klooien was met de cd's :roll:
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Hij is zich nu aan het voorbereiden op de volgende trip. Hij zegt zelf de muziek beter te willen regelen de volgende keer, aangezien hij de vorige keer de hele tijd aan het klooien was met de cd's Rolling Eyes

LOL :D
 

Jeniger

Sale drogué·e
Inscrit
20 Oct 2008
Messages
950
Herkenbaar :D

Ik snap de stelling niet echt... als je zelf kweekt koop je toch de materialen om te kweken? :wink:

En in hoeverre kweek je het echt zelf als je een ready to go growkit aanschaft :lol: en niet from scratch begint.....
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Jeniger a dit:
Herkenbaar :DEn in hoeverre kweek je het echt zelf als je een ready to go growkit aanschaft :lol: en niet from scratch begint.....

Kweken klinkt toch stoerderr :p ;) :D
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Wat een enorm coole vader Mara. Mijn ouders weten het inmiddels wel. Om dezelfde reden als waarom jij het ze verteld had, ik had ook geen zin om dingen geheim te houden.
Maar mijn ouders zijn er toch wel bang voor geloof ik.
Maar wie weet verandert dat ooit nog eens. :)
 

svenjansen

Neurotransmetteur
Inscrit
4 Mai 2009
Messages
98
Hij is zich nu aan het voorbereiden op de volgende trip. Hij zegt zelf de muziek beter te willen regelen de volgende keer, aangezien hij de vorige keer de hele tijd aan het klooien was met de cd's :roll:[/quote]

Yoo vet dat je pa het goed vind en zelfs meedoet! Haha echt kicke! Dat noem ik pas ouders met een open mind 8) Houd ie toevallig van goa trance?
Moet je hem maar eens naar astral projection laten luisteren. Een ander heeel chill nummer is trouwens van doof - sunshRine (pas ontdenkt)
Helaas kan ik zelf geen paddos kweken thuis, maar ga dat binnekort in t bos doen hier. Als de oogst lukt heb ik genoeg voor een paar jaar, dus hopelijk kan ik er ook wat aan mensen kwijt voor een leuke prijs. Maar dan moet er wel vraag naar zijn, en zo te zien is die er niet echt...helaas

Greetz :)
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
svenjansen a dit:
Helaas kan ik zelf geen paddos kweken thuis, maar ga dat binnekort in t bos doen hier.

Kan heel leuk zijn om te doen! :) Het lijkt mij alleen niet dat deze paddenstoelen echt geschikt zijn om te verkopen ;) Maar voor jezelf een mooie voorraad in het bos kweken heeft wel iets. Laat alleen de boswachter jou niet betrappen op het plukken van je eigen paddenstoelen ;)

Wellicht dat ik dit ook maar is een poging ga doen om paddo's achter mijn huis te gaan kweken. Alleen moeten we denk ik eerst weer wachten tot het januari is.. Ik las net dat je in Januari/februari al de voorbereidingen moet treffen. Dus ik twijfel en vrees dat het niet meer mogelijk is.

Groetjes,
Mystic.
 

Jeniger

Sale drogué·e
Inscrit
20 Oct 2008
Messages
950
HeartCore a dit:
Precies, it's all in the mind

Net als een trip....

Zelf kweken tript anders.

Ja dat is mijn punt ook, en zelf heb ik dat sterk ervaren, maar na lang doordenken vind ik persoonlijk dat wanneer je een growkit koopt je helemaal niet zelf kweekt, je hoeft je immers nergens in te verdiepen dan de 3 stappen handleiding.

die paddo's die je eet uit een growkit komen net zo goed uit die vlugge machine de we vandaag ons systeem noemen en zijn om dezelfde commerciele redenen op de markt.

Het is je eigen mind die je in de maling neemt :p, zodra je dit goed doorhebt kan je je eigen realiteit ombuigen naar een vorm die jij wilt, als een soort placebo effect...
 

Icelus

Elfe Mécanique
Inscrit
23 Oct 2007
Messages
354
mysticwarrior a dit:
svenjansen a dit:
Helaas kan ik zelf geen paddos kweken thuis, maar ga dat binnekort in t bos doen hier.

Wellicht dat ik dit ook maar is een poging ga doen om paddo's achter mijn huis te gaan kweken. Alleen moeten we denk ik eerst weer wachten tot het januari is.. Ik las net dat je in Januari/februari al de voorbereidingen moet treffen. Dus ik twijfel en vrees dat het niet meer mogelijk is.

Groetjes,
Mystic.

Naar mijn weten kun je nu ook nog wel beginnen, alleen dan is de kans dat je komende herfst al kunt oogsten een stuk kleiner.
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Jeniger a dit:
HeartCore a dit:
Precies, it's all in the mind

Net als een trip....

Zelf kweken tript anders.

Ja dat is mijn punt ook, en zelf heb ik dat sterk ervaren, maar na lang doordenken vind ik persoonlijk dat wanneer je een growkit koopt je helemaal niet zelf kweekt, je hoeft je immers nergens in te verdiepen dan de 3 stappen handleiding.

die paddo's die je eet uit een growkit komen net zo goed uit die vlugge machine de we vandaag ons systeem noemen en zijn om dezelfde commerciele redenen op de markt.

Het is je eigen mind die je in de maling neemt :p, zodra je dit goed doorhebt kan je je eigen realiteit ombuigen naar een vorm die jij wilt, als een soort placebo effect...

Ik heb nog nooit een paddo uit een growkit gegeten ;)
 

Mara

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Avr 2008
Messages
398
De paddo's die je eet uit een growkit komen net zo goed uit die vlugge machine de we vandaag ons systeem noemen en zijn om dezelfde commerciele redenen op de markt.

Het is je eigen mind die je in de maling neemt :p, zodra je dit goed doorhebt kan je je eigen realiteit ombuigen naar een vorm die jij wilt, als een soort placebo effect...

Is het slecht vinden van growkit-paddestoeltjes ook niet "all in the mind"? Een soort van roestig patroontje van "dit is beter omdat..." terwijl je zelf heel je waardesysteem creeert?

Ik voel zelf een enorme verbinding met mijn growkitpaddestoeltjes :heart: Ieder z'n eigen keuze.

Moeten we ook allemaal ons eigen brood gaan maken, stoelen gaan bouwen, matrassen gaan vullen? :wink:
 

Jeniger

Sale drogué·e
Inscrit
20 Oct 2008
Messages
950
Is het slecht vinden van growkit-paddestoeltjes ook niet "all in the mind"? Een soort van roestig patroontje van "dit is beter omdat..." terwijl je zelf heel je waardesysteem creeert?

Ik voel zelf een enorme verbinding met mijn growkitpaddestoeltjes Heart Ieder z'n eigen keuze.
Wink

Het is mijn persoonlijke mening. Ook zijn er natuurlijk verschillende growkits, waarbij het bij de makkelijkere manier meer een quick fix is, omdat je veel minder lang hoeft te wachten. Ik heb ook niet gezegd dat ik het slecht vind.. maar het idee van zelfkweken met die growkits zit alleen maar je in je mind,...en ook daar is niks mis mee, zo werkt je realiteit.

Moeten we ook allemaal ons eigen brood gaan maken, stoelen gaan bouwen, matrassen gaan vullen?

Ik vind het helemaal niet gek wat je zegt, als we allemaal wat meer moeite zouden doen om ons eigen eten te verbouwen en zelf wat meer mooie dingen in elkaar knutselen en zo oud materiaal recyclen en stoppen met nieuwe overbodige spullen te kopen, dan zal de wereld er alleen maar beter en schoner op worden
 
Haut