Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

2cb

Motorhippie

Neurotransmetteur
Inscrit
22 Juin 2004
Messages
56
ik heb vroeger geregeld c2b "gedaan" en vind dat de leukste drux die ik tot nu toe ben tegengekomen.
maar dankzij trutje els borst kan dat dus al een paar jaar niet meer...
ben wel geregeld op zoek naar 't spul dus als iemand info heeft over verkrijbaarheid hoor ik 't graag...
tnx
 

toekie

Matrice périnatale
Inscrit
27 Juil 2004
Messages
6
nou jongens ik weet ken wel iemand die dat kan regelen en inderdaad mega spul maar dan moet ju het wel snuiven he :p
dan weet ju niet wa ju mee maakt da pakt wel zo hard aan das niet gezond ik hoor wel als ju iets moet weten
 

iris

Neurotransmetteur
Inscrit
29 Sept 2005
Messages
52
ik wil dat ook al zo lang een keer proberen! Zulke goede dingen over gehoord! Als iemand weet hoe je er aan komt. Mail mij ook alsjeblieft! X
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
Met een btje geluk krijg ik t deze week :grin: dan nog ff een mooie plek en moment zoeken om het te nemen. ik ben gestopt met drugs op feestjes, mn set en setting zijn dan bijna nooit goed wat resulteerd in een verpest feest. dus ff kijken waar ik t neem. als er nog een mooie dag komt mischien tijdens een lange boswandeling met wat vrienden.
 

svandamme

Glandeuse pinéale
Inscrit
14 Mar 2005
Messages
180
mwah , als je't mij vraagt wordt het gewoon moeilijker en moeilijker om een deftige set voor mekaar te krijgen, teveel shit in de wereld en op het nieuws...

als je't mij vraagt is trippen nu een zwaardere opgave dan bv in de sixties, en anderszijds is het ook inherent een probleem met ouder worden, als jonge gast had ik nergens last van , young dumb & full of cum zeggen ze wel... ik merk dat tijdens trips, dat ik nu met 29 een stuk meer onderbewuste bagage meedraag, en een stuk voorzichtiger/bezorgd ben dan toen ik 16-17 was... al krijg ik nog altijd hetzelfde "grow up!" commentaar als toen :D

als je 10 jaar geleden 2cb voor mijn neus had gezet , was dat in 123 tarara geweest, zonder ook maar af te vragen wat het was, nu ben ik er niet zo avontuurlijk in... ik heb mijn vaste tripmaterialen die ik ken(shrooms&lsd)... en daar blijf ik bij.. en dan nog redelijk spaarzaam.
zelfs de overige recreatieve dope , enkel bij hele hoge uitzondering...

man , kword oud ... maar nog niet grijs :D
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
pussy!! :lolwsign:

maar eh, niet om de moderator uit te willen hangen ofzo, maar je moet echt geen dingen gaan aanbieden hiero. :bricks:
wil je niet geschopt worden...
 

svandamme

Glandeuse pinéale
Inscrit
14 Mar 2005
Messages
180
't is gewoon een vaststelling dat mijn trips tegenwoordig veel meer geladen zijn dan vroeger , trouwens is niet enkel met trippen...

ik ben niet het meditatief type, de setting is nie moeilijk , maar de set juist krijgen is nogal moeilijk als je atheist en semi nihilist zijt...

vroeger was dat simpel , slikken en je ziet wel wat er van komt , acid in een discotheek , nergens last van

als ik dat nu zou proberen ... let's not...

lijkt mij dat het verstand nu in de weg zit, wat als 18 jarige duidelijk geen punt was :grin:
het feit dat als je bij je ouders woont, en nergens naar moet omzien(dak, eten, kleren) heeft er waarschijnlijk ook mee te maken... tegenwoordig is dat absoluut niet het geval..
als ik nu de boel versjitter, heb ik niks en niemand om op terug te vallen...
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
als het misgaat mag je me altijd bellen hoor! :grin:

maar ik snap wel wat je bedoelt, ik denk ook veel te veel na over set en setting en hoe vaak en wat ik doe... en terecht ook! acid in een discotheek, brrr. niks voor mij, vroeger niet en nu eigenlijk ook niet.
 

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4 Oct 2005
Messages
604
Ik ben hier met heel veel toeval, de hele dag ben ik op zoek gegaan naar al die drugs die je eigenlijk gewoon kunt krijgen. Hoestdrankjes, pillen, paddo's, zaden etc. Wat is nou wel normaal? Nu kun je plotseling weer hoestdrankjes halen met opium erin. Een afgeleide, codeine, boeie, men kiest het goeie...
Ik ben beslist dat het schock effect de beste drugs is die er bestaat. Na een paddo ervaring voelen ik en anderen geen enkele wrok naar wat dan ook.
Ik zou graag, samen met mijn broer, andere betere chemische drugs gaan doen. Naast al de standaard die wij kennen.
We staan hoog in onze spirituele schoenen zeg maar.
We staan open voor heel veel, daarom zit ik veel te lezen, maar het lijkt dood te lopen. De smartshop is beperkt, coffeeshop ook, de appotheek daarentegen is happy hour. "Massale miskoop in drugs." Het moment is zo groot als je het zelf creeert.

Adios Beert
 

Motorhippie

Neurotransmetteur
Inscrit
22 Juin 2004
Messages
56
intussen wel iemand gelokaliseerd met 2cb pillen maar helaas zit daar maar 5-12 milligr. in
voor een goeie trip heb je 20-30mgr nodig en meer dan 30 heb ik geen leuke ervaring mee
lastiglastiglastig
zou eigenlijk alle 50stuks moeten kopen, vermalen, goed mengen en dan poeder laten testen
maar ja das me te duur en teveel werk
dus verder op 2cb jacht :S
 

aether

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
196
Svandamme schreef;

't is gewoon een vaststelling dat mijn trips tegenwoordig veel meer geladen zijn dan vroeger , trouwens is niet enkel met trippen...

Volgens mij zijn de trips niet MEER geladen, maar je zielstrilling is verhoogt, namate je ouder wordt...meer inzicht etc hebt en bla bla bla,

Met lsd naar de disco? never nooit niet,
omdat je trips nou heftiger en misschien mystiek etc zijn, is het ook onmogelijk lsd of zo, te gebruiken in wat weet ik...een disco of party.

2cb, is inderdaad een te gek goedje, heb, 5 uur lang gezien hoe de mayas, hun tempelcomplexen bouwden, met duizenden archetypische symbolen etc, is het spul nog ergens te bestellen of zo?.....woon in duitsland ...vandaar...........
---------------------------------------------------------------------------------#
Ik kus het vuur voor mijn geest, om te ontwikkelen, mijn visioenen oproepend.
----------------------------------------------------------------------------------#
 

sentinall

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
192
Kan iemand mij misschien een reportje geven over 2cb. Ik heb het nog nooit gebruikt, maar ben het wel van plan een dezer weken te gebruiken, maar ik heb eigenlijk geen flauw idee wat ik moet verwachten?

en vriend van mij zei ongeveer het zelfde gevoel als bij Xtc, maar dan met het visuele en melige gedeelte van paddo's erbij?

ik ben een benieuwd naar jullie reports hierover, zodat ik een beetje weet wat ik kan verwachten!

groet,
 

sentinall

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
192
Nogmaals, kan iemand mij een klein beetje aangeven wat ik hiervan kan verwachten?

ik ga ze donderdag op stap gebruiken, maar heb niet echt een idee wat mij te wachten staat!

groet,
 

skrudge

Alpiniste Kundalini
Inscrit
10 Déc 2005
Messages
694
gecopyde eigen post uit ander topic:
It's possible to do it on a party, but I prefer X there. 2cb is kinda mind bending, and better to do while planned on taking a stroll, just sitting somewhere, outside or at home. It's not a social stimulator, and you're more turned into yourself like shrooms. The visuals can be awesome, I saw a huge castle with banners draped over the walls in the middle of the forrest, where I come very often, and wondered why I didn't see it before Smile After that there was some kind of fox/wolf/humanoid creature standing beside me, standing on two legs with short arms. When I looked it in the eyes it ran away. It was the same size as me, sounds frightening, but I was more surprised than scared.
Another time I was walking through rotterdam next to the water at Eendrachtplein, where the statues are. At a point I was able to look THROUGH the statues, at first they became 3d raster models in light green, like a wiremodel in a 3d program, and the next phase was just disappearance of the whole thing. I was absolutely stunned by this.

If you are planning on doing it, I advice you to take a cocktail of 2cb and MDMA, cause the 2cb can create a weird, disassociative feeling which can be experienced as uncomfortable. Anyway, that's what it did to me.

If anyone finds it in the netherlands, please PM me.
 

sentinall

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
192
Okay, gisteren hebben ik en een paar maten de 2 cb gepakt

begonnen met 2 pilletjes a 5 mg. niet spectaculair veel, geindigd met in totaal 6 pilletjes = 30 mg

Het was echt super vet! Lekker op stap geweest, je kunt er gewoon bier bij drinken! super gezellig.
Je werd echt zwaar melig van dat spul en je blijft echt non-stop droge en coole opmerkingen maken, toen ik thuis kwam had ik gewoon hoofdpijn van het lachen.
Je had een klein beetje het pillen gevoel en de visuals van een beginnende paddo trip.
Toen ik thuis kwam nog met mijn maten de film van The doors gekeken echt suoer vet!

zeker een aanrader dit spul voor iedereen!


greetz,
 
Haut