Jaaah, nn-dmt het is heftig spul. ik had maar net geneg tijd om een tweede hijs te nemen voordat ik gelanceerd werd.. eerst veel kleuren en patronen, mijn gedachten op dat moment waren .. hier gaan we dan, komt het wel goed, wat gebeurd er, kan niet meer terug,, je hebt het nu voor elkaar/ misschien ist wel het einde nu.. etc
dit alles in enkele sec.
Toen kwam ik tot stilstand , ook voelde ik mijn ademhaling langzaam minder worden en zelfs stoppen, vervolgens voelde ik mijn hart niet meer kloppen en aanschouwde iets groots in een ruimte, een bewegend pulserend vervormend ding welke ik leek te herkennen van een heftige paddo trip. Om mij heen gebeurde van alles dat ik het bijna niet kon volgen. Ik voelde aanwezigheid en die aanwezigheid begon zich te bemoeien met mijn gedachten. Ik had nog steeds flitsend snelle gedachten van verwarring. Plots kwam er een hand uit al het organische/ mechanische "alles" en gebood mijn gedachten tot stilstand. De hand was van de aanwezigheid, en was een projectie daar "het" zichzelf niet in "stabiele" vorm/ kon/ mocht laten zien?
Ik moest in flitsen om mij hen kijken, het was net of er een diafragma zich kort stondig steeds sluitte en opende waardoor ik steeds beelden kreeg te zien. Op een gegeven moment hoorde ik een geluid wat "uit mijn lichamelijke" keel kwam. dit geluid vervormde in een knetterdende echo ofzo en werd in het universum om mij een geschoten. Toen kwam ik langzaam weer bij...
Ik heb naderhand idd erg mijn best moeten doen om alles een beetje terug te halen... en het is moeilijk te omschrijven.
Ik had veel gelezen en gereports gehoord van bv mckenna en was in eerste instantie wat teleurgesteld over mijn trip
En als ik nu naar mckenna luister denk ik eigenlijk dat hij ook probeert het onderwoorden te brengen, wij zijn het die het beluisteren en ons eenvoorstelling proberen te maken... wij maken zelf een interpretatie van een anders zijn interpretatie... Uiteidelijk rest ons niets dan hetzelfde middel te neem en zo kan het dus dat ik bv. qua entiteiten een hele ander ervaring heb gekregen die ik had verwacht als dat jij hem misschien ook had verwacht
Ik heb dingen gezien en gehoord op naar een volgende keer.... op naar een poging om 3 hijs binnen te krijgen!!!
Ik rook alle hijsen uit dezelfde pijp, doen jullie dat ook, of "laad"je em nog een keer.
Ik heb overigens ook een waterpijp met een rechte opstaande steel met bowl.. lukt het om "droog" hierin dmt te roken, of zal de dmt erdoor vallen
grt wazumkap