Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

contamination?

Abej^a G.

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
20 Fev 2013
Messages
6 541
maybe wait some day to see if mycelium strew all. temperature and humidity are good?!
attention to contaminations of the air!!
 

KR3CHeR

Neurotransmetteur
Inscrit
3 Juil 2013
Messages
82
temperature is 79-85 F humidity should be good its in a bag with a patch got from shroom supply
 

pitachok

Neurotransmetteur
Inscrit
16 Déc 2014
Messages
50
new member, unable to start a new thread.
i may have contamination though am not sure. if i send you a photo, you think you could help me identify?
much appreciated
 

Abej^a G.

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
20 Fev 2013
Messages
6 541
...meantime let us see...

p,s: write in only one thread to ask the same question...
 

pitachok

Neurotransmetteur
Inscrit
16 Déc 2014
Messages
50
Abej^a G. a dit:
...meantime let us see...

p,s: write in only one thread to ask the same question...

i put up a thread with photos. can you find it off my name or should i post a link?
 

Abej^a G.

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
20 Fev 2013
Messages
6 541
I can't find it!
 

luis591

Matrice périnatale
Inscrit
18 Mar 2015
Messages
4
Bonjour à tous et à toute, voilà je pense avoir un petit problème!! J'ai reçu un kit de thai dernièrement, que j'ai démarré il y a 1 semaine et demi, les champis poussent mais il sont d'aspect blanc, d'autres. Bleu et sans compter une matière gluante sur ces derniers !! Je précise qu'il sont dans une mini serre chauffante, température 25degres, je vous remercie par avance tiuss
Luis
 

Toad

Neurotransmetteur
Inscrit
22 Oct 2015
Messages
22
Antho69 a dit:
Salut moi je voudrais savoir j'ai des champi qui pousse dansmon jardin et je voudrais savoir si il est possible d'avoir des hallu avec ceux que j'ai merci d'avance =)

Tu est sûr la partie anglaise du forum, et même pas dans le bon topic.. regarde avant la prochaine fois ;)
Certains ressemble à des psilocybes semilanceata mais je ne suis pas un expert alors je laisse les plus connaisseurs confirmé ou non ^^

Some resemble a psilocybes semilanceata but i'm not expert so i let the experienced confirmed or not ^^
 

Abej^a G.

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
20 Fev 2013
Messages
6 541
do not worry! is too much humidity; you have two solutions: or take a piece of cardboard, open, and make air two / three times a day, or use a hair dryer -put of cold air, with his head that coming out; the part of the hair dryer which takes air is inside the casing, the one that comes out the air, out
understood more or less? = )
 

Cheriwalsh7

Neurotransmetteur
Inscrit
10 Juil 2017
Messages
72
Smart Amsterdam a dit:
They should be like that :p


[ATTACHMENT NOT FOUND]

Are those magic mushrooms yours? Did you grow them at home or just found them somewhere?
 

Smart Amsterdam

Matrice périnatale
Inscrit
24 Fev 2017
Messages
14
I grew them at home before, this picture is not mine, but that is exactly how they look when i take them out.
I never take them from outside
 
Haut