Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Hoeveelheid LSD in blotter

Lion

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Avr 2007
Messages
2 290
Frostie a dit:
ik woon ook in belgie (kanten van brussel) maar hier vind je echt geen lsd, ik heb dit nog nooit gedaan maar ben wel benieuwt.. jammer dat ik het niet vind :(

Ga eens naar een feestje in sterrebeek...
 

Frostie

Glandeuse pinéale
Inscrit
6 Avr 2007
Messages
164
wat voor een feestje ? heb al gehoord dat hier in de buurt regelmatig goa feestjes zijn. maar ben er nog nooit naar toe geweest..
 

flashmasterfong

Neurotransmetteur
Inscrit
26 Juil 2007
Messages
84
Allen hangt van de chemicus af. Kan werkelijk oordelen niet kopen de kleur of het beeld meer op blotter.
 

Lion

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Avr 2007
Messages
2 290
Frostie a dit:
wat voor een feestje ? heb al gehoord dat hier in de buurt regelmatig goa feestjes zijn. maar ben er nog nooit naar toe geweest..

De die moet je dus heengaan.
Dan roep je: LSD IEMAND?
En je hebt er zo 10 rond je hangen.
 

Jakobien

Alpiniste Kundalini
Inscrit
28 Oct 2005
Messages
658
Vraagje: heeft iemand hier ooit wel eens volledig zwarte blotters gezien (die werkten) ?
 

Groovy

Matrice périnatale
Inscrit
4 Oct 2007
Messages
8
Lucy in the sky with diamonds

vond men experience/ avontuur met een ontzettend niet echt nagedacht over dingen toen omdat ik dit op feestje had maar was ontzettend de moeite ;)

Lekker visueel getript en 1 ding is me wel bijgebleven heb was dat ik daar een kruidentheetje toen gekocht had, elke keer dat ik een slok nam verplaatste het geluid van men linker naar men rechter oor en ommekeer vond het wel een leuk spelletje althans had ik het alleen aan vrienden verteld moest ik het aan de serveerster zegge zou ze me maar raar bekijke .

Keep it cool and Groovy

nog een ! tip! eet eens ijs als je bent aan het trippe wat een Chill effect :p
 

mullis

Neurotransmetteur
Inscrit
10 Nov 2007
Messages
92
TheSearchForSoma a dit:
Hallo spacers :) ;

Heeft er iemand van op het forum een idee van wat de sterkte van "Rolling Stone" en "Maya" blotters is

Heb mijn maya's (uit antwerpen) naar de testservice gebracht en de uitslag was 180ug. Was me gezegd dat er 200 in zou zitten dus dat klopt wel aardig. Wil natuurlijk niet zeggen dat dit dezelfde zijn die jij ook hebt. :)
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
de maya's zijn naar het schijnt wel deftig in gent.
rolling stones hebben 2 batches in gent, nieuwere zouden beter zijn.

ik krijg binnenkort een halve rolling stone van een maat voor mn eerste keer.
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Ik heb ook een hoop Maya's in het huis op het moment, laten testen @161ug.
 

Hyperion1980

Glandeuse pinéale
Inscrit
27 Sept 2006
Messages
180
Ik ben van tegen Aalst. Ik en ne maat hebben van t weekend getript. Ik heb ne halven hofman genomen (zo ne groenen blotter, waar hij op zijn fiets rijdt) voor den eerste keer en ik ben er stevig tegen aan gegaan voor een uur of 10...

Mijne maat had ne volledige "maya" binnen. Die was ook neig weg, maar het was bij hem rapper uitgewerkt als mijnen halven hofman, maar hij heeft wel nog al getript en bij mij was het de eerste keer dus ja...

Den dag nadien was ik nogal zwakjes, maar nu voel ik mij zeer goed... voor herhaling vatbaar, maar toch eerst nog zeker een maand wachten... Wat ik allemaal meegemaakt heb van zo een half papiertje, pffff.
 

Krapuul

Neurotransmetteur
Inscrit
8 Avr 2007
Messages
44
Pas geleden heb ik ook drie trips LSD weten te bemachtigen,
ze zijn blauw met een dolfijntje erop, best mooi! :)

Iemand ervaring met deze blotters? Degene waarvan ik ze had kon me er niet echt veel over vertellen.. Ze komen uit omgeving Rotterdam.

Het zal voor mij de eerste keer LSD worden, pfff... Ik ben echt zo fckn benieuwd!
 

Lion

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Avr 2007
Messages
2 290
Dolfijntjes: mijn eerste prachtige ervaring met LSD :D
Ah the memories :D
 

MindAstronaut

Sale drogué·e
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
968
Ik heb hier een paar zegeltjes, maar heb geen idee welke het zijn en hoeveel lsd ze bevatten.
Ze komen iedergeval uit de regio amsterdam.

Iemand bekent met deze blotterz?
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
^ Dat zijn maya's. Op een ander forum gelezen dat iemand er 1 heeft laten testen: 175 mics.
 
Haut