Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

drugs multifunctioneel, ultiem wapen.

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
ik wil eerst even duidenlijk maken dat ik sowieso TEGEN geweld ben, maar gewoon geinteresseerd in alle manieren waarop drugs deel uitmaken van het leven en deze wereld.

ik zal eerst even beginnen met hoe ik hierop kwam:
ik woon in een dorp, waar best okaye mensen wonen, maar er ontstaan de laatste tijd ook veel kleine ''gangs''. van die dwaze sjonnie's die jong zijn en gewichtig en balangrijk doen, maar eigenlijk niks voorstellen. en die zitten dan in t cafe van die domme ''aanvallen'' op andere dudes te plannen, het is wel lachwekkend om ze te horen praten in het cafe.

ik kwam met een vriend met een jointje in de hand zaterdag avond uit het cafe en we waren al behoorlijk stoned. zo'n groepje stond daarbuiten, en ik: Goedenavond.
zij begonnen te zeiken, we waren wat stoer aan het lullen en opeens beginnen al die dudes mij in elkaar te meppen. nou ja vanaf toen kan ik het me niet meer herrineren. maar sochtends werd k wakker met koppijn en geen idee wat er allemaal was gebeurt. dus ik en mijn vrienden waren natuurlijk woest, die gasten hadden ons al eerder last bezorgd. en toen dacht ik aan coke en mdma enzo omdat zij mij voor junkie uitmaakte. dus wij wouden hun even duidenlijk maken dat ze dat niet ongestraft kunnen maken, dat is noodzaak. je moet ze wel even een lesje leren natuurlijk.

dus een paar maten en ik zeiden, nou dan doen we wel een lijntje of een paar pilletjes en dan scheit het niet met hoeveel ze zijn, je hebt dik veel energie, groot ego, minder zorgen, geen angst. je bent dik snel en scherp. en in een waas. geweldig toch, ook vooral omdat de meeste van ons niet van die vechtersbazen zijn 8), ook een mooi excuus om wat te nuttigen.

en toen dacht ik aan de zoeloe's (ze heten anders denkk, die bekende stam in afrika, die stand hield tegen de britten), hun shaman maakte een mix van shrooms en wiet waarbij de CBA (die volgorde toch?) verdrievuldigd was, waardoor ze geen angst hadden en woest werden en dik veel energie, in een rode waas. daardoor wonnen ze een groot gevecht met de britten die guns hadden.

ook amerika gebruikt drugs in de oorlog, als waarheidsserum, en om langer scherp en actief te blijven.

en zonet wist ik nog een aantal voorbeelden waarbij drugs een grote rol speelden als wapen, maar ik ben het even kwijt.

zelf zou ik liever een drug als wapen hebben dan een mes of gun. ook zou ik minder graag iemand die speed opheeft tegen me hebben dan iemand met iets anders. het is perfect :wink: .


maar ik ben toch van mening dat drugs het beste kunnen worden gebruikt om wijsheid uit te halen, om te groeien.
er is ook niks mis mee om het puur voor pret en vermaak te gebruiken.
 

j-lazy

Glandeuse pinéale
Inscrit
16 Déc 2005
Messages
226
ben ik het mee eens.... drugs horen niet gebruikt te worden om een gevecht beter te maken ofzo... jammer dat je dorp vol losers zit maar ik raad toch ergens wel af om high van coke of XTC'tjes te vechten... zowiezow je coordinatie is fucked.. en als je ze total loss slaat komt de politie en zegt ja je was high van drugs hiervoor ga je langer de cel in en mischien wel een gezellig therapietje... maargoed zo bekijk ik het als jij denkt dat je echt beter gaat vechten high van drugs give it a go zou ik zeggen.... succes he
 

Arafat

Glandeuse pinéale
Inscrit
9 Déc 2005
Messages
112
Ik zou ook niet vechten met drugs op, omdat ik zowiezo tegen geweld ben en al helemaal om met iets stimulerends op te vechten, zo had ik laatst ook met een groepje vrienden een paar pilletjes op en gingen we lopen, liepen we langs een huis en opeens hoorde ik stemmen, dus ik denk, ow beter et zijn goeie pillen ik hoor stemmen :P dus omdat ik het wel leuk vond begon ik maar terug te roepen, kwam er ineens een dikke groep aangerend met van die stoere jongetjes dus wij lopen maar weg en negeren ze, blijven ze ons nog steeds achtervolgen, en wij wisten dat het op vechten aan zou komen als we niet snel ergens naar binnezouden gaan. En wij met onze pillen(zat ook speed in :( ) wisten dat als we zoude vechten misschien iemand egt ernstig gewond konde slaan door de rush die je zou krijgen(ik heb vaker ruzie gehad toen ik erges rustig buiten zat met pillen en hoe hard je dan kan rennen om iemand te gaan slaan is egt ziekelijk) dus wij snel die tuin in, gelukkig was ie thuis, en dat groepje zat stoer te doen dat hun op kickboxen zaten en ons wel ff zou pakken ik dus "stoer" terug doen en uiteindelijk naar binne gegaan. Maar ik ben niet zo voor geweld terwijl ik zelf wel een paar keer wat stoere mannetjes die met een groepje denkt te kunne winne aangepakt, maar das niet helemaal me aanpak, ik praat me er liever uit. Maar het klopt wel dat oudere stammen drankjes namen om geen angst te hebben en zo dus wonne, maar persoonlijk vind ik het een beetje laf, we leven niet in een land waar dat nodig is, dus waarom doen. Je moet is zien hoe laf ze zijn als je hun in hun eentje tegen komt, misschien dan kan je ze iets aan doen, 1 op 1, nog eerlijk ook 8)
 

Brakkie

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Juil 2005
Messages
318
Drugs en vechten is altijd een slechte combo... Je voelt niks omdat je gewoon in je high zit opgesloten...

Ik zou ook niet teruggaan om toch nog ff een lesje te leren... Misschien als jij denkt dat het het waard is maar ik zal het van mezelf niet snel doen omdat ik weet dat ik snel doordraai en compleet los ga...
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
hmmm jah jullie hebben wel gelijk. het was een beetje een dwaas verhaal van me.
maar met die gasten is het niet echt alsof je een keus hebt, hier op het dorp woon je dicht op elkaar, en als je niet iedere keer dat je het dorp in gaat gezeik of klappen wil hebben, moet je ze dat op hun manier duidenlijk maken.

maar dit is idd niet echt de goede manier, nou ja kzie wel even wat er van terecht komt.
 

Brakkie

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Juil 2005
Messages
318
Ik woon zelf in Rotterdam en ook hier is het soms nodig om in een gevecht te komen. Doe ik het? Nee... Op school heb ik een aantal gevechtjes gehad maar op straat doe ik dat simpelweg niet. Vaak ben ik met te weinig mensen en zie ik in dat het het niet waard is...

Als iemand mij slaat dan kunnen ze het krijgen maar de stoerdoenerij trek ik me weinig van aan want daar begin je toch niks tegen
 

j-lazy

Glandeuse pinéale
Inscrit
16 Déc 2005
Messages
226
inderdaad dat doe ik ook. ik maak het gevecht niet maar verdedig me wel als het nodig is. maar nog steeds maak ik eigenlijk nooit ruzie ik ben meer een rustige gozer en ook een rustige tripper. dus ik lok het ook niet vaak uit ofzo. maarja de wereld zit vol mafkezen tegenwoordig.
 
G

Guest

Invité
Idd doe aangifte.

Vechten (en zeker in combinatie met drugs) leverd zoveel slechte energie op, nie best voor je karma dude. Je kan ze beter niet haten en boos zijn, maar medelijden met ze hebben. Ga direct aangifte doen. Ze krijgen vast wel iets van een loser taakstraf ofzo.

Ik ben een keer van m'n scooter gemept en ik was flink pissed, maar dan laat je jezelf alleen maar meer opnaaien. En toen ik het uit m'n hoofd had gezet waren de daders gepakt en kreeg ik nog veel meer terug dan dat ik ervoor betaald had (geestelijk leed enzo) :D


Maar serieus, ga niet op die manier drugs gebruiken, dat is alleen maar misbruik en je schiet er absoluut niets mee op en zoals ik al zei: het leverd gewoon teveel negatieve energie op. Ik oordeel niet, kheb er ook wel eens aan gedacht. Maar ik vind het beter om zoveel mogelijk negatieve energie uit te bannen en ik hou van het leven en de natuur en zo af en toe es trippen helpt ook wel :D

Laten we juist een positieve vibe uitdragen aan andere mensen en proberen een rielekstere atmosfeer te creeeren. Uiteindelijk zijn we allemaal medeverantwoordelijk voor de maatschappij (in one way or the other)
 

j-lazy

Glandeuse pinéale
Inscrit
16 Déc 2005
Messages
226
dat zijn nou de wijze uitspraken waar je in zo'n geval naar op zoek bent. ik ben het met je eens space. als iedereen chill zou doen en niet zo snel opgefokt zou zijn (ik zeg niet dat jij dat bent forest maar die gozers waarmee je de ruzie had duidelijk wel) dan zou het allemaal veel makkelijker gaan hier in ons landje.
 
G

Guest

Invité
En overal ter wereld.
Ik ben met een groep mensen bezig om een project op te starten om mensen bewuster te maken van het feit dat we allemaal deel uitmaken van dezelfde entiteit en dat als we uit dat standaard patroon van het dagelijkse leven komen en es wat tijd nemen om bewuster te leven, dat we er allemaal beter van worden. Er moet gewoon een positiever wereld beeld moeten komen bij iedereen.
Als iedereen een betere state of mind zou krijgen en beseffen dat we wel connected zijn en niet zomaar een individu die maar lekker moet gaan doen wattie zelf wil over de ruggen van anderen heen, dan zou het denk ik best goed komen met de toekomst ;)
 

skrudge

Alpiniste Kundalini
Inscrit
10 Déc 2005
Messages
694
het is wel duidelij kdat iedereen er hetzelfde over denkt :)
Ik ben normaal ook zo pacifistisch als een winegum, maar toen ik een keer corsetta gedaan had (heeeel sterk adhd medicijn) was ik echt mezelf niet meer. Vroeger was ik wel heel agressief trouwens.
Ik ben toen een vriend te lijf gegaan met een fles, draaide helemaal door. We zijn toen uit elkaar gehaald, hij was er ff vandoor gegaan met een paar anderen. Na een paar minuten kwam ik weer tot mezelf en had zoooooo'n spijt. Hem gel;ijk opgebeld dat t nooit mn bedoeling was geweest etc etc.

Heeft me toen ook wel geleerd welke drugs ik wel en niet moet doen :)
 
G

Guest

Invité
Sja iedereen maakt wel eens wat kuts mee en doet wel eens iets doms met drugs/medicijnen op... Maarja zodra je er iets van leerd is het denk ik wel goed. Want als je er niets van leerd kan het nooit goed zijn.
 
Haut