Ik wil al een lange tijd DMT gaan extraheren omdat het;
1. een geweldig middel is
2. makkelijk is en dus wel te doen voor beginners
3. hopelijk krijg ik dan meer inzicht in scheikunde etc.
Nou heb ik een tijdje op het internet rond gekeken en koos voor de volgende TEK:
maar nu vraag ik me af;
-Is het niet beter om petroleum te gebruiken ipv terpentine?
-klopt deze TEK wel? ik bedoel, dan is het wel heel makkelijk om DMT te maken
1. een geweldig middel is

2. makkelijk is en dus wel te doen voor beginners
3. hopelijk krijg ik dan meer inzicht in scheikunde etc.
Nou heb ik een tijdje op het internet rond gekeken en koos voor de volgende TEK:
Grondstoffen:
-Mimosa Hostilis
-Water
-NaHO (gootsteen ontstopper)
-Terpentine
Verhouding: 1 gram NaHO en 15mL water per 1g Mimosa Hostilis.
Voeg voorzichtig een aantal gram NaHO toe aan de hoeveelheid water. Laat dit oplossen en roer het voorzichtig met een metalen lepel tot het water weer helder word en afgekoeld is. (ph12~13) (mogelijk is de ph hoger dat mag)
Voeg de Mimosa Hostilis toe. Roer het goed door en laat het mengsel van de Mimosa Hostilis en het Base water een nachtje staan zo voorkom je emulsies.
In vele DMT. topics is te lezen, dat sommige hiervoor Zippo vloeistof gebruiken.
Dit is echter niet het beste wat je kunt kopen, omdat het verre van zuivere nafta is.
Dit laat dus vervuiling achter, en is dus echt afteraden.
Ik gebruik hiervoor gewone Terpentine, wat eigenlijk pure Nafta is.
Voeg 1ml terpentine per gram Mimosa Hostilis toe en schud voorzichtig 10 minuten. Laat dit staan tot er 2 lagen ontstaan. De onderste laag is afval. Herhaal dit proces nog 3 keer. Vang de laatste keer de bovenste laag op in meerdere kleine wekpotjes. De bovenste laag is geel van kleur. Laat deze 24 uur in de vriezer staan.
Filter de vloeistof door een koffiefilter en doe de overige vloeistof in petrischaaltjes .Dek alle petrischaaltjes af met een stukje a4 papier en laat de vloeistof langzaam verdampen. Let op de N,N-DMT smelt bij 49 graden.
Nu heb je N,N-DMT in kristalvorm.
maar nu vraag ik me af;
-Is het niet beter om petroleum te gebruiken ipv terpentine?
-klopt deze TEK wel? ik bedoel, dan is het wel heel makkelijk om DMT te maken