Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur.ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

ephedra

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion martine
  • Date de début Date de début
M

martine

Guest
hi,ik neem nu reeds 2weken ephedra,super cap,1capsule per dag,normaal zou ik moeten bruisen van energie maar ik voel helemaal niets en je zou ervan afslanken ook,géén gram ben ik kwijt,weet iemand of je meerdere capsulen per dag mag nemen,alvast bedankt voor jullie reaktie!

Hoi,
Je zou er 2 per dag kunnen nemen maar zeker niet voor langere tijd. Neem het in na het eten (ontbijt). Bij sommige mensen werkt de ephedra niet zo sterk, misschien moet je de combinatie met andere kruiden eens proberen zoals superstacker. Groetjes, Sanne

hi there, well ephedra==> veel jongeren gebruiken dit kruidencapsulletje als pepmiddel op feesjes==> en ik persoonlijk ken mensen die er per avond 5 nemen als ze uitgaan...dus! en aangezien het volledig gebaseerd is op kruiden en vitaminen..kan het geen kwaad!!
maar ja, in salade zitten er ook vitaminen, en als je er teveel van eet krijg je toch diarree....
tongue.gif

is niet helemaal waar Airfull ephedra ia gewoon een stof die vrij sterk op amphetamine lijkt en ook een vergelijkbaar effect geeft..
Dat de bron een plant is maakt het niet per definitie onschuldig natuurlijk.Papaver is ook een plant.

Jazeker overdaad schaadt, 5 capsules is 5x de normale dosis en dus ongezond. En natuurlijk hoeft niet altijd gezond en veilig te zijn inderdaad, maar toch gaat dit wel vaak op.
Ephedra is een stuk minder slecht dan amphetamine, en papaver is een stuk gezonder dan herione.

Retour