thadivine
Alpiniste Kundalini
- Inscrit
- 22/5/07
[quote:2xomau3b]“Yopo kan geweldige ervaringen opleveren die zeker niet onderdoen aan wat ik van rookbare DMT-ervaringen heb gelezen. Alleen moet je het dan wel op de juiste manier voorbereiden. Jammer dat dat hier niet word beschreven dus laat me Yopo-gebruikers een handje helpen:
Na het vermalen van de zaden tot poeder:
-Mix de Yopo met Kalk; Yopo:Kalk verhouding moet 3:1 zijn.
(dus voeg 1/3e deel van de yopo-massa aan kalk toe)
-Giet hier een beetje water bij: NET genoeg om er een cement/dikke erwtensoep-achtige substantie van te maken.
-Mix dit Yopo-Kalk papje MINSTENS 5 minuten lang.
-Zet dit mengsel weg, Denk het af en laat het minstens 2 uur staan.
-De mix zal nu sterk naar amonia ruiken. Laat het een paar daagjes in de open lucht staan tot de Amonia-geur compleet verdwenen is.
-Verpulver het poeder opnieuw.
NU is het klaar om te snuiven. Door deze behandeling word het hoofdingrediënt van Yopo, Bufotenine, omgezet in Calcium Bufotenaat; Een stof die GEEN misselijkheid veroorzaakt en, omdat het veel makkelijker door de bloed-hersen barriere heenkomt, VEEl visueler en spiritueler is.
Het is heel makkelijk om een foutief snuifmiddel te bereiden. Doe het zoals ik heb beschreven en zorg er oo voor dat na het snuiven NIETS ervan in je keel terecht komt. Alleen dan zal je een sterke visionaire ervaring hebben zonder misselijkheid.
Na het vermalen van de zaden tot poeder:
-Mix de Yopo met Kalk; Yopo:Kalk verhouding moet 3:1 zijn.
(dus voeg 1/3e deel van de yopo-massa aan kalk toe)
-Giet hier een beetje water bij: NET genoeg om er een cement/dikke erwtensoep-achtige substantie van te maken.
-Mix dit Yopo-Kalk papje MINSTENS 5 minuten lang.
-Zet dit mengsel weg, Denk het af en laat het minstens 2 uur staan.
-De mix zal nu sterk naar amonia ruiken. Laat het een paar daagjes in de open lucht staan tot de Amonia-geur compleet verdwenen is.
-Verpulver het poeder opnieuw.
NU is het klaar om te snuiven. Door deze behandeling word het hoofdingrediënt van Yopo, Bufotenine, omgezet in Calcium Bufotenaat; Een stof die GEEN misselijkheid veroorzaakt en, omdat het veel makkelijker door de bloed-hersen barriere heenkomt, VEEl visueler en spiritueler is.
Het is heel makkelijk om een foutief snuifmiddel te bereiden. Doe het zoals ik heb beschreven en zorg er oo voor dat na het snuiven NIETS ervan in je keel terecht komt. Alleen dan zal je een sterke visionaire ervaring hebben zonder misselijkheid.