Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Gestopt met roken. Hoe weed blijven gebruiken?

GijsB

Neurotransmetteur
Inscrit
24 Oct 2004
Messages
40
Ik doe net ook weer een poging te stoppen met blowen doordeweek... Precies hetzelfde... dat koude zweet en eerst alleen maar bezig met je jointje die je niet mag hebben... Blowen is geen probleem af en toe ... maar 5 joints op een dag roken voor lange tijd is keihard SLECHT :upsidedown:
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
En als jeminder blowt, blijft het ook leuk. Ben je tenminste weer eens ouderwets stoned van 1 jointje, ipv joints te draaien met meer dan een gram inhoud en nog het gevoel te hebben dat je niet genoeg gerookt hebt.

Mijn dagen van drugsMISbruik zijn voorbij, wil het nu af en toe doen en het leuk houden. :lolwsign:
 

Ilsekeuh

Neurotransmetteur
Inscrit
21 Oct 2004
Messages
48
Proficiat aan de doordeweekstoppers :D

Met blowen ben ik al gestopt ergens in augustus en daar heb ik t een beetje moeilijk mee gehad...
Stoppen met roken zijn de ergste afkickverschijnselen ook voorbij. wihie
heb nu wel een koffieverslaving maar ook daar geraak ik weerwel vanaf.

ben zo al wat aan alles verslaafd geweest waar je aan verslaafd kan worden en ben blij dat ik nu zonder dat allemaal kan.

Wat ik niet zou kunnen is stoppen met nicotine maar toch nog tabak in men joints draaien denk dat ik da'n zo weer verslaafd ben aan de nicotine.

Next week bestel ik me die inhalator.. kzal laten weten of t goed werkt of niet. :sunflower:
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
ja maar knaster proeft nou niet echt lekker vind ik.
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Schijnbaar heb je daar ook div smaakjes in ?

Ik ben trouwens ook gestpt met roken, maar rook een heeeeeel klein beetje shag in de joint, alleen om deze brandende te houden.
 

Ilsekeuh

Neurotransmetteur
Inscrit
21 Oct 2004
Messages
48
kersen tabak besteld bij Knaster en een vaporizer bij *******... Zal een verslagje geven van wat t beste is nadat ik t aangekregen en uitgetest heb.

Momenteel ben ik puur aan t blowen (enkel in t weekend) en dat gaat ook wel maar is wel kostelijk natuurlijk.
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
je hebt geloof ik ook nog vanille smaak bij knaster
 

Ilsekeuh

Neurotransmetteur
Inscrit
21 Oct 2004
Messages
48
Knaster is prima heeft indeed wel een beetje een vreemde smaak maar t is sowieso al beter dan puur roken...

dat glazen spulleke (vaporizer) trekt op niet echt veel ! Ga t nu bij knaster houden.

Ben nog steeds nicotinevrij :) al 70 dagen !!! woehoe
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
k vind n bol vaporizer eigenlijk wel heel erg relaxt.
gister nog geprobeert met knipaval en was kneter stoned :p
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Ben nog steeds nicotinevrij :) al 70 dagen !!! woehoe

Volhouden !! Ik ook sinds 12 augustus, afgezien van een miniscuul beetje shag in mijn joints !!

Kom op !!! We kunnen het !! :alc:
 

Ilsekeuh

Neurotransmetteur
Inscrit
21 Oct 2004
Messages
48
Iepsie ! ikke hier nog eens, was weer een tijdje geleden ! :blobber:

nog steeds gestopt met roken :crazy: en nu terug overgeschakeld op pure joints...
Ga me toch eens zo'n echte vaporizer aanschaffen. Die met die bol werkt die?
Heb ook al via zo'n mini waterpijpke aan t roken geweest maar dat werk precies niet zo heel goed !

grtzzzzzzZzz
I.
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
ja een bol vaporizer werkt heel relaxt, ik vind dat t zelfs beter werkt dan een joint of wat dan ook, van joints en wietkoekjes word ik enorm para en krijg ik een versnelde hartslag, hier heb ik met mn bolletje niet klast van :D eerst wel een beetje water in de bol doen, want anders kan de damp erg scherp worden
 

Ilsekeuh

Neurotransmetteur
Inscrit
21 Oct 2004
Messages
48
jihaaaa nog 10 dagen en ik ben een jaar gestopt met roken..
met blowen nog altijd niet! Nog altijd puur aan het roken. :drum:
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
jihaaaa nog 10 dagen en ik ben een jaar gestopt met roken..
met blowen nog altijd niet! Nog altijd puur aan het roken. :drum:

Ben ook nog altijd (sinds Aug 2004) gestopt, heb wel af en toe een sigaretje meegerookt voor de gezelligheid.

Blow wel nog, draai dan een heeeel klein beetje tabak erin. Doe ongeveer 3 maanden met een pakje shag.

Hoera voor de niet-rokers !! :alc:
 

lucasdr

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Sept 2005
Messages
274
Heeft hier iemand ervaring met Cannabis in combinatie met Lobelia inflata en joint. Ik trek die nicotine namelijk echt niet (vanwege de tegenwerkende effecten en gestopt zijn met roken), maar beleef wel plezier aan jointjes draaien en smoken
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
Je zou er ook een tabak vervanger als knaster in kunnen doen?
 

lucasdr

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Sept 2005
Messages
274
Ja, dacht ik ook al aan, ik ga binnekort weer ff langs m'n ouders (Roermond) en dan ga ik daar wel ff naar die shop waar ze knaster hebben. Ik heb ook die lobelia besteld trouwens. Alles uitproberen :D
 
Haut