Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Combinaties van middelen

JAHroen

Matrice périnatale
Inscrit
21 Déc 2005
Messages
6
hmm heb padoo's en pillen bij elkaar gebruikt. als je goede paddo's en goede pillen hebt is hartstikke leuk. toen ik aan het eind van de nacht was uitgefeest en ik zat op de bank, toen schoten de paddo's er pas echt hard in. heel mooi was dat.
 

hasjman

Matrice périnatale
Inscrit
16 Déc 2005
Messages
18
ik heb ook nog niet echt veel combinaties gedaan, alleen maar de normale zoals
Wiet + alcohol
paddos + wiet
paddos + alcohol

maar de best combinatie (die ik heb meegemaakt) was tot nu toe wel
paddos + wiet + hash + alcohol

en als mijn bestelling binnegeraakt voor nieuwjaar dan ga ik wrs ook
paddos + wiet + hash + ayahuasca
ik dacht nog alcohol er bij te nemen maar dat schijnt slecht te zijn (door de MAO remmers)
 

cody

Glandeuse pinéale
Inscrit
21 Juil 2005
Messages
114
hasjman a dit:
en als mijn bestelling binnegeraakt voor nieuwjaar dan ga ik wrs ook
paddos + wiet + hash + ayahuasca
ik dacht nog alcohol er bij te nemen maar dat schijnt slecht te zijn (door de MAO remmers)

kzou ayahuasca niet direct mengen met andere middelen gelijk wat...
kdenk dat de ayahuasca trip ergens wel verstoord kan geraken met combinatie van middelen...aangezien het al een helende werking kan hebben op zich...
kzou de paddestoelen enzo sparen vo ander keertje... :)
just an advice :)
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
hasjman a dit:
en als mijn bestelling binnegeraakt voor nieuwjaar dan ga ik wrs ook
paddos + wiet + hash + ayahuasca
ik dacht nog alcohol er bij te nemen maar dat schijnt slecht te zijn (door de MAO remmers)

JESUS!! Are you INSANE?!?!?

Heftiger is niet altijd beter.... Ayahuasca is al heftig genoeg, doe rustig aan.
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
kheb jointjes, pils, anderhalve portie mexicaanse en 2 mdma gedaan, heel fijn, alleen voel je nix van de joitjes.
 

$p@cebuGGs

Neurotransmetteur
Inscrit
8 Jan 2006
Messages
86
marc a dit:
Mijn ervaring is dat de MDMA de trip verstoort, simpelweg omdat de MDMA te sterk was voor de paddo's.
Ik nam in een paddo trip een half pilletje mdma en ging hier te gek op.
De truc is denk ik niet teveel mdma erbij te gebruiken :partyman:
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
ik heb best goede ervaringen met MDMA en paddo's terwijl ik maar een halve gram gedroogde paddo's op had en iets van 200 mg MDMA (ja das best veel voor 1 dosis maar ik ben er een beetje ongevoelig voor) en hiiermee was bij mij de balans perfect, veel visuele shit en nog meer nadenken. was een zeer interesante trip. ik denk dat het er ook sterk aan licht hoe alles valt bij een combinatie of een drugs dominant is over de andere middelen.
 

eyeless

Neurotransmetteur
Inscrit
6 Oct 2005
Messages
32
Tijdens de meeste trips, combineerde ik telkens één paddosoort met LSA. Mijn laatste trip op enkel Psilocybe Cubensistrip wees echter uit dat de LSA de trip niet noodzakelijk kleurrijker maakt (en dat het Hawaiian Baby Woodrose zaadjes zijn die mijn maag sterker overhoop smijten dan paddo's). Waarschijnlijk hou ik de twee in't vervolg dan ook gescheiden... dubbel zoveel trips, of niet?

Met oudjaar heb ik wel een vrij bijzondere, maar tegelijk vreselijk voorspelbare ervaring gehad op een breakcorefeestje. Tot twaalf stevig wat gedronken, zonder meer dan "in de wind" te zijn. Om een uur dan naar een breakcorefeestje gegaan en daar drie pilletjes genomen (goedkoop en niet zo krachtig) en het typische energetische en vredegevoel over mij gekregen. Enorm kunnen genieten van de muziek, heerlijk gedanst en mij verbonden gevoeld met alle mensen rond me. Rond een uur of 5 trakteerde een kennis iedereen op een lijntje coke, het was tenslotte nieuwjaar en voor mij was het al enkele maanden geleden. 't Was me eigenlijk vooral om de smaak te doen, omdat ik wist dat de kans groot was dat ik me een stuk klootzakkerig ging voelen in het komende uurtje. Na het lijntje werd ik nog spraakzamer en begon me al snel te irriteren aan de drukte op het feestje. Rond diezelfde tijd was de inkomsprijs vervallen, waardoor er ineens een toestroom was aan (doorgaans stomdronken) mensen, die geen idee hadden op wat voor feestje ze terecht waren gekomen en zich over het algemeen heel anders gedroegen dan de mensen die al aanwezig waren. Eerder op de avond kon het me niet schelen dat er iemand tegen me aanbotste, maar op dat moment irriteerde bijna elke aanraking mij en kon ik niet veel anders doen dat wensen dat die 'onwetende' massa snel zou vertrekken - eigenlijk een beetje zielig van mezelf. Nu goed, de coke raakte na een tijdje weer uitgewerkt en de effecten van de MDMA kwamen weer door, maar ik voelde me nog heerlijker en energieker. De dag erna was ik wel compleet uitgeput en had ik een stevige kater.
 

$p@cebuGGs

Neurotransmetteur
Inscrit
8 Jan 2006
Messages
86
Forkbender a dit:
Combinaties zijn niet echt mijn ding. Toen ik een jaar of zes was heb ik geOD'd op teveel boterhammen met pindakaas EN hagelslag. Was ik even aan het rondstuiteren. Gelukkig was mijn moeder er als sitter, anders had het serieus fout kunnen gaan. Sindsdien doe ik erg voorzichtig....
Moet je is een krentebol met kaas en jam proberen das pas echt link :shock:
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
wil je echt link doen dan neem je boerenkool stampot met spekjes, maar laat je er de worst uit! :shock:

de theorie hier achter is dat de worst alles tot een samenhangend geheel brengt, maar zonder worst hakken de spekjes de boerenkool in andere alkeloiden die boerkoolamine word genoemd, en dat veroorzaakt heftige braak en hoofdpijn reacties met op het einde een haluccinatie van een klein roze olifantje met je schoonmoeder op de rug. de worst houd deze reactie tegen.
 

$p@cebuGGs

Neurotransmetteur
Inscrit
8 Jan 2006
Messages
86
skoeip a dit:
wil je echt link doen dan neem je boerenkool stampot met spekjes, maar laat je er de worst uit! :shock:

de theorie hier achter is dat de worst alles tot een samenhangend geheel brengt, maar zonder worst hakken de spekjes de boerenkool in andere alkeloiden die boerkoolamine word genoemd, en dat veroorzaakt heftige braak en hoofdpijn reacties met op het einde een haluccinatie van een klein roze olifantje met je schoonmoeder op de rug. de worst houd deze reactie tegen.
De werking van deze combinatie is echter nog te versterken door appelmoes en hoge doseringen mayonaise toe te voegen.
De appelaciden gaan een verbinding aan met de boerkoolamine's om dit proces te versnellen worden hoge doseringen mayonaise toegevoegd. hierdoor verkijgt men een zuiver mensel triptonaise genoemd.
Braak en hoofdpijn reacties en de schoon moeder blijven hierdoor weg.
Bijwerking is echter wel chronische winderigheid.[oppassen met vuur dus]
De geproduceerde gassen zyn echter niet te verspillen zij bevatten immers ook geruime hoeveelheden triptonaise :!:
De wat meer ervaren trippers snuiven dit gas op{het zogenaamde boosten}
Zij doen dit door een op de neus aangesloten pijp bij het uitlaatgat te houden op het moment van eruptie wordt diep door de neus geinhaleerd.
Het effect is direct merkbaar een ronduit spiritueel gevoel maakt zich binnen een fractie van een sec meester over je,je vraagt je af waar die kleuren vandaan komen en wat er zo stinkt.
Het geproduceerde gas bevat naast triptonaise ok nog scheityleen en stinkamide hierdoor komen wel het braken en de schoonmoeder terug.
Om de triptonaise van deze 2 gassen te scheiden kunnen we het gas eerst door een basische oplossing laten stromen.Gebuik voor deze oplossing water en gemalen ijsberen tanden van doodgevroren ijsberen{geen syntetische de structuur van de calcium kristallen is zeer belangrijk voor een goed zuiverings proces ijsberen die zijn doodgevroren in een koelcel lijden aan stress hierdoor krijgen zij verhoogde zuurconcetraties in het speeksel en deze tasten de voor ons zo belangrijke structuur aan}.
Gebruik dit nooit in je eentje laat anderen rustig meedelen ze zullen je er ooit dankbaar voor zijn. :shock:
 

M@CR0n_One

Neurotransmetteur
Inscrit
18 Jan 2006
Messages
24
Weed/hash en tabak don't mix it zonde je wilt 'andere' psychedelics toch ook zo puur mogelijk nuttigen?
En bovendien werkt het elkaar inderdaad tegen, thank u psychonaut 'wack', omdat je van tabak een hoge bloeddruk krijgt en de aders in je lichaam zich samenspannen, terwijl weed juist andersom werkt, je bloeddruk verlaagt, mits je geen badtrip hebt natuurluijk.
Dus meng je de twee wordt je stoned, suf, terwijl als je puur rookt, ik weet 't het is ff wennen 1 weekje maar, wordt je high en heb je veeeel meer energie, minder rooie ogen etc.
Het enige wat je wel moet doen is secuur je jointje draaien, en dat is voor de meeste tabak/weed mixers, tenminste als ik hen van die 'zachte' toeters zie draaien toch wel een puntje voor verbetering! en goed brokkelen dan brand je joint niet in(vloei eerder weg dan weed)
Ja en zelfs je hash kan je in een pure joint rollen goed brokkelen niet!!! strak draaien en het topje van de joint eerst aansteken zonder aan te gaan lurken als een idioot. houd een kleine ruimte tussen de tip van de joint en je lippen, er onstaat dus geen vacuum. doe je dit niet en rook je m als een gewone joint dan klapt alle hash in elkaar en kan je je joint wel weggooien.
laaater.
 
Haut