Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Herbal XTC

lucasdr

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Sept 2005
Messages
274
Gaat het ze lukken?

Ik weet niet of ik die genetische manipulatie wel zo'n fijn idee vind. Ik zou me eerder focussen op waarom die plant zo goed groeit in de Amazone. Bovendien lus ik geen tomaten en ga ik er van kokhalzen :shocked:
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
hahahahahaha :grin: shit ik was vergeten om hem hier ook te posten. grappig bedacht, toch, Dr. Juan Castaneda uit MESCALITO! :grin:
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
HMMM leuk bedacht ja die namen! maar is dit een lul verhaal of zit er hier en daar nog wat waarheid in? waar schijnlijk is het gewoon te mooi om waar te zijn.
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
chec deze site. in de introductie van kun je lezen dat 2,3,5-T een pesticide is, is dit zo of gaat het in dit artikel om een andere stof? lijkt mij dus een broodje aap verhaal?

Pesticede?
 

Brakkie

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Juil 2005
Messages
318
Het lijkt me een broodje aap aangezien ze nu dus bezig zijn om 2,3,5-T in een tomaat in te brengen via genetische manipulatie...

Als het een pesticide zou zijn zouden ze echt niet al die moeite doen... Dan nog een pesticide die een stof verwant aan XTC bevat... hmmm lijkt me broodje aap hoor... :thud: :think:
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
tssssk

dat iemand zelfs nog maar zou kunnen denken dat er ook maar een kern van waarheid in zit! :lolwsign:

wie de meeste onzinnen er uit kan halen, wint een prijs, thuis op te halen bij de Snaap! :truce: :pint:
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
Nouououou ergens staat iets in dat artikel dat toch waar is! de hele eerste allinea is waar!

"Het is bekend dat jongeren graag experimenteren met allerlei middeltjes die de geest verruimen en de gezelligheid bevorderen. De overheid is er vervolgens als de kippen bij om deze middelen te verbieden, maar veel geleerden vinden dat een volkomen verkeerde reactie. Het gevolg is n.l. dat er allerlei illegaal gefabriceerde middeltjes op de markt komen die door ondeskundige fabricage onbedoelde neveneffecten vertonen."

maar nu ff voor de wedstrijd zoek de meeste onzin er uit:

-Dr. Juan Castaneda Ph.D uit mescalito
-coca bladeren komen toch uit de andes gebergte en niet uit het amazone gebied?
-2,3,5-T is een pesticide en geen drugs
-genetis gemanipuleerde tomaten?
-sinds waneer heeft een plant een vaste consentratie werkzame stof?
-houden wij niet van zogenaamde natuurlijke "minderwerkzame stoffen"? en die mooie lekkere paddo's dan of euhm salvia?
-de overheid kan mischien de teelt niet verbieden, maar de verkoop van de zaadjes zeker wel.
-waarom doet de DEA een in val, en doen ze er 2 maanden over om een verboden stof te zoeken? terwijl hun zogenaamde nieuwe stof legaal zou zijn omdat ie nieuw was?
-ergens zou het me niet verbazen als 2,3,5-T de pesticide blijkt te zijn die Alexander Shulgin in het begin van zijn loop baan heeft uitgevonden voor dow chemicals ;)

zo genoeg onzin uit dit artikel gehaald? :lolwsign:
 
Haut