Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Hoeveelheid LSD in blotter

TheSearchForSoma

Elfe Mécanique
Inscrit
13 Sept 2006
Messages
428
Hallo spacers :) ;

Heeft er iemand van op het forum een idee van wat de sterkte van "Rolling Stone" en "Maya" blotters is ,en of het goede kwaliteit is?
Meer weet ik niet over de blotters ,maar ik hoop dat iemand me hier kan helpen.

Bedankt al!

TheSearch


PS:Dit topic kan dus ook gebruikt worden voor mensen met dezelfde vraag over een andere soort lsd
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
Ik heb geen idee van de sterkte van die zegeltjes.

Zelf heb ik deze, ze schijnen 200 ug te zijn, maar heb ze nooit laten testen.
 

Pinealjerker

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Avr 2007
Messages
456
het water loopt me in de mond...
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Entheonaut, die hofmann's heb ik ook, zijn idd 200 mcg.

Zijn in omloop momenteel, echt de enige blotters van een degelijke sterkte.

Buiten dat, was altijd meer te spreken over dots. Ofschoon deze zegels echt goed zijn. Duifjes, waren ook redelijk, en die schat ik op iets meer dan 100 mcg.

Stars,

lsd_blotter_stars1.jpg


Echt lame, nog geen 50 mcg.

Aardbeijen, ontzettend zwak, 10 mcg per hit ofzo. :\

Eenmaal bruine dots gehad, massabommen van 250 mcg gewoon :D. Nam, 1,5 en dondersharde visuals.
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
Brugmansia a dit:
Entheonaut, die hofmann's heb ik ook, zijn idd 200 mcg.

Zijn in omloop momenteel, echt de enige blotters van een degelijke sterkte.

Ja ik had nog nooit lsd gedaan, meteen maar een hele genomen... Precies wat ik nodig had... Echt prachtig, vooral de keer erop, 2 stuks :mrgreen:

Ik denk dat ik verliefd ben geworden. :lol: :heart: :prayer:
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Dosis maakt zowiezo niet uit zolang je maar fijn in je vel zich in een beschermde omgeving met alles binnen handbereik. Dan kun je gelijk 400 mcg nemen bij wijze van. Eerste ervaring met acid waarbij je gelijk in de diamanten hemel vol vuurwerk beland zal ervoor zorgen dat je liefde ervoor altijd blijft bestaan. Maakt elke intake erna zoveel makkelijker.

200 mcg impulsief in een foute staat met stoorzenders kan bijvoorbeeld wel heel naar zijn.
 

Monocerotis

Neurotransmetteur
Inscrit
19 Fev 2007
Messages
46
Die Hofmann velletjes heb ik ook idd, mij is echter gezegd dat ze 400mcg zouden zijn. Na ervaring met de zegeltjes ben ik inderdaad echter eerder geneigd te zeggen dat ze 200mcg zijn.

Btw, 1 zegeltje na maar 5 uur slaap in de laatste 60+ uur was trouwens genoeg om me helemaal vaag te maken (tripreport volgt nog). Zo ernstig heb ik LSD nog nooit ervaren. Duurde gelukkig maar een uurtje ofzo want ik was gewoon op een feestje. Had ook nooit moeten nemen alleen maar omdat het feestje saai was :).
 

Pinealjerker

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Avr 2007
Messages
456
Even losstaand van de afbeelding op de blotter, het is (vooral in de zomermaanden) de bedoeling dat je dealer ze op de juiste temparatuur bewaart. In een portemonnee in een warme binnenzak kan misschien niet zo kwaad als het slechts om een avond gaat, maar is dit waar hij/zij de trips dag in dag uit bewaart, kijk dan of je iemand kunt vinden die er zorgvuldiger mee om gaat.
 

MindAstronaut

Sale drogué·e
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
968
Gelukkig bewaard mijn dealer ze in een grote dikke envelop in de vriezer..
Moet er niet aan denken dat mensen zegeltjes zo mishandelen :x
 

TheSearchForSoma

Elfe Mécanique
Inscrit
13 Sept 2006
Messages
428
Bedankt al !
Mijn vraag is nog eens extra naar psychonauten uit Vlaanderen (Gent) gericht omdat de zegeltjes waarschijnlijk het meste voorkomen in die omgeving .
Ik hoop dat iemand het weet ,zou handig zijn om te doseren :]

Peace
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
ik zit over paar maanden in gent, ben dus eigenlijk op voorhand ook wel benieuwd :)
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
dat mag je zeker.

heb misschien binnenkort wat lsd in regio westhoek, ben benieuwd
 

TheSearchForSoma

Elfe Mécanique
Inscrit
13 Sept 2006
Messages
428
Nice ,het wordt men eerste keer indien het doorgaat ,dus we zien wel wat het geven zal.Vandaar dat ik ook graag wat weet over dosatie ,kwestie van het psychonautisch verantwoord te houden ! :wink:
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
enkel jammer dat je soms dealers tegenkomt die het woord "microgram" maar half kunnen uitspreken, laat staan wat kennis hebben over de hoeveelheid in hun blotters :roll:
 

Spidi

Glandeuse pinéale
Inscrit
14 Juil 2006
Messages
142
Ik heb nu ook twee van die liggen, zouden 180 µg zijn, meer weet ik niet...
Meduzz, als je iets vindt in de westhoek mag je dat altijd laten weten. :o
Zelf heb ik de mijne van een vriend uit Gent. <3
 

TheSearchForSoma

Elfe Mécanique
Inscrit
13 Sept 2006
Messages
428
Spidi a dit:
Ik heb nu ook twee van die liggen, zouden 180 µg zijn, meer weet ik niet...
Meduzz, als je iets vindt in de westhoek mag je dat altijd laten weten. :o
Zelf heb ik de mijne van een vriend uit Gent. <3

Wat zijn "van die" ,welke soort? Want als het dezelfde lijken is er een grote kans dat ze dat ook zijn (zelfde regio)

Peace
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Die hoffmannetjes doen het zeker goed. Morgen weer! :D
 

Frostie

Glandeuse pinéale
Inscrit
6 Avr 2007
Messages
164
ik woon ook in belgie (kanten van brussel) maar hier vind je echt geen lsd, ik heb dit nog nooit gedaan maar ben wel benieuwt.. jammer dat ik het niet vind :(
 
Haut