Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

2cb

Brakkie

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Juil 2005
Messages
318
Ja de politie kan het je wel regelen...

Denk niet dat er iemand dom genoeg is om over het internet te gaan verkopen...
 

aether

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
196
2cb, (ik had et al beschreven hier... dit ervaarde ik)

Zeer indrukwekkend!

Ik heb dit jaren terug es met mn broer gehad,
En merkte dat dit vooral een goedje is, om te ervaren met gesloten ogen!!

Sluit zo´n half uur of zo, misschien wat later, na inname je ogen....wow! en zie.....

Wij zagen in mum van tijd, schitterende maya-sculpturen, zelfs stap voor stap hoe de mayas z´n steden bouwden, etc...laag over laag, wonderschone archetypische symbolen, maar typisch uit het inca-rijk.
 
G

Guest

Invité
2cb vind ik ook echt superrelaxt.. in alle opzichten, goeie halucinaties, zeer goed trippen bij hogere hoeveelheid en dan nog nuchter kunnen overkomen bij toevallige bekende die je tegenkomt :P
Ook bevalt het euforische gevoel me zeer goed. Vooral buiten op straat rondhangen en lopen is heerlijk.
Alleen het communiceren tijdens de trip met elkaar vind ik iets wat minder, persoonlijk. Je deelt minder wat je allemaal meemaakt dan bijv. bij lsd en paddo's
 

sentinall

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
192
dat klopt. het trippen is heerlijk zoals bij paddo's, maar dan meer euforis en je kunt idd nog redelijk helder nadenken.
Donderdag kwamen we thuis van het stappen, allemaal 20mg 2cb gepakt (4 pillen) Ik zag echt super veel kleuren. Toen hebben we waalice en grommit gekeken echt super relaxed!
 

sentinall

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
192
hahaha relaxed!
Wallace and grommit and the curse of the were rabbit

damn wat een goede humor :)
 
G

Guest

Invité
haha idd.. heb me goed vermaakt tijdens film alleen werkte ie bij mij op de 1 of andere manier ontnuchterend.. tenminste dat dacht ik tot de pauze.. loop de zaal uit wwooooowww toch nog neit helemaal nuchter :P

HAd laatst ook van die buisjes genaamd "nexus" op i'net besteld... er zou 2cb inzitten volgens bronnen maar vond de effecten iets of wat anders vooral veel visueler... iemand bekend met deze "legale" blauwe buisjes?
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
nexus is een andere naar voor 2cb.. maar het lijkt me niet dat de nexus die je hebt besteld op internet 2cb is, gewoon een mooi verkopersnaampje gok ik..
 
G

Guest

Invité
Hehe klopt, op diezelfde site boden ze ook bijv. ook "legaal" gobol aan wat een merknaam voor gbl is, en dit was wel gbl..
Ben ook wel redelijk vertrouwt met 2cb en effecten kwamen ook heel erg aardig in de buurt, alleen de trip duurde langer naar mijn mening (6-7 uur) en kwam iets later op gang (1 - 1,5 uur) en voelde chemischer aan. dacht zelf meer aan andere 2c variant.. 2ct7 of iets in die richting..
Al die producten worden daar ook als 100 % natuurlijk aangeboden terwijl dit echt onzin is... Denk niet dat die site een lang leven zal hebben :P
 

sentinall

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
192
hehehe cool.
welke site is dat? kan ik edens een kijkje nemen!
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
he,

kunnen jullie misschien wat meer uitleggen over welke setting het beste is voor 2c-b?
buiten is op t moment wat koud, en thuis gaat wat lastiger ivm andere mensen, maar kan wel. maar verder, zou het bijvoorbeeld in een; kroeg/cafe, museum of andere van dat soort plekken kunnen?

bedankt!!!

forest
 
G

Guest

Invité
Ik vind het vooral erg fijn om met 2cb een beetje buiten rond te lopen.. op een industrie terrein oid.. alleen temperatuur nu is idd geen aanrader.. voor de rest kun je het overal makkelijk doen.. café thuis etc. Ook beetje dosis afhankelijk..
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
oke thnx.
en voor de eerste x, wat voor doses zou mooi zijn. voor een chill gevoel met wat visuals en lichte hallicunaties?
iets van 20/25 mg?
of heb je met 12/15 mg ook al een okay effect?
om bij t uitgaan, in de kroeg ofzo, dat denkk dat k doe. is t het best niet een hoge dosis te doen, maar kkan wel wat hebben. van t weekend hadden ik, en twee andere vrienden, met mdma dat, 1 van ons een fietspomp op de dansvloer zag die er niet was, de ander in de spiegel een peuk in zn bek, en ik zag de muren van de zaal de hele tijd bewegen, en wisselen van kant. dat soort dingen zijn uiteraard geen probleem bij uitgaan.

dus als iemand wat specifieke info over de dosis ivm effecten kan geven, graag.

groeten,

forest
 

sentinall

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
192
forest je kunt het overal pakken.

heb meerdere malen 15 - 20 mg op stap i9n de kroeg gepakt (je kunt er lekker veel bij zuipen zonder dat je problemen krijgt!)

heb ook wel eens na het stappen toen we al goed lam waren 25 mg per persoon gepakt. zie dit als een leuke cartoonachtige paddotrip.

maar met 15 - 20 in de kroeg lach je je kapot. Het is het leukste om dit niet alleen te doen, zo kun je met meerdere mensen iedereen uitlachen!

succes!

p.s ik heb gehoord dat als je eerst xtc pakt en dan daarna 10 - 15 mg 2cb dat je dan een supercoole, mooie en kleurrijke trip kunt hebben! Heb het nog niet geprobeerd, maar dat gaat er binnenkort wel aankomen ;)

maar voor specifieke dosisen zoals die bij mij waren

10 mg - lichte trip niet echt veel bijzonders, beetje melig
15 - 20 mg behoorlijk melig beetje visuals niet super veel maar toch genoeg om je prima te vermaken. dingen vervormen een beetje en je kunt kleuren ziien om de hoofden van sommige mensen. Je bent super melig en lacht iedereen uit
20 - 30 mg Leuke trip (zeker niet te heftig) cartoonachtige visuals. super.

Drink overal alcohol bij en het zal leuker / heftiger worden

meer dan 30 heb ik nog niet gehad ;)
 
G

Guest

Invité
Hangt ook beetje van de gevoeligheid ervan van de persoon in kwestie af.. de eerste keer dat ik het deed, met 2 redelijk ervaren trippers, had ik 24 mg en was behoorlijk aan het trippen.. maatje van me had 28 mg en merkte er weinig van, beetje mdma effect vond ie het.. en ander maatje (16 mg) vond het een best hevig effect en was ook aardig aan het trippen in een kroeg..

oja bij uitgaan is het bij mij geen aanbeveling om ff te gaan zitten.. krijg daarbij een totale tripverandering en ben opeens niet echt meer in staat om die relaxte lounge bank te verlaten :P observeren is dan wel weer zwaar ok
 

Paddostoel

Matrice périnatale
Inscrit
1 Août 2006
Messages
18
ik heb het ook eens gehad...vond de na effecten beter ik had een vrij lage dosis waardoor ik niet over het drempeltje naar dromeland kwam...beetje mdma effect kreeg ik en me hele lijf trilde en had allemaal lekkere warmtevlagen die van mijn voeten naar mijn hoofd stegen...

wil het graag nog eens hebben maarja...:S
 

kevinn

Matrice périnatale
Inscrit
8 Août 2006
Messages
12
jah heb het 2 keer gehad in vorm van xtc pilletje (getest) en vond het zeker een van deleukste drugs ken her jmmr genoeg niet aan komen hier in de buurt van rotterdam en ben best aardig op zoek dus iemand uit de buurt die wat heeft zeg t ff aub
 

skrudge

Alpiniste Kundalini
Inscrit
10 Déc 2005
Messages
694
is klote he...ik woon in naaldwijk bij rotterdam in de buurt, in den haag was het een tijdje aanwezig, maar daar ken ik nu ook niemand meer die er aan kan komen.
Is voor mij nu al 2 jaar geleden, en ik wil het zoooo graag weer doen... was een van mn favoriete dope in pilvorm
 
Haut